Telecom News - iBabs - אפליקציה בחינם לניהול ישיבות דירקטוריון ועסקים

iBabs - אפליקציה בחינם לניהול ישיבות דירקטוריון ועסקים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> iBabs - אפליקציה בחינם לניהול ישיבות דירקטוריון ועסקים
מאת: מערכת Telecom News
29/09/13,  13:22
מטרת / הייעוד של התוכנה: הפיכת פגישות וישיבות הנהלה ליעילות יותר.
שם התוכנה: iBabs Pro
קישור להורדה: בחינם לאייפד
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לאייפד מאפשרת לנהל דרכה, באופן פשוט וידידותי למשתמש, פגישות ארגוניות. האפליקציה מתאימה עצמה לסדר היום של המשתמשים, מעודדת שיתוף פעולה ביניהם ומאפשרת למשתתפי הפגישה להתכונן אליה כראוי. הצורך בהדפסת כמויות גדולות של נייר לקראת הפגישה נחסך, והמשתמשים יכולים לעיין במסמכים ואף לבצע בהם שינויים, לפני ובזמן הפגישה.
קיום פגישות ארגוניות, בעיקר בעלות מספר משתתפים רב, יכול להוות אתגר: העברת המידע הרלוונטי לכלל המשתתפים, ווידוא ההגעה ואפילו איסוף המסקנות בסיום הפגישה מצריכים מעקב וארגון רציף. האפליקציה בחינם מפשטת את התהליך הזה, הופכת אותו לאפקטיבי וידידותי למשתמש, ובסופו של דבר מביאה לייעול תהליך קבלת ההחלטות בארגון. השפות הן: אנגלית, צרפתית, גרמנית והולנדית.

iPad iBabs Pro

הערה: קיימת אפליקציה בחינם לארגון לאייפד הדורשת שרת של חברת Good Dynamics בארגון. הגרסה הארגונית נקראת iBabs Good גם ל-Windows 8 ול-Windows RT - כאןלהלן ההערה המבדילה בין 2 הגרסאות ומתייחסת ל-iBabs Good:
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share