Telecom News - אות הוקרה לצפריר כהן מקסורקום בתערוכת אסטריקון הבינלאומית

אות הוקרה לצפריר כהן מקסורקום בתערוכת אסטריקון הבינלאומית

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> אות הוקרה לצפריר כהן מקסורקום בתערוכת אסטריקון הבינלאומית
אות הוקרה לצפריר כהן מקסורקום בתערוכת אסטריקון הבינלאומית
מאת: מערכת Telecom News, 13.10.13, 16:00
כנס אסטריקום

בשבוע שעבר התקיימה באטלנטה - ארה"ב תערוכת אסטריקון העשירית (סקירה נרחבת על הכנס - כאן), שכללה כנס מקצועי מקיף ו-3 ימי תערוכה בנושא קוד פתוח בעולם התקשורת: אסטריסק - Asterisk.

במהלך הכנס הזמינו המארגנים וחברת Digium את צפריר כהן, מהנדס תוכנה מחברת קסורקום הישראלית (בתמונה, מימין), לקבל אות הוקרה על תרומתו לפרויקט האסטריסק לאורך השנים.

מתוך הדברים שנאמרו על ידי מאט ג'ורדן, מנהל ההנדסה של דיג'יום, החברה המובילה את הפרויקט: "יש לנו קהילה גדולה ותוססת של מפתחי אסטריסק, אך אדם אחד ספציפי, שאנחנו רוצים לקרוא לו לבמה ולהודות לו באופן מיוחד השנה הוא צפריר כהן. אני לא יכול לומר די על התרומות הרבות שלו לפרויקט האסטריסק. צפריר עושה עבודה מדהימה... בזכות אנשים כמו צפריר וחברות כמו קסורקום, אסטריסק הוא פרויקט כל כך מוצלח ונפלא".

יש לציין שכהן היה היחיד שקיבל את אות ההוקרה המיוחד.

חברת קסורקום מהגליל עוסקת בפיתוח וייצור מערכות תקשורת מבוססות אסטריסק משנת 2004 ולאורך השנים הייתה שותפה קרובה בפיתוח האסטריסק והחברה הראשונה מחוץ לדיגי'ום, שתמיכה בממשקי הטלפוניה שלה הפכו לחלק אינטרגלי מאסטריסק. כיום, קסורקום מציעה קו מוצרים רחב המבוסס על אסטריסק, החל ממערכות למשרדים קטנים ועד למערכות של אלפי משתמשים הפרוסות על מאות אתרים.

ערן גל
ערן גל, מנכ"ל קסורקום: "כשנכנסנו לתחום האסטריסק כבר בשנת 2004 התחום עוד היה בחיתוליו. זה מרגש לראות איך התחום התפתח והטכנולוגיה הזאת הפכה לפלטפורמה מקובלת ופופולרית יותר מכל פלטפורמה אחרת בתחום. צפריר כהן היה איתנו מהימים הראשונים של החברה והפך לאחד מברי-הסמכא בנושא אסטריסק בעולם ושם מוכר לכל מי שעוסק בפיתוח בתחום. אות ההוקרה שניתן לצפריר בכנס בינלאומי הוא תעודת כבוד לצפריר ולקסורקום וגאווה ישראלית אמיתית".

תערוכת אסטריקון מתקיימת פעם בשנה ומושכת אליה מפתחים, יצרנים ומפיצים של מוצרים מבוססי אסטריסק, כמו גם חברות שמחפשות פתרונות בתחום התקשרות.




 
 
Bookmark and Share