Telecom News - HP מסייעת להתמודד עם איומי אבטחת מידע באמצעות זיהוי בזמן אמת

HP מסייעת להתמודד עם איומי אבטחת מידע באמצעות זיהוי בזמן אמת

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> HP מסייעת להתמודד עם איומי אבטחת מידע באמצעות זיהוי בזמן אמת
HP מסייעת ללקוחות להתמודד עם איומי אבטחת מידע באמצעות זיהוי בזמן אמת
מאת: מערכת Telecom News, 29.9.13, 20:30HP

פתרונות חדשים, חלקם פרי פיתוח ישראלי, מעצימים את יכולות האבטחה בעזרת שימוש באנליטיקה וזיהוי איומים ברמת האפליקציה.
 
חברת HP הודיעה על פתרונות חדשים ומשופרים המסייעים לארגונים להתגבר על אירועי סייבר ולשפר את תפקודם של צוותי אבטחת המידע באמצעות שימוש באנליטיקה של נתונים ממערכות Big Data בזמן אמת וזיהוי איומים ברמת האפליקציה.
 
כדי לסייע לארגונים להגן עצמם בפני התקפות ממוקדות ולנהל את הנפח ההולך וגדל של נתוני אבטחת מידע, הציגה HP את מוצר ה- HP ArcSight Risk Insight, אשר פותח במלואו בישראל. המוצר, אשר ניתן להוסיפו למערכת ה- HP ArcSight ESM, מסייע לצוותי אבטחת מידע לזהות מתקפות מתקדמות, לנתח אירועים ולקבוע, עבור מנהלים, באמצעות תצוגת dashboard, האם האיום קריטי והאם יש לו השפעה על מערכות הארגון. המידע מוצג בצורה גראפית ברורה ומסייע לתהליך קבלת ההחלטות בארגון. 
 
איומי הסייבר נמצאים בתהליך התפתחות מואץ, עליו קשה לעיתים לצוותי אבטחת המידע הארגוני לספק מענה הולם. דבר זה גורם לארגונים רבים להגדיל את מצבת כוח אדם ולהרחיב תוכניות הכשרה יקרות. במקביל, הנפח, מהירות והמגוון הרחב של הנתונים מקשים על תהליך הניתוח וההבנה של הסיכונים הקיימים. כל אלה מייצרים הגנה מוגבלת ומכתיבים שימוש בפתרונות מבוססי חתימה אבטחה שאינם מספיקים להגנה יעילה.
 
HP מספקת טכנולוגיות אבטחה מתקדמות, מבוססות נתונים, שנועדו להעצים את צוותי האבטחת בכלים המספקים יעילות רבה יותר. בכך, יכול הצוות להתמקד במודיעין ממוקד ומלא, הנובע מניתוח נתונים (Big data) וכך להשקיע פחות זמן בניהול המערכת, בפריסת המוצר, בהערכת סיכונים ובחיפושם. פתרונות  ArcSight החדשים של HP מאפשרים לזהות ולתעדף את האיומים מהר יותר, לשלב אינטליגנציית אבטחת מידע עם בינה עסקית ולטפל באיומים פוטנציאליים שעלולים להיות בשכבת היישום. בכך הם מספקים ללקוחות שליטה טובה יותר על סביבת האבטחה שלהם.
 
"הצמיחה המואצת של נפחי המידע מציבה בפני ארגונים אתגרי אבטחה חדשים, בזמן שהם מנסים לחזות, לאתר ולמנוע איומי סייבר", אומר אייל דאלי, מנהל תחום אבטחת מידע אזורי ב- HP. "פורטפוליו הפתרונות החדש מרחיב את הכלים הקיימים ומספק פתרונות המסייעים לצוותי האבטחה לתעדף סיכונים, למכן תהליכי זיהוי איומים ברמת היישום ולייעל את ניהול אבטחה. כל זאת כדי לצמצם את החשיפה ולהגדיל את האפקטיביות של הגנה על נתונים יקרי ערך מגניבה פנימית או חיצונית".
Bookmark and Share