Telecom News - סלברייט מינתה את ג'פרי סטאר לסמנכ"ל שיווק עולמי

סלברייט מינתה את ג'פרי סטאר לסמנכ"ל שיווק עולמי

דף הבית >> מינויים >> סלברייט מינתה את ג'פרי סטאר לסמנכ"ל שיווק עולמי
סלברייט מינתה את ג'פרי סטאר לסמנכ"ל שיווק עולמי
מאת: מערכת Telecom News, 29.9.13, 20:00ג'פרי סטאר
 
לסטאר ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתפקידי שיווק וניהול אסטרטגי בכירים בחברות הייטק ושירותים עסקיים בינלאומיות.
 
סלברייט (Cellebrite) – חברה ישראלית בתחום הפיתוח, ייצור ומכירת פתרונות לשליפה, העברה וניתוח תכנים מטלפונים חכמים לשוק הביטחוני ולשוק הטלקום, הודיעה כי מינתה את ג'פרי סטאר לסמנכ"ל שיווק עולמי. 
 
סטאר  מילא ב-20 השנים האחרונות שורה של תפקידים בכירים בתחום ניהול השיווק והפיתוח העסקי בחברות הייטק ושירותים עסקיים. בתפקידו האחרון שימש 11 שנים כסגן נשיא לשיווק ב-3E, ספקית בינלאומית של מוצרים ושירותים לשיפור רמות הבטיחות והעמידה בתקנות רגולציה סביבתית.
 
לפני כן, שימש סטאר כסגן נשיא לשיווק ופיתוח עסקי בחברת מג'יק, ספקית ישראלית בינלאומית של פתרונות אינטגרציה ופיתוח יישומי IT ארגוניים. עוד כיהן סטאר כמנהל שיווק בכיר באמדוקס והיה שותף בקרן ההון סיכון Mission Ventures.
 
יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף, סלברייט: "מינוי של ג'פרי מהווה חלק מאסטרטגית הצמיחה החזקה של סלברייט, שמכירותיה הגלובליות צמחו ב-3 השנים האחרונות בלמעלה מ-100%. הצטרפותו תתמוך בהמשך התרחבותנו בשווקים הקיימים בארה"ב ובאירופה, כמו גם בהתרחבותנו לשווקים חדשים ומאתגרים במרכז אמריקה ובאסיה. ג'פרי חיוני היום לצוות ההנהלה של סלברייט, ומביא עימו ניסיון, מקצועיות והצלחות משמעותיות מתפקידיו בעבר, שתואמות את מובילותה של סלברייט הן בתחום הטכנולוגי והן בשירותים האיכותיים ללקוחותינו. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו."
 
סטאר הוא בעל תואר ראשון במדע המדינה ויחב"ל מאוניברסיטת קולומביה שבניו יורק, ותואר MBA מהארווארד שבבוסטון.
 
Bookmark and Share