Telecom News - וואווי נכנסת לישראל, פעם שלישית, במלא הכוח

וואווי נכנסת לישראל, פעם שלישית, במלא הכוח

דף הבית >> חידושים הכרזות >> וואווי נכנסת לישראל, פעם שלישית, במלא הכוח
אחרי שתי כשלונות קודמים, נכנסת וואווי הסינית לישראל עם אלפא טלקום וקו מוצרים חדש ויוצא דופן (מנקודת ראות צרכנית). כל הסימנים מצביעים על כך, שהפעם היא תתפוס נתחי שוק משמעותיים יותר, עם הסמארטפונים והטאבלטים החדשים.
מאת: אבי וייס, 29.9.13, 12:00אלפא טלקום

חברת הענק הסינית וואווי (Huawei) נכנסת לישראל בייצוג של חברת אלפא טלקום מקבוצת פל. ענקית הטכנולוגיה הסינית Huawei (מבטאים וָּוּא-וִּוּי) בחרה בחברת אלפא טלקום לנציגתה הרשמית והבלעדית בישראל, לשיווק מכשירי סלולר, טאבלטים ומגוון מוצרי תקשורת למגזר הפרטי והעסקי.

זו הפעם הראשונה, שחברת Huawei בוחרת בישראל נציגה רשמית ובלעדית.
דרור אבישי
דרור אבישי, מנכ"ל אלפא טלקום (בתמונה משמאל): "עבורנו היום זה אירוע מיוחד במינו, כי אנו חונכים מותג סלולרי, שהולך להיות מותג מוביל ומרכזי בארץ. אנו מציגים היום סמארטפונים וטאבלטים עם ההצעה המשתלמת ביותר לצרכן הישראלי.

היו בפנינו כמה אתגרים של בניית מותג חדש לשוק הישראלי. זו הייתה הבעיה הראשונה. הבעיה השנייה הייתה: איך ללמד את הישראלים לבטא נכון את שם המוצר. אנו בחנו בוורסיה אחת לשם Huawei והוא: וואווי. אנו מעלים לרשת סרטונים הומוריסטיים, שיובילו את הצרכן הישראלי לזכור טוב את השם של המותג.

עשינו סקר ושאלנו: מה הישראלי רוצה מהסמארטפון שלו? הממצאים היו די צפויים ומובהקים:
א. מפרט מתקדם.
ב. מחיר סביר ומשתלם.
ג. ממשק משתמש ידידותי.
ד. מכשיר שיש לו "אבא ואמא" ואחריות.
ה.זמן סוללה מירבי, שיספיק לפחות ליום שלם של שימוש.
ו. מכשיר מעוצב יפה.

אם נסכם את כל הדרישות, נראה, שהמשתמש הישראל מעוניין ב- Smarter Phone. זה בדיוק מה שאנו מציעים לו. וואווי היא יצרן ענק הפעיל בכל העולם, שהחליט להשקיע בישראל, בין היתר, בגיור המכשירים והתאמתם לארץ. וואווי היא מספר 2 בעולם התחום תשתיות הסלולר, מס' 1 במוצרי פס רחב נייד, מס' 1 במוצרי פס רחב לבית, מס 4 בסמארטפונים. צריך לזכור, שוואווי נכנסה לשוק הסמארטפונים רק ב- 2009, כך שזה הישג מאוד משמעותי. בחברה יש כ- 150 אלף עובדים, מחציתם בתחום המו"פ, מה משבטיח את העליונות הטכנולוגית של מוצרי החברה. 

אנו מציעים בארץ דבר, שלא היה עד היום לצרכן: אחריות מורחבת כבר בעת הקנייה. אנו מאמינים במוצר ולכן יכולים לספק את האחריות הזו. זו אחריות מורחבת לכל דבר (פירוט כאן) הכוללת נזק לקוח, שבר מסך, קורוזיה וכל נזק בר-תיקון של המכשיר. כך, הלקוח לא צריך לשלם ביטוח על המכשיר בשנה הראשונה, רק השתתפות עצמית קטנה שיכולה להגיע עד 150 ש"ח במקרה של נזק גדול כמו שבר מסך. לא קיימת אחריות כזו על שום מכשיר אחר בשוק.

בנוסף, יש כמה חידושים: ממשק משתמש של וואווי בשם Emotion UI, שהותאם לישראל, עדכון גרסאות מרחוק, אופטימיזציה של צריכת הזרם - מה שמספק תוספת של כ- 30% יותר זמן סוללה מול מכשירים מתחרים. בנוסף, המחיר גם הוא מאוד תחרותי.

הפעילות שלנו בישראל מתחילה עם 3 מכשירי סמארטפון, ששנים מהם הם עם תג מחיר של מתחת לאלף ש"ח. מכשיר הדגל של וואווי הוא P6, המכשיר הדק בעולם (6.18 מ"מ), שיושק באוקטובר במחיר של אלפיים ש"ח. כעת אנו משיקים 2 דגמים, שכבר זמינים לציבור הרחב והחלו להימכר ברשתות השונות ובקרוב גם דרך מפעילות הסלולר. הדגמים הם (מפרטים מצורפים - כאן): G510 ו- Y300 הנמכרים במחיר של 999 ש"ח ו- 849 ש"ח בהתאמה. בקרוב (בנובמבר) נשיק טאבלט ראשון ב- 7 אינץ' ובהמשך טאבלט ב- 10 אינץ'. המחירים יפורסמו בקרוב". 

הערה: לגבי "המכשיר הדק בעולם", דיווחנו על Vivo X3 של BBK Electronics מסין בעובי 5.75 מ"מ - כאן, וגם על הפאבלט/סמארטפון Umeox X5 מסין בעובי 5.6 מ"מ - כאן.

תמונות של מכשירי וואווי:



 
 
Bookmark and Share