Telecom News - כרבע מהסטודנטים מחזיקים בסמארטפון, בלפטופ ובטאבלט יחדיו

כרבע מהסטודנטים מחזיקים בסמארטפון, בלפטופ ובטאבלט יחדיו

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> כרבע מהסטודנטים מחזיקים בסמארטפון, בלפטופ ובטאבלט יחדיו
כרבע מהסטודנטים מחזיקים בסמארטפון, בלפטופ ובטאבלט יחדיו
מאת: מערכת Telecom News, 11.10.13, 16:00פלאפון
 
סקר של חברת פלאפון לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית:80%  מהסטודנטים נכנסים במהלך השיעור לפייסבוק, 80% מהסטודנטים בעלי הטאבלט מבצעים שימוש בו זמנית בסמארטפון ובטאבלט. הטאבלט המועדף על הסטודנטים הוא iPad.
 
כרבע מהסטודנטים מחזיקים גם בטאבלט גם בסמארטפון וגם בלפטופ, כך עולה מסקר של חברת פלאפון לקראת החזרה לספסל הלימודים האקדמי. הסקר נערך בסוף חודש ספטמבר על ידי חברת אקספרטו, בפאנל האינטרנטי של חברת אי-פאנל, בקרב 302 סטודנטים במדגם אקראי ומייצג של אוכלוסיית הסטודנטים לתואר ראשון ושני. עוד עולה מהסקר, כי לקראת שנת הלימודים הקרובה, 40% מהסטודנטים רכשו או צפויים לרכוש לפטופ חדש בתחילת שנת הלימודים. עוד נמצא כי הטאבלט המועדף על סטודנטים הוא ה-iPad.
 
ל-90% מהסטודנטים יש לפטופ
על פי ממצאי הסקר ל-90% מהסטודנטים כיום יש לפטופ והוא משמש כאמצעי הלימוד העיקרי עבורם במוסדות ההשכלה הגבוהה. כמעט כל הסטודנטים מחזיקים במכשיר סלולארי, כאשר ל-86% מהם יש סמארטפון מתקדם. עוד עולה מן הסקר, כי סטודנטים בגילאי 25 ומעלה נוטים להחזיק ביותר מכשירים מאשר סטודנטים צעירים יותר.
 
נירית בן קיש, מנהלת אגף השיווק בפלאפון: "הסטודנטים הם קהל צעיר ומוביל דעה, הם ציבור שמאמץ חדשנות ומוטה מחיר. אנו רואים בקרב קהל זה העמקה של מגמת הmulti device -  מגמת השימוש במספר מכשירים במקביל. המכשירים השונים תופסים יותר מקום בחייהם ומהווים עבורם אמצעי חשוב ועיקרי בתקופת הלימודים. מעבר לשימוש החברתי מדובר בכלי לימודי לכל דבר. לכן, בחרנו להציע להם מגוון פתרונות שמשלבים מכשירים, לפטופים וטאבלטים במחירים אטרקטיביים יחד עם חוויית גלישה האיכותית ביותר ברשת המהירה ביותר.

בנוסף, השנה אנו מציעים לסטודנטים מסלול מיוחד לפתיחת השנה האקדמאית- מסלול המציע את נפח הגלישה הגבוה ביותר במחיר המשתלם ביותר- חבילה המותאמת למשתמשים במספר מכשירים במקביל כפי שראינו אצל הסטודנטים. החל מיום חמישי הקרוב, יוכלו הסטודנטים ליהנות מחבילת דקות וסמס חופשי בעלות של 69 ₪ לחודש למתניידים. בנוסף, אנו מציעים להם הטבה לשנה, לבחירה מבין שלוש הטבות מוצעות: 5G לשנה או חבילת הטריפל נט לשנה :פלאפון cloud, מקסימום מהירות  ואנטי וירוס או 500  דקות לשיחות לחו"ל כל חודש למשך שנה."

מה סטודנטים עושים בשיעור? גולשים בפייסבוק, קוראים חדשות וצופים בסרטונים
. 80% מהסטודנטים העידו, כי הם גולשים בפייסבוק במהלך השיעור, כמו גם ברשתות חברתיות נוספות. 70% מהסטודנטים העידו, כי הם נכנסים גם לאתרי חדשות וכ-40% מהם צופים בסרטונים - וכל זאת במהלך השיעור.

מתכוננים לשנת הלימודים ורוכשים לפטופים חדשים
40% מהסטודנטים העידו כי בתחילת שנת הלימודים הם ירכשו או שרכשו כבר לפטופ חדש. בין הרוכשים קיימת כאמור בולטות בקרב סטודנטים לתואר ראשון. מבחינת השקעה כספית העידו הסטודנטים כי הם מוכנים להשקיע כ-1,000 ₪ בממוצע על טאבלטים, וזאת בנוסף ללפטופ, עם זאת הטאבלט המועדף על הסטודנטים הוא אייפד (50%), אחריו סמסונג גלקסי טאב (כ- 38%) ואחריהם ASUS

39% מהסטודנטים עדיין גרים בבית
מהסקר עולה, כי 39% מהסטודנטים עדיין גרים בבית, כאשר כ55% מהסטודנטים הרווקים מתגוררים במעונות הסטודנטים או בדירות שכורות בקרבת מוסד הלימודים. מרבית הסטודנטים בגילאי 20-24 מתגוררים אצל ההורים, כאשר אצל סטודנטים מבוגרים יותר נרשמה העדפה להתגורר מחוץ לבית.
סטודנטים



 
 
Bookmark and Share