Telecom News - Ex-CyanogenMod Focal Beta - אפליקציית צילום בחינם בקוד פתוח

Ex-CyanogenMod Focal Beta - אפליקציית צילום בחינם בקוד פתוח

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצילום \ תמונות >> Ex-CyanogenMod Focal Beta - אפליקציית צילום בחינם בקוד פתוח
מאת: מערכת Telecom News
23/09/13,  00:04
מטרת / הייעוד של התוכנה: ראשונים לדווח: אתמול (22.9.13) שוחררה Focal כאפליקציה עצמאית לחנות גוגל פליי. זו אפליקציית צילום וידאו ותמונות פשוטה אך מקצועית. זו גרסת רום CyanogenMod המבוססת על גרסת הקוד הפתוח של האנדואיד ומהווה תחליף לו, למי שלא רוצה להיות כמו כולם ולא רוצה להשתמש במערכת המקורית במכשיר. במלים אחרות: למי שרוצה יכולות מעבר למה שמגיע עם המכשיר. זאת, מאחר שמבנה הקוד הפתוח יעיל בתכונות רבות ביחס למערכת המקורית. כלומר, האפליקציה בחינם יוצאת דופן בכך שהיא בקוד פתוח (GLP) וטובה במיוחד לחובבי צילום ולעבודה יעילה יותר עם טאבלטים מאשר עם סמאטרפונים.
שם התוכנה: Focal Beta
קישור להורדה: לאנדרואיד
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לאנדרואיד מספקת תכונות מעבר לתכונות הצילום הרגילות. היא בעלת הרבה תכונות המצופות מאפליקציית צילום טובה. היא מאפשרת לעבור בין מצבי צילום בהחלקת אצבע, ולהשתמש בכל המסך כדי לצלם תמונות. במגע אצבע אפשר להזיז את נקודת המיקוד של התמונה המצולמת לכל מקום על פני המסך, והצילום עצמו מתבצע בנקישה במקום כלשהו על המסך ללא צורך ללחוץ על כפתור הצילום. הכפתור התחתון מאפשר לבחור את סוג הצילום ע"י תפריט מעוגל: מצלמה, וידאו, פנרומה, ותצלום של 360 מעלות (PicSphere, שדומה ל-PhotoSphere  של גוגל). כמו כן ניתן לבחור האם להשתמש במצלמה הקדמית או האחורית של המכשיר, ויש שליטה על טיימר, אפקטים, שינוי תאורה ועוד. היא במצב בטא להערות שיפור ע"י המשתמשים.

כתבה על האפליקציה המיוחדת הזו מאתר Phandroid - כאן.

Focal (Beta) - screenshot
 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share