Telecom News - RRsat הישראלית תעביר בלוויין את שידורי ליגת ההוקי הרוסית

RRsat הישראלית תעביר בלוויין את שידורי ליגת ההוקי הרוסית

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> RRsat הישראלית תעביר בלוויין את שידורי ליגת ההוקי הרוסית
RRsat הישראלית תעביר בלוויין את שידורי ליגת ההוקי הרוסית
מאת: חיים חביב, 16.9.13, 17:30RRsat
 
RRsat חידשה הסכם שותפות עם Synterra המפיצה את השידורים הללו בעולם.
 
חברת  RRsat Global Communications Network, ספקית שירותי ניהול והפצת תוכן דיגיטלי לרשתות טלוויזיה ורדיו, נבחרה על ידי סינטארה מדיה (Synterra Media), הספקית הגדולה לשירותי לוגיסטיקה לתעשיית המדיה ברוסיה, להעביר, באמצעות לוויין, שידורים חיים של ליגת ההוקי הרוסית KHL לכל רחבי אירופה.
 
סינטארה אחראית על הפצת שידורי ליגת ההוקי הרוסית למדינות בעולם. על מנת להעביר שידורי HD ממרכז השידור של סינטארה במוסקבה למתקן השידור של RRsat בעמק האלה, הקימה RRsat רשת סיבים בת 5 ערוצים. RRsat תעביר את השידורים החיים ממתקן השידור שלה, במודל סינדיקציה או על פי דרישה, למיליוני צופים באירופה באמצעות הלוויין Eutelsat E10A. השידורים יושתתו על טכנולוגיות וידאו HD ואפנון DVB-S2 על מנת להבטיח חוויית צפייה ברמה הגבוהה ביותר.
 
ואלרי קרילוב, מנכ"ל סינטארה מדיה: "אנו שמחים על בחירתנו ב- RRsatכשותפה שלנו להעברת השידורים זו השנה השנייה, ולהרחיב את השותפות כך שתכלול תמיכה בצרכינו גם במודל שירות על פי דרישה. השילוב ב- RRsatשל פתרונות מתקדמים להעברת שידורים בלוויין, תמיכה טכנית מסביב לשעון ושירות מצוין, מאפשר לצופי ליגת ההוקי הרוסית בכל אירופה ליהנות ממשחקי הוקי מרתקים ללא הפרעות ובזמן אמיתי".
 
ליאור ריבל, סמנכ"ל מסחרי, RRsat: "יכולתה של RRsat להעביר שידורים חיים של אירועי ספורט ואירועים אחרים מבוססת על תשתית מתקדמת, מתקנים ברחבי העולם ומחויבות לאספקת תמיכה מסביב לשעון, והיא זו שהופכת אותנו לשותפה מועדפת. אנחנו שמחים כי סינטארה מדיה מכירה במומחיות של RRsat ומחליטה להמשיך עימנו את השותפות להעברת שידורי ליגת ההוקי הרוסית זו השנה השנייה." 
לווינים
Bookmark and Share