Telecom News - המחזור השני של תחרות החדשנות של מסטרקארד יוצא לדרך

המחזור השני של תחרות החדשנות של מסטרקארד יוצא לדרך

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> המחזור השני של תחרות החדשנות של מסטרקארד יוצא לדרך
המחזור השני של תחרות החדשנות של מסטרקארד  יוצא לדרך
מאת: מערכת Telecom News, 17.10.13, 21:30מסטרכארד
 
זאת, בשיתוף עם האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות IATI)). מיזמים הפועלים בתחומי התשלומים האלקטרוניים והשירותים הפיננסיים יכולים לזכות ב-25 א' דולרים, וכניסה לאקסלרטור של סיטי.
 
חברת מסטרקארד, והאיגוד הישראלי לטכנולוגיות מתקדמות (IATI), השיקו היום את המחזור השני בתחרות החדשנות בתחומי הטכנולוגיה הפיננסית. התחרות פתוחה למיזמים העוסקים בפיתוח פתרונות חדשניים במגזר השירותים הפיננסיים והתשלומים האלקטרוניים, המצויים בשלבי פיתוח מוקדמים. התחרות הושקה היום בידי חביאר פרז, נשיא מסטרקארד אירופה, במהלך כנס "ערים" שערכה עירית תל אביב.
 
המיזם הזוכה יקבל פרס כספי בגובה 25 אלף דולרים וישתתף במחזור השני של האקסלרטור של סיטי, האקסלרטור הראשון בתחום הטכנולוגיה הפיננסית בישראל, הפועל בתוך מרכז החדשנות של תאגיד הפיננסים סיטי בתל אביב. המחזור הראשון של האקסלרטור צפוי להתחיל עד סוף שנת 2013, וימשך כארבעה חודשים, במהלכם יקבלו חברות הסטארט-אפ המשתתפות חשיפה יחודית לידע ממומחי סיטי בתחומים רלוונטיים, והכרות אישית עם מנהלים בכירים של הקבוצה בעולם. בנוסף, שלושת המקומות הראשונים בתחרות יזכו להצטרף לאיגוד IATI ללא תשלום לתקופה של שנה, וייהנו מחשיפה לרשת החברים של האיגוד.
 
הזוכה בתחרות בשנת 2012 היתה KitLocate, שנוסדה רק שנה קודם לכן ובזמן בחירתה העסיקה 4 עובדים בלבד. החברה פיתחה טכנולוגיה לזיהוי מיקום במכשירים סלולריים, תוך שימוש בצריכת אנרגיה מינימלית.
 
המועד האחרון להגשת מועמדות הינו ה-30 בנובמבר, ולאחר מועד זה יבחרו 10 מיזמים שיעלו לשלב הגמר, שיערך במהלך חודש דצמבר. העולים לגמר, והזוכים, ייבחרו בידי ועדה שתורכב מאנשי מקצוע ב-IATI ומחברת מסטרקארד, וכן מפאנל שופטים שיכלול בכירים בענף הטכנולוגיה הישראלי. הקריטריונים לפיהם יבחנו המיזמים כוללים, אך אינם מוגבלים, להיתכנות הטכנולוגית, המודל העסקי, הרכב הצוות, שוק היעד ובידול מול המתחרים.
 
דניאל כהן, מנכ"ל מסטרקארד ישראל: "התחרות הראשונה הציגה בפנינו עשרות מיזמים ויזמים עם רעיונות ומוצרים מצויינים, והוכיחה כי רק גירדנו את פני השטח בכל הנוגע לפוטנציאל האדיר של טכנולוגיות פיננסיות המפותחות בישראל. כחברה המובילה את החדשנות בתחום התשלומים האלקטרוניים, אך טבעי הוא שנפנה לישראל באיתור שותפים לדרך".
 
קרין מאיר רובינשטין, מנכ"לית IATI : "כגוף המקבץ את פעילות תעשיית הטכנולוגיה בישראל, אנו שמחים לראות כי גופים פיננסיים בינלאומיים ממשיכים לגלות את המובילות הישראלית בתחומי הטכנולוגיה הפיננסית, ומסייעים למיזמים הישראלים לפרוץ לעולם. שיתוף הפעולה הנוכחי בין שני גופים פיננסיים מובילים כמסטרקארד וסיטי הוא עדות נוספת לחשיבות שהם רואים בחשיפה לטכנולוגיה ישראלית".
 
ארנית שנער, מנהלת האקסלרטור של סיטי בישראל: "סיטי שמחה לשתף פעולה עם מאסטרקארד ו-IATI  ביוזמה חשובה זו אשר מכירה בהיקף ואיכות היזמות והחדשנות הקיימות בישראל. סיטי תומכת בחדשנות בתחום הטכנולוגיה הפיננסית ומתעתדת לעזור לישראל להיות מובילת שוק גם בתחום זה."
 
לפרטים נוספים ודרכי רישום לתחרות, נא לפנות ל-orit@iati.co.il  
Bookmark and Share