Telecom News - אירוע VMworld Europe 2013 יצא לדרך עם הכרזות חדשות

אירוע VMworld Europe 2013 יצא לדרך עם הכרזות חדשות

דף הבית >> חידושים הכרזות >> אירוע VMworld Europe 2013 יצא לדרך עם הכרזות חדשות
אירוע VMworld Europe 2013  יצא לדרך עם הכרזות חדשות 

VMwareמאת: אבי וייס, 15.10.13, 12:40
 
חברת VMware, שמקיימת בימים אלו את הכנס השנתי שלה VMworld 2013 בברצלונה, מכריזה הבוקר במליאת הפתיחה של הכנס על פתרון חדש עבור EUC, על הקמת ענן היברידי באירופה ועל מערכות ניהול חדשות.
 
בכנס רב משתתפים בברצלונה, כפי שדווח – כאן, הוכרזו הבוקר במליאת הפתיחה פתרונות חדשים:

פתרון VMware Horizon Suite, במסגרת EUC, שמרחיב את התמיכה עבור כוח העבודה הנייד.

פתרון זה יאפשר חסכון ניכר בעלויות, פישוט של תהליכי הניהול וביצועים משופרים עבור ארגונים, שמעוניינים בקידום כוח העבודה הנייד. חברת VMware היא החברה היחידה כיום, שמאפשרת ללקוחותיה פתרונות ווירטואליזציה של קצה-לקצה עבור ניידים ועננים חברתיים. במסגרת הגרסה החדשה עודכנו המוצרים ל- Horizon View 5.3, Horizon Mirage 4.3 ו- .ThinApp 5.0.
פתרון VMware Horizon Suite הוא פלטפורמה משלובת, שתומכת בכוח עבודה נייד ע"י חיבורים של משתמשי קצה לנתונים, אפליקציות ושולחן עבודה באמצעות כל מכשיר. זאת, מבלי להתפשר על רמת אבטחות המידע והשליטה על מערך ה-IT. הפלטפורמה כוללת את הפתרונות של Horizon View, Horizon Mirage ו-Horizon Workspace  כדי ליצור פתרון מאוחד, שעוצב במטרה להפוך מאגרים טכנולוגיים לשירותי IT מרכזיים אותם ניתן להקצות, לנהל ולהעביר בקלות למשתמשי הקצה.

שמוליק ענתבי, מנהל אזורי של  אגן הים התיכון ב-VMware: "שדרוג מערכות ההפעלה לעבודה מרחוק בעזרת הפתרון של VMware Horizon Suite, מאפשר חיסכון בעלויות, מבטיח למשתמש זמני השבתה מינימליים ומאפשר רמות משופרות של גיבוי והתאוששות מאסון עם השפעה מינימלית על המחשבים של המשתמש".
 
הרחבת פתרון הענן ההיברידי vCHS - vCloud Hybrid Service התופס תאוצה בארה"ב ומעכשיו גם יהיה זמין לאירופה.
 
פתרון vCHS מתוכנן להגיע לאנגליה, כאשר חוות השרתים תמוקם בעיר סלאו. בנוסף, חברת VMware הכריזה על יכולות ניהול חדשות ושוק יישומים רחב של פתרון זה. הפתרון המבוסס על vSphere, מאפשר ללקוחות להרחיב את אותם היישומים, הרשתות, יכולות הניהול, התפעול והכלים, הן בסביבות פנימיות והן בסביבות חיצוניות. ההרחבה של השירות לאנגליה מדגישה את המחויבות של חברת VMware להרחבת תשתיות IaaS -  Infrastructure as a Service, וסוללת את הדרך גם ללקוחות באירופה.
 
הכרזות על פתרונות ניהול חדשים:
 פתרון IT Business  Management Suite.
גרסה 6.0 של vCloud Automation Center.
גרסה 5.8 של vCenter Operations Management Suite.
וגרסה 1.5 של vCenter Log Insight.

פתרונות הניהול החדשים מאפשרים אוטומציה מלאה של מערך ה IT, שכולל תשתיות דאטה-סנטר, אפליקציות ושירותים נוספים המותאמים לצרכי הלקוחות. השקת מערכות הניהול החדשות לוקחות את החזון של Software Defined Datacenter צעד נוסף במסע, שאותו החלו לקוחות רבים של VMware בארץ ובעולם.

פתרון IT Business  Management Suite מספק שקיפות ושליטה על העלויות ורמת השירות של שרותי  ה–IT ומאפשר למנמ"רים למקם את מערך ה-IT בתוך סדרי העדיפויות של העסק.

הפתרון של vCloud Automation Center מעניק ללקוחות את הזריזות הנדרשת, על ידי אוטומציה של אספקת שרותי IT אישיים.
פתרון vCenter Operations Management Suite מספק ניהול אוטומטי, באמצעות גישה משולבת של ביצועים, קיבולת וניהול תצורה.

הפתרון של vCenter Log Insight מספק תובנות בזמן אמת וניטור של נתונים מיישומים.

הכותב הוא אורח VMware בכנס VMworld Europe 2103 בברצלונה.
 
 
כנס


 
 
 


 





 
 
Bookmark and Share