Telecom News - חברת Avaya רוכשת את ITNavigator הישראלית

חברת Avaya רוכשת את ITNavigator הישראלית

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> חברת Avaya רוכשת את ITNavigator הישראלית
חברת Avaya רוכשת את ITNavigator הישראלית
מאת: מערכת Telecom news, 1.10.13, 18:00אוויה
  • לפני כשנה רכשה חברת אוויה את חברת רדוויז'ן הישראלית, שהתמחתה בפתרונות וידיאו.
  • הרכישה החדשה מדגישה את הזיקה החזקה שיש לאוויה לפיתוח בישראל ולשוק הישראלי.
חברת אוויה (Avaya) מכריזה היום על רכישת ITNavigator הישראלית, חברה בבעלות פרטית, הנחשבת לחלוצה בתחומי הענן, מדיה חברתית, דיווח ופתרונות ניהול. הרכישה תעבה את מערך פתרונות Contact Center של Avaya בתחומי האינטראקציה, יצירת חוויית שימוש וניהול ביצועים וגם תאפשר להרחיב את משפחת מוצרי Collaborative Cloud של החברה בתחומים מדיה חברתית מבוססת ענן, ניהול מקיף ודיווח אחוד.

חברת ITNavigator נוסדה בשנת 2001. משרדיה הראשיים ממוקמים בישראל ולה משרדים ושותפים עסקיים באירופה ובצפון אמריקה. השלמת הרכישה היום הופכת אותה לחברת בת בבעלות מלאה של Avaya. היקף העסקה לא נמסר.

כיום שואפות החברות לפתח את זהות המותג שלהן, באמצעות שירות לקוחות מתקדם ואופטימיזציה של השקעות במערכות מחשוב קיימות. חברת Avaya נמצאת בחוד החנית של ספקי הפתרונות המעניקים ללקוחותיהם פתרונות מקיפים בכל היבטי חוויית השירות. הרכישה של חברת ITNavigator תוסיף לחברה יכולות מהותיות בתחום הניהול, הדיווח והמדיה החברתית, המתאפיינות בתכונות פשוטות וידידותיות למשתמש. בנוסף, מחזקת הרכישה את מערך התקשורת האחודה המהפכנית (transformational unified communications) ושיפור חוויית השימוש במוצריה בזכות המרכיבים הבאים:

מענה לצורכי לקוח המדיה החברתית – פתרון הניטור והתגובה של ITNavigator לרשתות חברתית המבוסס על ענן, מתחבר לרשתות החברתיות הפופולריות, לרבות Facebook ו-Twitter. ניתן לפרוס את Social Media Gateway ‏(SMG) של ITNavigator כענן עצמאי או כפתרון כלאיים (היברידי) המשתלב עם מרכז השירות ומשלים את קו המוצרים הנוכחי של Avaya לניהול מדיה חברתית.

הרחבת כלי הדיווח והניטור בזמן אמת עבור הענן ומרכז השירות – כלי הניהול וניטור הביצועים של ITNavigator משלבים עדכונים מידיים הנאספים ממגוון נתונים רחב במרכז השירות ומדדי ביצועים מרכזיים, כגון מערכות CRM, חיוב כספי ועוד. ניתן לפרוס את יכולת הדיווח והניטור המקיפה בענן ציבורי וכן בסביבות עבודה היברידיות או הטרוגניות, או כפתרון מקומי באתר הלקוח. 

עיבוי יכולות הניהול והאדמיניסטרציה של הענן, התקשורת האחודה ומרכז השירותITNavigator משמשת כספקית OEM של Avaya Contact Center Control Manager, אשר הורחב לקו המוצרים Avaya Collaborative Cloud. הרכישה תאפשר להדק את האינטגרציה של פתרון הניהול והאדמיניסטרציה עתיר הביצועים, הידידותי והמקיף עם כל משפחות המוצרים של Avaya בתחומי הענן, התקשורת האחודה ומרכז השירות. 

"מנהלי IT ומרכזי שירות זקוקים לפתרונות המפשטים את המשימות השוטפות והמאפשרים להם לקלוט יכולות חדשות בקלות ובמהירות. הניסיון שלנו עם ITNavigator מעיד כי מערך הפתרונות שהיא מספקת הוא ייחודי וידידותי. מערך זה מאפשר לממש הלכה למעשה את רעיון 'הדור בא' בכל הקשור ליישומי מרכז השירות, התקשורת האחודה והיישומי הענן השונים", גארי א. בארנט, סמנכ"ל בכיר ונשיא Collaboration, ‏Avaya.
יאיר אריאלי
יאיר אריאלי, מנהל פעילות אוויה ישראל: "אנו מברכים על הצטרפות חטיבת הפיתוח העסקית של ITNavigator לאוויה. אני משוכנע שצוות זה מהווה תוספת משמעותית לעיבוי הידע המצטבר בתחומי פתרונות ה contact center  ושרותי הענן. חברת רדוויז'ן הישראלית, שהתמחתה בפתרונות וידיאו נרכשה לפני כשנה והרכישה של ITNavigator מדגישה את הזיקה החזקה שיש לאוויה לפיתוח בישראל ולשוק הישראלי בפרט".

"אנו שמחים להיות חלק מחברת Avaya, המובילה בפתרונות חדשניים בכל הקשור לענן, תקשורת אחודה ומרכז שירות ובכלל מאמציה לחזק את מנהיגותה בזכות הוספת המוצרים והטכנולוגיה של ITNavigator", מסר אריק שטילמן, סמנכ"ל, מנהל פיתוח עסקי והיחידה העסקית, ITNAVIGATOR.
Bookmark and Share