Telecom News - באר שבע אונליין-Beer7online- אפליקציה בחינם לעסקים ואירועים בבאר שבע

באר שבע אונליין-Beer7online- אפליקציה בחינם לעסקים ואירועים בבאר שבע

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצרכנות >> באר שבע אונליין-Beer7online- אפליקציה בחינם לעסקים ואירועים בבאר שבע
מאת: מערכת Telecom News
12/10/13,  19:44
מטרת / הייעוד של התוכנה: מידע על בתי עסק בבאר שבע, אירועים בעיר ועדכונים מהשטח.
שם התוכנה: באר שבע אונליין,  באר7אונליין, Beer7online.
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם באר7אונליין מספקת מידע עדכני על בתי עסק ואירועים בבאר שבע. ניתן למצוא בית עסק או נותן שירות באמצעות ניווט בקטגוריות. בכל דף של בית העסק, יש מידע עדכני על פרטיו, טלפון, שעות פעילות, מבצעים ותמונות, ויש מספר אפשרויות פעולה למשתמש: חיוג, ניווט, ושליחת דוא"ל לבית העסק, גלישה ישירה לאתר האינטרנט של בית העסק, הוספת בית העסק לרשימת מועדפים והצטרפות לחוג הלקוחות וי.אי.פי שלו. ניתן לדרג את בית העסק ולשתף בפייסבוק. האפליקציה מספקת מידע על  כל המבצעים החמים בעיר, עם אפשרויות סינון לפי משתנים שונים וגם על אירועים (מופעים, ספורט, סרטים וכד') וניתן ליצור קשר להזמנת כרטיסים, לנווט, לשתף ולגשת למקורות מידע נוספים. היא כוללת גם עידכונים שוטפים על הקורה בעיר ובסביבתה.
.
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share