Telecom News - Acronis מכריזה על גרסה חדשה של vmProtect

Acronis מכריזה על גרסה חדשה של vmProtect

דף הבית >> חידושים הכרזות >> Acronis מכריזה על גרסה חדשה של vmProtect
Acronis מכריזה על גרסה חדשה של  vmProtect
מאת: מערכת Telecom News, 13.10.13, 12:30מטריקס
 
Acronis , ספקית בתחום הגנה על נתונים, המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, הכריזה על גרסה 9 של vmProtect – פתרון הגיבוי המובנה והייעודי לסביבת VMware. לדבריה, זה פתרון הגיבוי הטוב ביותר  ל- VMware.
 
vmProtect Acronis הוא פתרון יציב, מהיר וקל לשימוש לגיבוי ושחזור מידע, המותאם באופן מובנה וייעודי לסביבת הווירטואליזציה  VMware vSphere. הפתרון מתאים לארגונים מכל סדר גודל ומכל סוג ומספק להם אפשרות קלה ויעילה להפעלה ולניהול של מערכת התאוששות מאסון, לגיבוי ללא Agent ולהתאוששות מהירה מאסון בסביבת VMware.
 
בין החידושים הבולטים בגרסת 9 החדשה:  גיבוי אפליקציות כגון MS SQL ו- SharePoint במעבר אחד - ללא צורך בהתקנת תוכנה במחשב המארח;  שחזור אובייקט בודד  (Granular restore) מגיבוי SharePoint ; שחזור SQL Database בודד ; אפשרות מחיקת    Transaction logs של אפליקציות כגון MS/SQL   ו- SharePoint  לאחר גיבוי ; אפשרות הרחבת כמות השרתים לגיבוי על ידי הגדלת מספר Virtual Appliances באתר אחד ; ממשק ניהול מרכזי למספר Virtual Appliances ; גיבוי תצורת שרת הגיבוי כולל הגדרות תהליכי הגיבוי  והגדרות כלליות המאפשרות שחזור מהיר ויעיל של שרת הגיבוי.

לדברי יהונתן כהן , מנהל מכירות בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, "9 vmProtect, שתוכנן במיוחד עבור חבילת הווירטואליזציה vSphere של  VMwareהוא כיום פתרון הגיבוי והשחזור הטוב והמתאים ביותר לסביבה זו. גרסה 9 מביאה עימה בשורה אמיתית לחברות וארגונים הפועלים בסביבה זו, שהופכת את אתגרי הגיבוי והשחזור של מנהלי ה-IT והתשתיות בארגון למשימה קלה, מהירה ומדויקת יותר ובעלויות הנמוכות משמעותית מפתרונות אחרים".
אקרוניס
Bookmark and Share