SysAid וקונסיסט חוגגות ומשיקות ממשק משתמש חדש בכנס הלקוחות הראשון
מאת: מערכת
Telecom News, 1.10.13 19:00
ב- 14 לאוקטובר 2013, תחגוג SysAid , יצרנית פתרון ההלפדסק הנמכר ביותר בישראל, עשר שנות פעילות. בכנס של SysAid בישראל, שיערך יחד עם קונסיסט מערכות נציגת SysAid בישראל, תציג SysAid ממשק משתמש ועיצוב חדשים.
חברת
סיסאייד SysAid, יצרנית
SysAid HelpDesk - פתרון הלפדסק הנמכר ביותר בישראל, המספקת את כל צורכי ה
IT תחת שירות שולחני אחד, חוגגת עשר שנות פעילות.
SysAid מיוצגת בישראל על ידי
קונסיסט מערכת מקבוצת קונסיסט.
SysAid HelpDesk הוטמע עד היום ביותר מ- 300 ארגונים, בניהם 100 ארגונים רק בשנה האחרונה. בין לקוחות
SysAid בישראל החברות הגדולות במשק שבהן אלפי משתמשים וצוותי
IT גדולים: חברות ביטוח ופיננסים, חברות תשתיות, בנייה, קמעונאות, אנרגיה ועוד. בעולם פועלת
SysAid ב- 143 מדינות ומספקת את
SysAid HelpDesk ב- 42 שפות.
חגיגות העשור ל-
SysAid, יערכו בכנס לקוחות, במרכז "נא לגעת" ביפו. בכנס תחשוף
SysAid את ממשק המשתמש החדש, בו הושקעו חודשי מחקר ופיתוח רבים, בין היתר באמצעות משוב מהמשתמשים. זאת במטרה לאפיין את הפונקציות הפופולאריות ביותר ולהפוך את המערכת לעוד יותר אינטואיטיבית. בין החידושים: ארגון כל הפונקציות תחת 4 קטגוריות עיקריות, ריכוז כל הגדרות המערכת במיקום אחד, יצירת תפריט מותאם אישית ועוד.
לכנס נרשמו לקוחות
SysAid מהחברות הגדולות במשק כדוגמת: קבוצת דלק, שטראוס, לאומי קארד,
AIG , ביטוח ישיר, קוקה קולה, סרגון,
EMC ועוד.
עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט מערכות, נציגת
SysAid בישראל מסביר כי "הצלחתה של
SysAid להפוך לפתרון ההלפ-דסק הנמכר ביותר בישראל, טמון בין היתר בכך ש
SysAid מאפשרת לבקר ולנטר את מגוון הפעילויות של יחידת המחשב בארגון ובכך מקפיצה את רמת ניהול יחידות המחשוב בארגונים. כל זאת, בקלות ובמהירות, ומבלי להזדקק לפרויקט ארוך, יקר ועתיר סיכונים".
שקד הוסיף שקונסיסט ו
SysAid בחרו לערוך את הכנס במרכז "נא לגעת", "מתוך רצון למזג הצלחה עסקית וטכנולוגית עם אחריות חברתית, כחלק מתפיסה רחבה יותר של שילוב עסקים וערכים". מרכז נא לגעת" הוקם על ידי עמותת "נא לגעת" מעסיק מעל לשבעים אנשים, מרביתם חרשים, עיוורים וחרשים-עיוורים, מתוך אמונה שלכל בן אדם, באשר הוא, יש הזכות לקבל על עצמו את חובת התרומה לחברה.