Telecom News - פתרון חדשני המעצים באופן דרמטי את יכולות הביצועים של VDSL2 בקווי הבזק

פתרון חדשני המעצים באופן דרמטי את יכולות הביצועים של VDSL2 בקווי הבזק

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> פתרון חדשני המעצים באופן דרמטי את יכולות הביצועים של VDSL2 בקווי הבזק
פתרון חדשני המעצים באופן דרמטי את יכולות הביצועים של VDSL2 בקווי הבזק
מאת: מערכת Telecom News, 1.10.13, 19:30טוביה בר לב
 
הפתרון, פרי פיתוחה של Actelis Netorks, משדרג משמעותית את היכולות הן עבור לקוחות ביתיים, הן עבור אפליקציות Small cell & WiFi Backhaul והן עבור שירותי את'רנט לעסקים.
 
חברת Actelis Networks, ספקית פתרונות ישראלית להאצת יכולות הפס הרחב, חשפה את ה- VDSL Broadband Amplifier (VBA), פתרון חדשני המעצים את יכולות הביצועים הגלומות בפתרונות המבוססים על טכנולוגית VDSL2. מוצר ה- VBA הוא מוצר מוקשח המוזן מרחוק ומיועד להתקנה בין ה- DSLAM לבין יחידת הקצה שלו המותקנת בבית הלקוח.

הפתרון החדש עבור הלקוחות הביתיים יאפשר למפעילי שירות לספק יותר שירותי Triple Play ליותר לקוחות ולעמוד ביעדי האיחוד האירופאי (EU) לפס רחב, תוך שמירה על מתח רווחים גבוה יותר.

ה- VBA עובד בתיאום מלא עם טכנולגיות Vectoring ומאפשר שדרוג ביצועיים משמעותי נוסף. מפעילי השירות יכולים להשתמש ב- VBA יחד עם Vectoring כדי להכפיל אפקטיבית את רוחב הפס וטווח הכיסוי של שירותיTriple-play  מבוססי VDSL2. ה- VBA מאפשר לספקי התקשורת להגיע להרבה יותר לקוחות עם פס רחב באיכות הרבה יותר גבוהה, למלא את הביקוש לשירותי  Triple-play וליצור אפיקי הכנסות נוספים. כל זאת, תוך עמידה ביעדי האיחוד האירופאי לפס רחב אוניברסלי מהיר יותר ורווחי יותר, על ידי שימוש בתשתית הנחושת בהשוואה לפתרון מבוסס סיבים אופטיים.

טוביה בר-לב, יו"ר ההנהלה ומנכ"ל אקטליס (בתמונה): "אקטליס הופכת את תשתית הנחושת הקיימת לנכס אסטרטגי. אנחנו מאפשרים למפעילי שירות לספק רוחב פס גדול יותר ליותר מקומות בצורה יעילה יותר מאי פעם. כך, שהם יכולים להגיע ליותר לקוחות, להציע שירותי איכותיים מתקדמים ולהגדיל את תזרים הרווחיים".

בהודעה נוספת לעתונות היום דיווחה אקטליס על היכולת להשתמש ב- VBA כדי לשפר באופן משמעותי את ביצועיVDSL2  ולהפוך את הפתרונות מבוססי VDSL2 לפתרונות המועדפים גם עבור אפליקציות WiFi & Small Cell Backhaul ושירותי Carrier Ethernet לעסקים קטנים ובינוניים.

עם הפתרון החדש יוכלו כעת ספקי השירות לתת מענה הולם לאספקת מידע בפס רחב על גבי רשתות סלולריות ולספק שירותי Carrier Ethernet סטנדרטים המבוססים על MEF CE 2.0 ושירותי ענן לעסקים קטנים ובינוניים באופן רווחי יותר.
מהיר יותר



 
 
Bookmark and Share