Telecom News - HP מכריזה על מערכת פתוחה לתקשורת מבוססת תוכנה - SDN

HP מכריזה על מערכת פתוחה לתקשורת מבוססת תוכנה - SDN

דף הבית >> חידושים הכרזות >> HP מכריזה על מערכת פתוחה לתקשורת מבוססת תוכנה - SDN
HP מכריזה על מערכת פתוחה לתקשורת מבוססת תוכנה - SDN
מאת: מערכת Telecom News, 2.10.13, 12:00HP
 
HP מציעה ערכת פיתוח מאפשרת לארגונים לפתח, לבדוק ולהתקין יישומים ב- Software Defined Networking
 
חברת HP חשפה,לראשונה בתעשייה,מערכת פתוחה לתקשורת מבוססת תוכנה (SDN), הפועלת בשילוב מערכות ארגוניות נוספות (ecosystem), הכוללת ערכת פיתוח וחנות אפליקציות (HP SDN App). המערכת החדשה של HP תסייע בייצור הזדמנויות עסקיות חדשות באמצעות מתן היכולת ללקוחות לרכוש ולהתקין שירותי רשת בצורה קלה ופשוטה.
 
התקנה והטמעה של רשת חדשה הינו תהליך הדורש על פי רוב חודשים רבים של עבודה והתאמה אישית, דבר המעכב התקנת יישומים ארגוניים. ה- SDN מבטיח להפוך את תפעול הרשת לאוטומטי, בניגוד מוחלט לעולם התקשורת הסגור, הקנייני – אשר מעכב חדשנות ומונע יכולת פעילות הדדית. מערכת SDN פתוחה, היכולה לתקשר עם מערכות ארגוניות אחרות, בתוספת פלטפורמת פיתוח יישומים, יסייעו לחדשנות הארגונית ולשיתופי פעולה עתידיים.
 
"בזכות ה- SDN נמצאת תעשיית התקשורת בעמדת זינוק אדיר קדימה", אמרה בת'אני מאייר, סגן נשיא בכיר ומנהלת כללית של תחום פתרונות התקשורת ב- HP העולמית. " HP יצרה את פתרון ה- SDN המקיף ביותר בתעשייה,המציעה לארגונים ולשותפים את היכולת לכוון את הרשת לצרכים הארגוניים במהירות".
 
"אנו נמצאים כבר בתהליכי בדיקת יישומים מבוססי SDN כדי להפוך את השירותים שלנו ברשת לאוטומטיים, להפחית מורכבות ולחסוך בעלויות תפעול", אמר צ'רלי אורגיש, מנהל מערכות מבוזרות באוניברסיטת סטנפורד. "אנו משתפים פעולה עם HP כדי לבנות יישומים ואפליקציות חדשניות יותר לרשת שלנו".
 
ערכת הפיתוח מספקת למפתחים את הכלים החיוניים ליצירה, לבדיקה ולאימות של יישומי SDN, למינוף  תשתית ה- HP SDN והשלמה מלאה של שירותי תמיכה . ה- SDN App Store של HP מאפשרת ללקוחות לגלוש, לחפש, לרכוש ולהוריד יישומים ישירות – דבר היוצר מודל עסקי חדש לשירותי תקשורת, בין אם נרכשים או מיושמים.
 
ערכת הפיתוח של HP מספקת לשותפי AllianceOne של HP כמו גם למפתחי תוכנה עצמאיים, גישה לכלים הדרושים על מנת לפתח, לדמות ולאמת יישומי SDN ברמה ארגונית ולמכור אותם בחנות של HP SDN App . כלים אלה מאפשרים לשותפים:
• לפתח במהירות יישומים חדשים
• לבצע בדיקות פונקציונאליות ומבחני יישום וסימולציה
• לאמת יישומים שנוצרו בסטנדרטים ברמה ארגונית של HP
 
רשימת השותפים של  HP לתחום זה כבר כוללת את החברות הבאות:
Blue Coat Systems, BlueCat Network,  Citrix Systems, Ecode Networks, F5 Networks, Infranics Networks, Intel, KT Cloud, Microsoft, Mitel, NTT, Qosmos, Radware, Real Status, Riverbed, RMIT University, Shortel Communications, Samsung,  SAP, Tech Mahindra, VMware and Websense.
Bookmark and Share