Telecom News - מחקר: 90% מבעיות הביצועים באפליקציות נגרמות מביצועי אחסון ירודים

מחקר: 90% מבעיות הביצועים באפליקציות נגרמות מביצועי אחסון ירודים

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> מחקר: 90% מבעיות הביצועים באפליקציות נגרמות מביצועי אחסון ירודים
מחקר: 90% מבעיות הביצועים באפליקציות נגרמות מביצועי אחסון ירודים
מאת: מערכת Telecom News, 11.10.13, 17:00קמינריו
 
שנתיים של איסוף נתונים על ידי חברת  קמינריו חושפים את הצורך העסקי של ארגונים באחסון עתיר ביצועים.
 
האחסון ממשיך להיות הגורם הראשון לביצועים ירודים של אפליקציות לרוחב ארגונים. כך עולה ממחקר, שביצעה חברת קמינריו בקרב למעלה מ- 200 ארגונים ברחבי העולם מתעשיות שונות במשך כשנתיים.
 
90% מהארגונים האלה עושים שימוש במערכות אחסון מסורתיות, בעוד 10% הנותרים עושים שימוש באחסון המשלב בין HDD לפלאש. במסגרת המחקר התבקשו המשתתפים לספק נתוני ביצועים מבסיס הנתונים שלהם במהלך פעילות שיא. במטרה לקבוע את גורם המקור לצווארי בקבוק של המשתתפים, קמינריו ניתחה זמני המתנה עבור בסיסי הנתונים של האפליקציות, כולל אורקל, SQL Server, IBM DB2, MySQL ומערכי מידע בלתי מובנים.
 
בסיכום הניתוח, קמינריו מצאה, כי 90% מכל בעיות ביצועי האפליקציות היו קשורות ישירות לניצול מופרז של האחסון. מהדוח עולה, כי חברות  חוו קשיים עם יישומי OLTP (עיבוד פעולות מקוונות) ו- OLAP (עיבוד אנליטי מקוון) יחד עם השהיה (Latency) ו/או רוחב פס, בסביבות פיסיות או וירטואליות. בעיות אלה התאפיינו בביקושים גבוהים לכתיבה/קריאה רנדומליים ממדית האחסון, ללא אופטימיזציה מצד מערכי ה- HDD המסורתיים. בסופו של דבר, ביקושים גבוהים אלה הובילו לזמני תגובה איטיים עבור עיבוד קבצים ו- ETL, ופגעו בפעילות המשתמשים. המחקר זיהה בנוסף כי מאחר שרוב האפליקציות נוטות לקרוא ולכתוב מאותו בלוק, היכולת של פתרון אחסון לתמוך בלוגים של ביצוע חוזר וקבצים זמניים היא קריטית להבטחת ביצועים רציפים ללא האטה.
 
"בכל הנוגע להבטחת העמידה של אפליקציות קריטיות ברמת השירות הנדרשת, ביצועים ואמינות מהווים את שני הגורמים החשובים ביותר עבור כל חברה", אמר ג'ורג' קראמפ, אנליסט מוביל בגוף המחקר Storage Switzerland. "הבעיות שמזהה דוח ביצועי האחסון של קמינריו כחסמים העיקריים לעמידה ביעדים אלה, תואמים לאלו שנמצאו במחקרים שאנו ערכנו. לדוגמא, ארגונים שמים דגש גדול מידי על IOPS (קצב קריאה וכתיבה לדיסק) ולא נותנים תשומת לב מספיקה לאמינות המערכת ויכולת העמידה בהיקפים גדולים. תוצאות אלה הן סממן ברור כי עבור רוב החברות, ישנה עדיין עבודה רבה לעשות כדי להגיע ליעילות מירבית של מערכות ה- IT".
 
"אם בסיס נתונים של ארגון אליו ניגשות אפליקציות לשליפת מידע נמצא על מערך אחסון איטי, תהיה לכך השפעה מקיפה על ה- SLA, ובסופו של דבר גם על ההכנסות", אמר דני גולן, מנכ"ל קמינריו. "לקוחות מבינים כי המשמעות של שמירה על תחרותיות, היא שהם זקוקים לאחסון גמיש עם ביצועים גבוהים. התוצאות של המחקר מאמתות את הצמיחה המהירה של פתרונות אחסון הפלאש בתעשייה, שבבסיסם הדרישה למשולש הביצועים של IOPS, רוחב פס והשהייה. במרכזי הנתונים של היום, הדברים כבר אינם נוגעים רק ל- IOPS".
 
לדוח המלא בנושא ביצועי אחסון בקרו ב- .The IO Storm
ביצועי שרתים
Bookmark and Share