Telecom News - אפליקציות המשדרגות את חוויית המשתמש בתקשורת הארגונית

אפליקציות המשדרגות את חוויית המשתמש בתקשורת הארגונית

דף הבית >> חידושים הכרזות >> אפליקציות המשדרגות את חוויית המשתמש בתקשורת הארגונית
אפליקציות המשדרגות את חוויית המשתמש בתקשורת הארגונית
מאת: בני מתיתיהו, 13.10.13, 17:00בני מתיתיהו
 
אודיוקודס תשיק אפליקציות חדשות היודעות להתממשק עם המרכזיות הקיימות בארגון לשיפור חוויית המשתמש הארגוני בכנס Mobility 2013, שיערך ב- 15.10.13 בת"א.
 
החדשנות הטכנולוגית מתקדמת במחזורי זמן הולכים וקטנים. עובדה זו נכונה בכל הקשור בחומרה וציוד קצה כגון סמארטפונים וטאבלטים, מעבדים וכד'. גם בתחומי התוכנה והאפליקציות מתקדם עולם התקשורת והטכנולוגיה במהירות ומאפשר שירותים חדשים היכולים לחסוך לארגון זמן וכסף ולהנגיש את התקשורת הארגונית לעובד בכל מקום ובצורה נוחה על מגוון פלטפורמות.
 
קצב יישום טכנולוגיות חדשות בעולם הארגוני בכלל ובתחום התקשורת הארגונית בפרט אינו תואם את קצב החדשנות הטכנולוגית. חברות אינן יכולות לבצע החלפה של מערכות התקשורת כל כמה שנים בודדות. שדרוג תוכנות דורש גם הוא משאבים רבים ולעיתים גורר תקלות הגורמות לאובדן עסקים של הארגון. בנוסף, הארגון מוצא עצמו לעיתים "נעול" בעולם הפתרונות של ספק בודד עקב נטייתם של יצרני ציוד תקשורת רבים לכלול רכיבים לא סטנדרטיים בפתרונות שלהם ובכך לצמצם את יכולתו של הארגון להתממשק עם ציוד של יצרנים אחרים.

לכן, חברות רבות אינן יכולות לשדרג את חוויית המשתמש ולהרחיב את יכולות המרכזיה מבלי לבצע שדרוג או אף החלפה של המערכת כולה.
 
איזה פתרונות מתקדמים קיימים לשיפור חוויית המשתמש הארגוני?
פתרון חשוב הוא חיבור התקשורת הארגונית למובייל ותמיכה בטרנד של BYOD. היכולת הזאת קיימת היום במספר מערכות כגון זו של מיקרוסופט לינק וגם במרכזיות אחרות. פתרון מסוג זה מאפשר העברת שלוחת הטלפון המשרדי לאפליקציה בטלפון הנייד של העובד. האפליקציה מאפשרת לעובד לקבל ולבצע שיחות מהאפליקציה כאילו הוא נמצא במשרד.

פתרון מעניין נוסף קשור להתקדמות טכנולוגית בתחום זיהוי דיבור והטרנד של עוזר אישי. רוב הטלפונים הארגוניים כוללים מסך קטן יחסית וממשק משתמש שאינו נוח לכתיבת טקסט, דבר שהופך את תהליך חיפוש מספר טלפון של עובד לחווייה לא נעימה. בנוסף, רבים נדרשים לבצע חיפוש מספר של עובד במהלך נהיגה או ביצוע פעולות אחרות מחוץ למשרד. העוזר האישי מאפשר לבצע פעולה זו ע"י דיבור בלבד. ההתקדמות הטכנולוגית של השנים האחרונות הביאה את זיהוי הדיבור לדיוק רב ללא צורך ב"אימון" המערכת לקולו של הדובר.

פתרונות אלו ואחרים מאפשרים שיפור של חוויית התקשורת הארגונית. אולם, קיימים מספר אתגרים בהטמעת פתרונות אלו במערכות קיימות:
  • הטמעת הפתרון דורש שדרוג תוכנה ולעיתים אף חומרה של המרכזיה כולה.
  • העלות למשתמש בדרך כלל גבוהה, שכן במקרים רבים ניתן לרכוש את הפתרון מספק המרכזיה בלבד.
  • קיים רצון לשלב בין פתרונות של מגוון יצרנים כדי לאפשר לארגון לבחור בפתרון המתאים ביותר. אולם, קיים חשש באשר לאינטגרטיביות של הפתרון עם המרכזיה הקיימת.
הפתרון: אספקת האפליקציות ע"י ספק בלתי תלוי היודע להתממשק עם מגוון המרכזיות המובילות.
חברת אודיוקודס מספקת פתרונות המאפשרים לחבר בין ציוד התקשורת של הספקיות המובילות. כחלק מסל הפתרונות היא מציעה סט של אפליקציות עצמאיות, שאינן תלויות בספק מרכזיות ספציפי, אך יודעות להתממשק לכל המרכזיות המובילות. הן נועדו להביא את יכולות התקשורת הארגונית לטלפון הנייד של העובד ולכל טלפון מחוץ לארגון. הן תושקנה במהלך כנס Mobility 2013, שיערך ב-15.10.13 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. האפליקציות הן כדלקמן:
  • MobilityPLUS – אפליקציה ארגונית המשפרת את יעילות העבודה ומרחיבה את השלוחה הארגונית למכשיר הנייד. המשתמש יכול לענות למתקשרים אליו לשלוחה ישירות מהנייד ולהוציא שיחות דרך המרכזיה הארגונית ותוך העברת השיחות על חיבוריות הנתונים של הנייד (WiFi/3G/4G).לפתרון גם תכונות מתקדמות נוספות כגון הצגת זמינות ושליחת הודעות ישירה (Instant Messaging).
  • VOCANOM – נתב שיחות קולי המתממשק לכל מרכזיה ול-Directory הארגוני ומאפשר חיוג קולי לכל שלוחות הארגון לפי שם העובד או המחלקה. לפתרון כלי ניהול מתקדמים והוא כבר פועל בארגונים במשק.
במהלך כנס Mobility 2013 ניתן יהיה לראות הדגמות של פתרונות אלו בביתן של אודיוקודס.

מאת: בני מתיתיהו, מנהל שיווק ופיתוח עסקי EMEA, אודיוקודס.
Email: bennym@audiocodes.com
www.audiocodes.com
 
כנס



 
 
Bookmark and Share