Telecom News - בשורת ה- SDN והעננים ההיברידיים לעסקים וארגונים ב- EMEA

בשורת ה- SDN והעננים ההיברידיים לעסקים וארגונים ב- EMEA

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> בשורת ה- SDN והעננים ההיברידיים לעסקים וארגונים ב- EMEA
VMware עורכת השבוע בברצלונה (ספרד) את הכנס האירופאי הגדול בתולדותיה, כדי להפיץ את בשורת ה- SDN, העננים ההיברידיים ועבודה מכל מקום ומעל לכל מכשיר קצה בצורה מאובטחת, לעסקים וארגונים בכל קצוות השוק.
מאת: אבי וייס, 13.10.13, 19:00אירוע ברצלונה

8,000 משתתפים (לרבות משלחת ישראלית בהרכב חסר תקדים – כ- 95 לקוחות, עיתונאים ושותפים עסקיים, בליווי צמוד של של רענן ביבר ושמואל ענתבי), עם כ- 350 הרצאות וכ- 275 חברות נותנות חסות, מציגות ובביתנים, זה מה שצפוי השבוע בברצלונה (ספרד), בכנס השנתי הגדול לאזור EMEA של VMware. האירוע הזה מהווה המשך לאירוע VMware האחרון, שהיה בסן-פרנסיסקו (ארה"ב), בו השתתפו כ- 23 אלף איש, האירוע הגדול ביותר בתעשיית ההי-טק שהיה השנה, שלווה בשפע של הכרזות משמעותיות

המטרה של הכינוסים ההמוניים הללו היא להביא את הבשורות החדשות של עולם ה- ICT למנהלים ולאנשי המקצוע בעסקים וארגונים מכל סדר גודל ובכל פלחי התעשייה. זה עולם ICT חדש, שבו מטושטשים לגמרי הגבולות בין "תקשורת" ל- "IT", ובמיוחד כשטכנולוגיית ה- SDN (ר"ת: Software Defined Networks), שהיא השלב הבא בעולם הרשתות, הופכת להיות הכלי מרכזי באסטרטגיה של חברות התוכנה, האחסון והטיפול במידע. 

מהם הנושאים המרכזיים, שיידונו בהם באירוע של VMware השבוע בברצלונה?
  • SDN. ה- SDN הופך למוקד של ארכיטקטורת הענן ושירותי האחסון והווירטואליזציה של VMware, די בדומה למה שעושות מתחרותיה העוקבות אחרי מהלכיה. הגישה של VMware מדברת על Software-Defined Data Center המאפשר להקים ולהריץ יישומים ארגוניים חדשים בדקות, במקום בחודשים.
  • עננים מעורבים (היברידיים). זה הכיוון שאליו הולך העולם הארגוני, תוך גמישות בהקצאת משאבים וחלוקת עומסים בין הענן הפרטי לענן הציבורי, משאבים המנוהלים במערכת אחת לכל סוגי העננים.
  • אחסון מבוסס וירטואליזציה בכל מקום. הפעם הוא משולב באופן מלא עם ה- SDN, מה שמאפשר גמישות מרבית בהפעלת משאבי האחסון.
  • מיחשוב קצה של העולם החדש. אין צורך במחשבים (PC) בידי משתמשי הקצה. העובדים יכולים לגשת ולהשתמש בכל היישומים מעל לכל מכשיר קצה בכל מקום (BYOD), בכלים המספקים חוויית שימוש מאובטחת ושקופה.
  • ניהול מרכזי קל, פשוט של מערכות הענן על בסיס יישום ה- SDN בכל המערכות.
  • רשתות ועבודה קבוצתית מאובטחת מבוססת SDN. 
  • ארכיטקטורה חדשה ל- Data Centers המבוססת על העקרון שכל המשאבים: מיחשוב, איחסון ורשת הם וירטואליים ומוקצים "על פי דרישה" בתוכנה בלבד, ללא תלות בחומרה עליה משאבים אלו "יושבים".
  • ארכיטקטורת אבטחה חדשה בשם NSX המשתלבת במגמת ה- SDN והופכת גם את עולם האבטחה לווירטואלי, כחלק מתפיסת הענן והווירטואליזציה של כל מרכיבי ה- Data Center.
מי שמשתמש בטוויטר, יוכל לעקב אחרי ההכרזות באירוע באמצעות התג: vmworld#, או לחילופין לצפות בסרטי הווידיאו מהאירוע (שיופצו גם ביוטיוב) ושירוכזו כאן
 
סרטון הפרומו לאירוע Vmware:
הכותב יהיה אורח חברת VMware בכנס VMworld 2013 בברצלונה.



 
 
Bookmark and Share