Telecom News - סמסונג תשווק סמארטפון עם מסך מעוקל וגלקסי 4S בצבעי זהב

סמסונג תשווק סמארטפון עם מסך מעוקל וגלקסי 4S בצבעי זהב

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> סמסונג תשווק סמארטפון עם מסך מעוקל וגלקסי 4S בצבעי זהב
סמסונג תשווק לראשונה באוקטובר סמארטפון עם מסך מעוקל ו-2 גרסאות מוזהבות של גלקסי 4S

סמסונגמאת: מערכת Telecom News, 25.09.13, 15:01

עדכונים גם לגבי המכשיר עם המסך המעוקל Galaxy Round בתחתית הידיעה.
 
ראשונים לדווח: שיווק הסמארטפון עם המסך המעוקל ייעשה כדי להישאר בהובלה בתחום החומרה בשוק הסמארטפונים. תמונת סמארטפון כזה בתחתית הכתבה. שיווק 2 גרסאות מוזהבות של גלקסי 4S, כפי שניתן לראות גם כן בתמונה בתחתית הכתבה, ייעשה כדי להתחרות ב-Apple והאייפון 5S המוזהב שלה.

סמסונג הודיעה, שתשווק באוקטובר הקרוב, בשלב זה בקוריאה הדרומית, סמארטפון עם מסך מעוקל - Curved Dislpaly. זאת, כדי להישאר בהובלה בתחום החומרה של הסמארטפונים ובתחרות מול Apple וגם כדי לבדל אותה מול אפל. כל זאת לאחר שמועות, שדווקא Note 3 העתידי יהיה בעל מסך גמיש (Flexible).

הטכנולוגיה הזו נמצאת בשלביה המוקדמים, ובסופו של דבר, מכוונת למסכים גמישים Flexible Display בסמארטפונים ולאחר מכן למכשירי הסמארטפון עצמם, שניתן יהיה לכופף אותם, כאשר לגבי האחרונים אבן הנגף היא הסוללה, שעליה להיות בעלת יכולת כיפוף גם היא.

מסכים מעוקלים קיימים כיום רק בטלוויזיות יקרות וגדולות מסך של 55 אינץ' ומעלה של סמסונג וגם של LG.

המסךהמעוקל בסמארטפון אמור לספק חווית צפייה טובה יותר וזווית צפיה מהצדדים. תהיה כנראה אפשרות למסרים בצדדים בכתב מלמעלה למטה כפי שרואים בתמונה. יתכן, שהצדדים לא יהיו נעולים ויאפשרו גישה מהירה, בעוד שרק המכשיר עצמו ידרוש הגנת סיסמא. כרגע נראה, שהמסך לא יהיה ממש גמיש  ולא בלתי-שביר, ואם הוא יהיה גמיש, אזי בצורה מינימלית בלבד. סביר להניח, שלא רק הזכוכית העוטפת תהיה מעוקלת, אלא מסך ה-OLED מתחתיה עצמו. אין ספק, שמכשיר כזה הוא יותר אגרונומי, נוח לאחיזה, אמורות להיות בו פחות השתקפויות וגם פחות שריטות, כי רק לצדדים יהיה מגע עם משטח.

בכל מקרה, סמסנוג לא הרחיבה בנושא למעט ההודעה על המסך המעוקל. עם זאת, היא תשווק אותו בכמות מוגבלת לבחון את חדירתו אצל הצרכנים, וכמכשיר פרמיום הוא יעלה לפחות 700 דולרים.

כמו כן, הודיעה סמסונג, שתשיק 2 גרסאות מוזהבות של גלקסי 4S, האחת בצבע זהב-ורוד, והאחרת בצבע זהב-חום, כפי שניתן לראות בתמונה למטה. זאת, כדי להתמודד עם האייפון 5S המוזהב של Apple. עם זאת, לא ברור היכן ישווקו המכשירים המוזהבים, וניתן לשער, שהם יהיו זמינים רק בשווקים מוגבלים.

כך חוזרת סמסונג לכותרות בתקופה הקרובה, עד שבחודש הבא תשיק גם Apple את 2 האייפדים החדשים שלה, אייפד דור 5 הקל והדק עם מעבד מהיר ואייפד מיני עם מסך רטינה, ואולי תגיב לשמועה מהיום בצהריים, שהיא עומדת לפתח אייפד 12 אינץ' ואולי אף 13 אינץ' עם Quanta...

המסך אמור להגיע עם קצוות מעוקמים בדומה למכשיר בתמונה להלן: 
 
סמארטפון עם מסך מעוקל

הטכנולוגיה העתידית של המסך הגמיש והאב -טיפוס הוצגו כבר בינואר השנה, כפי שמודגם בסרטון להלן. עם זאת, בפועל, ההתקדמות אינה מהירה, וכאמור, הסמארטפון, שיושק בחודש הבא, לא יהיה ממש גמיש אלא יהיה כנראה רק מעוקל.
 

גרסאות מוזהבות של גלקסי 4S:
גלקסי 4S מוזהבים


לסיכום: סמסונג הכריזה על משהו חדש (מסך קמור) ועל משהו מועתק מ-Apple (סמארטפונים מוזהבים).

עדכון 27.9.13: סמסונג טוענת היום, שהיא לא העתיקה את הצבע הזהוב מחברת אפל, אלא פיתחה אותו לפניה. כך דיווח היום אתר androidauthority. אולם נראה, שההודעה המאוחרת מטעם סמסונג כבר לא תוכל לשנות את דעתו של הציבור שהיא אכן העתיקה.

עדכון 5.10.13: אתר AndroidSaS טוען היום, שהמכשיר המעוקל, שתציג סמסונג עם המסך המעוקל יהיה מכשיר חדש עם מסך 4.7 אינץ', רזולוציה 1280X720 פיקסל, מרובע ליבה, זכרון 2GB, מצלמה 8 מגה פיקסל עם 2 פלאש LED. מערכת ההפעלה תהיה כנראה אנדרואיד 4.3 ג'לי-בין.

עדכון 13.10.13: אתר pcpro דיווח ב-9.10.13, על השקת המכשיר Galaxy Round בעל מסך 5.7 אינץ' וחזית בצבע "חום יוקרתי". העיקול הוא מצד לצד (לא מלמעלה למטה). תצוגה OLED 1080p, מעבד מרובע ליבה 2.3GHZ Snapdragon 800, זכרון 3GB, מצלמה 13 מגהפיקסל, 32GB אחסון עם הרחבה ל-64GB ע"י microSD, סוללה 2,800 מיליאמפר, משקל 154 גר', עובי 8 מ"מ,  ומערכת הפעלה אנדרואיד 4.3 ג'לי-בין. המכשיר ימכר בתחילה בקוריאה. המחיר אמור להיות זול יותר מ-Galaxy Note 3 אך יקר יותר מאייפון 5S.
מכשיר מעוקל
 
גלקסי ראונד
 





 
 
Bookmark and Share