Telecom News - Twitter מציגה מערכת לחירום ולאסונות

Twitter מציגה מערכת לחירום ולאסונות

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> Twitter מציגה מערכת לחירום ולאסונות
Twitter מציגה מערכת לחירום ולאסונות

טוויטרמאת: מערכת Telecom News, 26.09.13, 07:50
 
ראשונים לדווח: התכנית החלה לפעול בארה"ב, יפן וקוריאה ותתרחב בהדרגה לשאר המדינות. היא כוללת את משתמשי טוויטר מצד אחד ואת רשויות החירום והסיוע מצד שני ונותנת ביטוי לטיפול בחירום בעידן הסמארטפונים.

Twitter, שמתכוננת להנפקה שלה, הודיעה על השקת מערכת לשעת חירום ולשעת אסון. משתמשים יקבלו התרעות דרך אפליקציית Twitter וגם דרך SMS במקרי חירום מטעם גורמי ממשל וסיוע. 

משתמשים שירשמו, יוכלו לקבל התרעות, בהנחה, שהסכימו למסור את מספרי הטלפון שלהם, מגורמים רשמיים, שיצטרפו למערכת. כרגע הצטרפו לתכנית די הרבה רשויות, למשל, רשות החירום האמריקאית, מערכת מניעת האסונות בטוקיו וארגון הבריאות העולמי.

התכנית מוצגת לאחר שנה בה טוויטר הוכיחה את עצמה בהצלת חיים בעת שהוריקן "סנדי" זרע הרס במזרח ארה"ב. אז דיווחו אנשים באמצעות טוויטר ברשת המובייל על התקדמות הסופה ועל בקשות עזרה. כך קרה גם ביפן לאחר הצונאמי ב-2011. לכן טבעי הדבר, שהתכנית החלה לפעול לראשונה בצורה מסודרת ורשמית בארה"ב וביפן (וגם בקוריאה) ואמורה להתרחב לשאר המדינות כטיפול בחירום בעידן הסמארטפונים. כך יקבלו אנשים עדכוני חירום בזמן אמת ורשויות החירום תקבלנה משובים ברצף. מערכת רשמית כזו עשויה לפתור את הבעייתיות בהפצת מסרים מטעים ומוטעים בטוויטר כמו שקרה בעת הפיגוע בבוסטון וגם בזמן הסופה "סנדי".

התכנית הזו, חוץ מיציאתה של טוויטר להנפקה, משקפת את צמיחתה העצומה של טוויטר, שבימיה הראשונים היה לה מוניטין של רשת גיקים החולקים את תפריט הארוחה שלהם...


 
 
 


 





 
 
Bookmark and Share