Telecom News - CA Technologies מציעה להורדה בחינם את Nimsoft Monitor Snap

CA Technologies מציעה להורדה בחינם את Nimsoft Monitor Snap

דף הבית >> חידושים הכרזות >> CA Technologies מציעה להורדה בחינם את Nimsoft Monitor Snap
CA Technologies מציעה להורדה בחינם את Nimsoft Monitor Snap

CA
מאת: מערכת Telecom News, 16.10.13, 12:35
 
CA Technologies מחוללת מהפכה בשוק ניהול המחשוב ומשיקה פיתרון קל ליישום, שמוצע להורדה בחינם, שמסייע ללקוחות לנהל את משאבי המחשוב הקריטיים.
 
במהלך משמעותי בשוק העולמי של ניהול המחשוב בארגונים מתפתחים, שוק הצומח בקצב מהיר הכריזה CA Technologies על זמינות CA Nimsoft Monitor Snap: גרסה חופשית ועתירת תפקודים ל-CA Nimsoft Monitor

CA Nimsoft Monitor Snap מסייע ללקוחות, שלא עומדים לרשותם תקציבים גדולים, לקבל במהירות תמונה, ברמה ארגונית, של משאבי המחשוב המגוונים, שתומכים בהספקה של שירותי מחשוב קריטיים. זאת, בניגוד לכלים קיימים המוצעים כתוכנה חופשית, שמחייבת תשלום תמורת תוספות (freemium), כגרסת ניסיון לזמן מוגבל, או כתוכנה בעלת קוד מקור פתוח, ובניגוד למוצרים המיועדים לחברות בסדר גודל בינוני.
 
CA Nimsoft Monitor Snap:

יכול להתחיל לפעול תוך שעה בלבד, ללא צורך בתהליך ממושך של התקנה וקביעת הגדרות תצורה.

מעניק ביצועים גבוהים לניטור הזמינות של משאבי רשת, שרתים פיזיים או וירטואליים, משאבי אחסון, מסדי נתונים ועוד, כפיתרון בודד ומשולב באופן מלא.

מציע Dashboard התראות ומהלכי עבודה מונחים המסייעים ללקוחות לאתר במהירות בעיות ולפתור אותן.

בונה מדריכים מובנים של 'טיפים וטריקים' ושיטות עבודה מומלצות, שמקילים על הלימוד ומסייעים להשיג תמורה מהירה יותר.

מוצע בחינם עבור עד 30 התקנים מנוטרים, ללא הגבלה על מספרן של פעולות הניטור בכל התקן ולא כגרסת ניסיון לזמן מוגבל.
 
ג'ון סמית, מנהל כללי לניהול תשתיות ב-CA Technologies: "עד עכשיו, לקוחות, שלא עומדים לרשותם משאבים מרובים, נאלצו להתמודד עם בחירה בלתי אפשרית: בין כלי ניטור 'נקודתיים', שאינם משתלבים, תוכנות בעלות קוד מקור פתוח המציבות אתגרים טכניים, לבין טכנולוגיה מקובלת ברמה ארגונית, שמחירה גבוה מדי ויישומה נמשך זמן רב מדי. עם CA Nimsoft Monitor Snap, יכולים לקוחות אלה ליהנות מפיתרון הנותן מענה אמיתי לצרכים הספציפיים שלהם".

CA Nimsoft Monitor Snap נותן מענה לצרכים של ארגונים מתפתחים, שלא עומדים לרשותם משאבים של חברות גדולות, אך תלויים לא פחות מהן במצבה של סביבת המחשוב. הוא מעניק גם למחלקות מחשוב של ארגונים גדולים ולצוותים מחלקתיים המופקדים על שירותי מחשוב הזדמנות לאמץ טכנולוגיית ניהול מהדור הבא, ללא עלות או סיכונים מיותרים, על מנת לצמצם את עלויות התפעול ולהבטיח בצורה טובה יותר את הספקת השירותים בתקופה בה סביבות המחשוב הופכות לדינמיות יותר.

הגרסה הראשונית של CA Nimsoft Monitor Snap תומכת באנגלית, סינית מפושטת, יפנית, ספרדית ופורטוגזית. מסד הקוד, שעליו היא מבוססת, זהה לזה של גרסה 7 של CA Nimsoft Monitor. בכוונת CA Technologies לסנכרן גרסאות עתידיות של שני המוצרים, שימשיכו להתבסס על מסד קוד זהה.

CA Technologies הקימה אתר תמיכה לקהילה בשם  Snapcentral.ca.com והוא פתוח לכולם. ניתן למצוא בו דיונים פתוחים, תיעוד חופשי, מסד ידע, סרטוני הדרכה ופורום לשיתוף רעיונות עבור גרסאות עתידיות.

את CA Nimsoft Monitor Snap אפשר להוריד בחינם -כאן. המוצר מוצע גם ע"י שותפים של CA Technologies.

 
עבודה בארגון 


 





 
 
Bookmark and Share