Telecom News - T-Mobile מבטלת את תשלומי הנדידה לאמריקאים. מתי אצלנו?

T-Mobile מבטלת את תשלומי הנדידה לאמריקאים. מתי אצלנו?

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> T-Mobile מבטלת את תשלומי הנדידה לאמריקאים. מתי אצלנו?
T-Mobile מבטלת את תשלומי הנדידה לאמריקאים. מתי אצלנו?
עלויות נדידהמאת: מערכת Telecom News, 11.10.13, 20:43

מנכ"ל T-Mobile הכריז בסוף השבוע, שהחברה תבטל כליל את עלויות הנדידה ב-31.10.13. זאת, כדי להתחרות ב-AT&T וב-Verizon.

במטרה לבדל עצמה מול מתחרותיה הגדולות בארה"ב AT&T ו-Verizon, שלהן יש הרבה לקוחות עסקיים הנוסעים ברחבי העולם, הודיע John Legere מנכ"ל חברת T-Mobile, שהחברה עומדת לבטל את עלויות הנדידה לאמריקאים בסוף חודש זה. זאת מאחר, שהאמריקאים יוצאים לחו"ל ל-55 מיליוני נסיעות בעולם כל שנה, אך 40% מהם לא טורחים אפילו לפתוח את המכשיר הנייד מחשש לקבלת "הלם חשבוונית" בעת חזרתם הביתה.

כך, אנשים לא יצטרכו יותר לחשוש מלהשתמש במכשיר הסלולרי ב-115 מדינות עולם. העולם יהיה עבורם הרשת הביתית שלהם.


T-Mobile לא תגבה תשלום עבור גלישה ו-SMS. שיחות הטלפון תעלנה בכל מקום מחוץ לארה"ב 20 סנט לדקה. בניגוד לכך, לקוחות Verizon קונים חבילות ב-25 דולרים ל-100 מגהבייט בנדידה בחו"ל כולל בקנדה. אחרת, יצטרכו לשלם 20.48 דולרים ל-1 מגהבייט או 2,048 דולרים ל-100 מגהבייט.

בשעה ש-T-Mobile מנסה למעשה למשוך מהחברות המתחרות את הלקוחות עסקיים הנוסעים בעולם, הרי לקוחות אמריקאים יכולים לקצץ בתשלומי הנדידה הגבוהים בדרכים אחרות.

למשל, האפליקציה בחינם Viber לווינדוספון, לאייפון ולאנדרואיד, שיש לה 200 מיליון משתמשים רשומים מאפשרת לאמריקאים לדבר חינם כל זמן שהם מאתרים WiFi  חופשי, למשל בבתי המלון ובמסעדות בחו"ל. iMessage של Apple מאפשרת לבעלי אייפון ואייפד לשלוח זה לזה SMS בחינם והם יכולים להשתמש ב-FaceTime לשיחות וידאו הדומות לסקייפ. TextMe ו-HeyWire הן אפליקציות בחינם לאנדרואיד המאפשרות שיחות ומסרים בחינם בין מכשירי אנדרואיד (בשתיהן יש פרסומות). גם השימוש באפליקציה Line הוא בחינם לאנדרואיד ולאייפון.

לאור המהלך של T-Mobile, (ולנוכח ביטול עתידי של עלויות הנדידה באירופה), הגיעה העת, שחברות הסלולר בישראל תיקחנה דוגמא,  ושהמחירים הניתנים בארץ לחיוג ולמסרונים לחו"ל במסגרת החבילות המקומיות יהיו גם בכיוון ההפוך - מחו"ל לארץ. עד אז, ימשיך הלקוח הישראלי לשלם במיטב כספו  על החבילות היקרות לחו"ל של חברות הסלולר המקומיות ו ולקבל כל פעם מחדש "הלם חשבונית", כאשר יש חריגות מהן או כאשר הוא לא רכש חבילות מלכתחילה.
 


 





 
 
Bookmark and Share