Telecom News - אסטרטגיה לניהול נתונים בענן המגשרת עננים פרטיים, ציבוריים והיברידיים

אסטרטגיה לניהול נתונים בענן המגשרת עננים פרטיים, ציבוריים והיברידיים

דף הבית >> חידושים הכרזות >> אסטרטגיה לניהול נתונים בענן המגשרת עננים פרטיים, ציבוריים והיברידיים
חברת NetApp מציגה אסטרטגיה לניהול נתונים בענן המגשרת בין עננים פרטיים, ציבוריים והיברידיים
מאת: מערכת Telecom News, 17.9.13, 11:45נטאפ
 
חברת NetApp מציגה את האסטרטגיה והמחויבות שלה לאספקת פתרונות "ניהול חלק" של משאבי ענן פרטי וציבורי כאחד. בסיס אסטרטגיה זו הינו יצירת פלטפורמת נתונים אוניברסלית, המבוססת על Data ONTAP - מערכת ההפעלה שלה למערכות אחסון. הפלטפורמה מאפשרת ניידות נתונים דינמית בין כל העננים ותומכת ביכולת בחירה נרחבת של הלקוחות עבור יישומים, טכנולוגיות ואפשרויות ספקי שירותי ענן.

את תפיסת העולם של נטאפ לעולם העננים הבאנו אך השבוע, בראיון בלעדי בהרחבה.
 
לדברי נטאפ, מנהלי מערכות מידע עוברים ממצב, בו הם משמשים כמפעילי מרכזי נתונים ובוני יישומים, למצב בו הם משמשים כמתווכים של שירותי מידע לארגון. הם מאמצים טכנולוגיות ומודלי שירותים חדשים, המאפשרים להם לספק שירותי IT מהר יותר, זול יותר ובדרך חכמה ויעילה יותר, ובכך להעניק לארגונים שלהם יכולת תגובה טובה יותר ויתרון תחרותי גדול יותר. עם יכולת חישוב עלויות צפויה מראש, הקצאה מהירה יותר ויכולת הרכבה בלתי מוגבלת, יותר ויותר ארגונים משלבים את משאבי ענן אלה אל תוך מערך ה-IT שלהם.
 
בארגונים רבים מתבצעת בדיקה על מנת לקבוע איזו סביבת ענן מתאימה לפעילותם העסקית. במציאות זו, על הנתונים לעבור באופן חלק בין סביבות ענן מרובות - ממודלים של ענן פרטי לכאלה של ענן ציבורי וענן היברידי - תוך אספקת שירותי IT עם הבקרה הדרושה עבור ניהול, פיקוח והעברת נתונים חלקים בין משאבי ענן דיסקרטיים.

שלומי פרייס, מנכ"ל NetApp ישראל: "בלא קשר ליעד המחשוב הבלעדי, ימשיך מנהל מערכות המחשוב להחזיק בבעלות ובאחריות על הנתונים. ההצגה של התשתיות החדשות מרובות העננים הופכות את הפיקוח על הנתונים למורכב אף יותר, מכיוון שהם מופצים ואינם תחת פיקוח ישיר. החזון שלנו הוא ליצור פתרון ניהול נתונים ארגוני, המופעל על-ידי Clustered Data ONTAP, אשר ירחיב את נוף אחסון הנתונים של לקוחותינו - ללא תלות בסוג הנתונים או במיקומם".
עננים
Bookmark and Share