Telecom News - סקר ויזה אירופה על הרגלי הקנייה באינטרנט בתקופת החגים בישראל

סקר ויזה אירופה על הרגלי הקנייה באינטרנט בתקופת החגים בישראל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> סקר ויזה אירופה על הרגלי הקנייה באינטרנט בתקופת החגים בישראל
סקר ויזה אירופה על הרגלי הקנייה באינטרנט בתקופת החגים בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 1.10.13, 18:30קניות באינטרנט
 
בדומה לשנה שעברה: 38% קנו או התכוונו לקנות דרך האינטרנט בעזרת כרטיסי התשלום שלהם.

הסיבות העיקריות שצוינו על ידי ציבור הקונים בישראל לרכישות דרך האינטרנט: עסקאות זולות יותר (68% מהקונים), נוֹחוּת (65%), האפשרות למצוא פריטים שאינם נמכרים בחנויות הרגילות (43%), יותר מגוון (38%) ומהירות (37%).
 
ויזה אירופה השלימה בימים אלה סקר אינטרנט העוסק בהרגלי הקנייה דרך האינטרנט בעזרת כרטיסי תשלום. הסקר בדק את עמדות הציבור בישראל ביחס לקניות דרך האינטרנט, בתקופת החגים,  והשתתפו בו מחזיקי כרטיס אשראי מתוך מדגם מייצג של כ- 500 איש מהאוכלוסייה היהודית הבוגרת בישראל.
 
מנכ"ל ויזה אירופה בישראל, עודד סלומי אמר: "הסקר של ויזה אירופה מלמד כי כ-65% מבעלי כרטיסי התשלום סבורים שרכישה  באינטרנט היא תהליך בטוח, זאת בנוסף לנוחות בקנייה מקוונת, המהווה מרכיב חשוב בתקופת החגים. הסקר מלמד גם כי ציבור הקונים בישראל נוהג בהתאם למגמה המתבססת כיום בשאר העולם המערבי. הישראלים מחפשים שיטות חדשות לקניות ואינם צריכים לצאת מהבית כדי לעשות זאת".

"זוהי עובדה חשובה המאששת את הנתונים שאנו רואים מדי יום בכל השווקים שלנו", אמר סלומי. "כמותג אמצעי התשלום המוביל בישראל, ויזה אירופה מקיימת מעקב רציף אחר הרגלי הקנייה של ציבור הצרכנים בעזרת אינדקסים ומדדים שונים. סקר זה מלמד אותנו על מגמות ההתנהגות בעולם הקניות המקוונות בישראל, תוך התמקדות בתקופת הקניות בעונת החגים".
 
ואלה הם עיקרי הסקר:
 
-   38%  מהקונים אונליין קנו או התכוונו לקנות לחגים משהו באינטרנט, עבור עצמם או עבור מישהו אחר, באמצעות כרטיס האשראי שלהם, נתון הדומה לסקר חגי תשרי אשתקד. יצויין כי הפער בין קונים גברים ונשים הוא קטן  גברים (57%).
 
- 65% מקרב הקונים אונליין חשים בטוחים לשלם ישירות בכרטיס האשראי על קניותיהם באינטרנט. עודד סלומי אמר: מדובר בכשני שליש מהאוכלוסיה הנדגמת , נתון גבוה אשר מהווה בסיס איתן להרחבת מחזורי סחר אלקטרוני בעתיד".
 
-86% ממחזיקי כרטיס אשראי קונים מוצרים או מבצעים תשלומים על שירותים שונים באמצעות האינטרנט.
 
-28% ממחזיקי כרטיס אשראי עורכים קניות של מוצרים או מבצעים תשלומים על שירותים באמצעות האינטרנט בתדירות גבוהה של לפחות פעם בחודש, ורק  14% ממחזיקי כרטיס אשראי לא עורכים כלל קניות/מבצעים תשלומים באינטרנט.
 
-הסיבות העיקריות לביצוע קניות אונליין הן המחירים הנתפשים כזולים יותר (68% מקרב הקונים אונליין) ונוחות- לא צריך ללכת לחפש במקום פיסי אחר (65%). כמו כן ציינו רבים את העובדה שניתן לקנות דברים שאין בחנויות בארץ (43%), מגוון גדול יותר (38%) ומהירות (37%).
 
-47%  מקרב הקונים באינטרנט קונים בדרך כלל מאתרים ישראלים לעומת 28% הקונים בדרך כלל מאתרים בחו"ל. 25% הצהירו כי קונים במידה שווה  מאתרים ישראלים ואתרים מחו"ל.
 
הסקר נערך על ידי חברת נילסן.
Bookmark and Share