Telecom News - חיבור אוטומטי בין מותגים, חדשות ועדכונים לבין הבלוגרים המובילים בעולם

חיבור אוטומטי בין מותגים, חדשות ועדכונים לבין הבלוגרים המובילים בעולם

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> חיבור אוטומטי בין מותגים, חדשות ועדכונים לבין הבלוגרים המובילים בעולם
בלעדי: חשיפת סטארט אפ ישראלי המשמש כפלטפורמה דיגיטלית להפצת ידיעות, חדשות, הזמנות לאירועים והזמנות להתנסות בכל דבר - לבלוגרים בכל רחבי העולם, לפי נושאי ההתעניינות והכיסוי שלהם.
מאת: אבי וייס, 20.9.13, 10:45
BlogsConnections

 BlogsConections.com הוא אתר ייחודי, שהושק לאחרונה באופן רשמי בישראל, לאחר 3 חודשי פיילוט מוצלח, במהלכם הוזמנו להתנסות במערכת בלוגרים ומשרדי יחסי ציבור נבחרים.

אתר  BlogsConections.comנועד לשרת שני קהלי יעד מרכזיים: בלוגרים ומנהלי מותג או דוברים ומנהלי יחסי ציבור. עבור הבלוגרים משמש האתר כמקור מידע מקצועי ועדכני. לאחר הרשמה פשוטה, יחלו הבלוגרים לקבל מידע ממותגים על פי נושאים, שהגדירו כרלוונטיים עבורם כולל הודעות Exclusive. המידע יגיע אליהם באופן מסודר ומרוכז כניוזלטר מרוכז: Just 1 mail. בנוסף, מספק האתר מערכת ניהול על מנת שהבלוגרים לא יאלצו לשמור את כל התכנים והתמונות במחשב האישי ואת האפשרות לחזור לתכנים, שסיפקו לבלוגרים השראה שוב בעתיד.

עבור מנהלי המותג ומשרדי יחסי הציבור, משמש האתר כפלטפורמה דיגיטלית חדשנית להעברת הודעה לבלוגרים בצורה מקצועית כ- BRBlogs Release על פי הצרכים המדויקים של הבלוגרים, כפי שהוגדרו על ידי קבוצת מיקוד במהלך הפיתוח של האתר.

הליך הכניסה לבלוג הינו פשוט ודורש רק הרשמה בסיסית, כאשר מיד אחריה ניתן להזין את ההודעה לבלוגרים (BR) וזו תשלח כניוזלטר רק לבלוגרים הרלוונטיים.

מנהלי מותגים ומשרדי יחסי הציבור מייחסים כיום חשיבות רבת משקל ליצירת חשיפה בבלוגים, שפונים לקהל היעד של הלקוח שלהם, ולכן מייצרים ידיעות לבלוגרים באופן יומיומי. במקביל, הבלוגרים, שמתחזקים את הבלוגים שלהם על בסיס קבוע, מעוניינים לקבל מידע מקצועי ואיכותי ב"שפה" שלהם, באופן מרוכז, ולכן האתר יוצר מצב של WIN WIN  עבור שניהם.
דני פינקלשטיין
מאחורי היוזמה עומד דני פינקלשטין, (בתמונה), אסטרטג ואיש עסקים מומחה במיזוגים וברכישות, מרצה, כותב מאמרים וספרים בעולם המיזוגים והרכישות עם זרקור על עולם הביטוח.

לדברי דני פינקלשטיין, החשיפה הבינלאומית הראשונה שלו תהיה בוועידה העולמית הגדולה הקרובה לסטארטאפים בדבלין-אירלנד בשם Web Summit, שתתקיים ב- 30 ו- 31 לאוקטובר השנה, אירוע חשוב וענק שהצגנו כאן

במהלך השנים האחרונות הבלוגרים הם מעצבי דעת קהל ומובילים באמצעי המדיה החדשים בכל תחומי החיים, והשפעתם ניכרת על אופן הצריכה של מוצרי איכות חיים, העדפת חידושים בתחום הבריאות ואף בנושאים אקטואליים העומדים על סדר היום הציבורי.

סקירה נוספת על עליית חשיבותם של הבלוגרים כמובילי ומעצבי דעת הקהל וכמייצגי "העיתונות החדשה", ראה - כאןכאןכאן וכאן. במערכת החדשה רשומים כבר 1,172 בלוגרים מכל רחבי העולם, שמקבלים מידע וחדשות על 467 מותגים וחברות. 

ההרשמה נפתחה לכלל הבלוגרים, אנשי יחסי הציבור ומנהלי המותגים בישראל. בחודשים הקרובים צפויה השקה מלאה של האתר גם במדינות נוספות מחוץ לישראל. ניתן להיכנס ולהתרשם: BlogsConections.com
 
בלוג
דני פינקלשטיין נואם
בלוג



 
 
Bookmark and Share