Telecom News - TorSearch - מנוע חדש דמוי גוגל לחיפוש אנונימי עמוק ברשת האפלה

TorSearch - מנוע חדש דמוי גוגל לחיפוש אנונימי עמוק ברשת האפלה

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> TorSearch - מנוע חדש דמוי גוגל לחיפוש אנונימי עמוק ברשת האפלה
TorSearch - מנוע חדש דמוי גוגל לחיפוש אנונימי ברשת האפלה

מעקב אחרי גולשיםמאת: מערכת Telecom News, 12.10.13, 17:45
 
ראשונים לדווח: רוצים לחפש ולשמור על פרטיות ואנונימיות? מטרת אתר החיפוש החדש TorSearch היא להפוך לאתר מוביל עבור הרשת האפלה.

במקביל לאירוע בו אתר גדול וחשוב יותר ברשת האפלה, אתר Silk Road לממכר סמים נסגר ע"י ה-FBI, הוקם אתר חדש, שמבטיח למשתמשים הרוצים להישאר אנונימיים, מקום ממנו ניתן להגיע בבטחה למקורות אפלים של "הרשת העמוקה". 

אתר TorSearch מציע חיפוש יותר פרטי ועמוק מאשר Tor, וכמובן מאשר מנועי החיפוש המסורתיים Google או Bing, ואפילו יותר מאתר DuckDuckGo (שעבר את רף 3 מיליון החיפושים ליום אחרי שערוריית PRISM ו-NSA בארה"ב).

TorSearch מסוגל לספק אנונימיות ע"י מתן אפשרות למשתמשים להתקשר לאתרים ולפלטפורמות דרך צד ג' (המשתמשים לא מתקשרים ישירות בלינק לאתריםהמבוקשים) ולאחר מכן לשמור על הקישור דרך ממסר אקראי (random relay service). כלומר, המשתמשים ב-Tor יכולים להגיע לאתרים לא חוקיים של סמים ופורנו, כשהקישור חסוי ועוקבים לא יכולים לזהותו. ל-TorSearch, שרוצה להיות הגוגל של Tor, יש נכון להיום כמעט 130,000 קישורים ברשת האפלה/הרשת העמוקה והוא הולך ונעשה פופולרי מיום ליום בקרב משתמשי Tor. (התנועה ב-TorSearch הוכפלה תוך 3 שבועות).

קיומו של אתר חדש זה שופך אור על הצעדים המסובכים שקהילת הרשת האפלה/העמוקה צריכה לנקוט כדי להישאר אנונימית. בשעה שאנשים מעוניינים לשמור על הפרטיות שלהם, פעילות בלתי-חוקית הולכת ונעשית יותר קשה למשתמשי Tor. אתר TorSearch מתכוון להציע יעילות חיפוש דמויית גוגל אבל בתוך האנונימיות של הרשת האפלה. אין ספק, שהשימוש בו ילך ויגדל מדי יום ע"י אלה שחשובה להם מאד הפרטיות. 

הקמת TorSearch מהווה התפתחות מעניינת ביותר לאחר סגירת אתר קהילת "דרך המשי" - Silk Road.
 
 
 


 





 
 
Bookmark and Share