Telecom News - ארגונים מעדיפים לארח בחו"ל: הדרישה לשירותי אירוח בארץ ירדה משמעותית

ארגונים מעדיפים לארח בחו"ל: הדרישה לשירותי אירוח בארץ ירדה משמעותית

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> ארגונים מעדיפים לארח בחו"ל: הדרישה לשירותי אירוח בארץ ירדה משמעותית
ארגונים מעדיפים לארח בחו"ל: הדרישה לשירותי אירוח בישראל בשנת 2013 ירדה משמעותית
מאת: מערכת Telecom News, 11.10.13, 17:00אירוח אתרים
 
לאור בחינת נתוני התפלגות של דרישות שירותי אירוח - Hosting, על פי יעדים גיאוגרפיים, מגלה חברת XGlobe כי נראה שינוי משמעותי במיקומים המבוקשים. ברבעון הראשון של 2013 , ירדה ישראל ל- 26%, כשבמקביל עלתה צפון ארה"ב ל-39% מסך הדרישה לשירותי אירוח. בשנת 2012 היוותה ישראל 42% מסך הביקוש לשירותי אירוח.

בסקר, שערכה חברת XGlobe בין לקוחותיה, עלה כי הסיבות המרכזיות המובילות חברות לבחור לאחסן מעבר לים הן, בין היתר, השאיפה להתקרב ככל שניתן לקהל היעד ולמשתמשים, רצון לאנונימיות ברשת ולהיעדר זיהוי ישראלי וצורך במערכת DR (התאוששות מאסון) אפקטיבית.

גורם נוסף ומפתיע, שעלה בסקר, היה שינוי תפיסה פסיכולוגית של חברות. אם בעבר הנטייה של לקוחות הייתה לשמור על קרבה פיזית גבוהה ככל הניתן לשרתים שלהם, הרי שהיום המצב משתנה ושיקולים רציונליים יותר, דוגמת עליונות טכנולוגית, שקשורה בהכרח לצמיחה עסקית, היא המכריעה את הכף בבחירת מיקום השרתים.

גרף נתוני 2012 מול 2013:
נתונים בגרף על שירותי אירוח

אלדר רטר, מנכ"ל XGlobe: "בשנה האחרונה השקיעה חברת XGlobe מעל 1,250,000$ בשדרוג והחלפת תשתיות בדאטה סנטרים המובילים ברחבי העולם, ביניהם: הונג קונג, לונדון, אמסטרדם וארה"ב. ההשקעות נועדו להבטיח המשך עמידה בביקוש הגדל, תוך התחייבות לספק מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות הבוחרים לאחסן את היקר להם מכל מעבר לים". 
 
Bookmark and Share