Telecom News - אלקטל-לוסנט משיקה יכולותUnified Access - פתרונות לניהול מכשירים ניידים

אלקטל-לוסנט משיקה יכולותUnified Access - פתרונות לניהול מכשירים ניידים

דף הבית >> חידושים הכרזות >> אלקטל-לוסנט משיקה יכולותUnified Access - פתרונות לניהול מכשירים ניידים
אלקטל-לוסנט משיקה יכולות Unified Access  - פתרונות לניהול מכשירים ניידים
מאת: מערכת Telecom News, 17.10.13, 22:30אלקטל-לוסנט
 
אלקטל-לוסנט הכריזה על השקת יכולות Unified Access, על גבי רשתות ארגוניות משולבות, המשולבות לכל אורך היצע מוצרי אלקטל-לוסנט לתחום הארגוני, ומאפשרות לאחד את הטיפול בשירותים המוענקים על גבי רשתות קוויות ואלחוטיות.
 
החדירה הגבוהה של מכשירים ניידים ושירותי מולטימדיה בקרב עובדים הביאה עימה אתגרים חדשים מולם מתמודדים מנהלי הטכנולוגיה בארגונים. ריבוי מערכות הפעלה, שימוש בשירותי ענן ודרישות המשתנות ללא הרף מצידה של רשת התקשורת מביאים לידי עומס שאינו יכול להיות מטופל בידי כלי IT נפרדים, הפועלים ללא קשר ביניהם. בנוסף, רשתות ארגוניות רבות עדיין אינן מסוגלות לעמוד בקצב הגידול של צריכת השירותים והאבטחה הדרושה לתפעולם השוטף.
 
פתרונות ה-Unified Access של אלקטל-לוסנט הינם חלוציים בתמיכה משולבת ברשתות קוויות ואלחוטיות, ומאפשרים לנהל רשתות מורכבות ולספק חווית משתמש זהה על גבי כל התשתיות. הפיתרון מורכב מערכה של שירותי (BYOD (Bring Your Own Device  מאובטחים, המאפשרים לעובדים ולקוחות לחבר כל מכשיר – בין אם הוא פרטי, שייך למעביד, פועל על הרשת הקווית או האלחוטית – לרשת הארגונית, ובמקביל מפשט את תפעול הרשת מצד מחלקת ה-IT, תוך שהוא משפר את יכולות האבטחה.
 
בנוסף שולב בפיתרון גם מוצר חדש, AirGroup, המאפשר למשתמשים לחבר באופן עצמאי את המכשירים הניידים מתוצרת חברת אפל לרשת הארגונית באופן מאובטח ומנוהל. כך ניתן, למשל, לאפשר לסטודנטים לחבר אייפונים, אייפדים ו-Apple TV,בהם הם מבקשים לעשות שימוש ברחבי הקמפוס או אפילו במגורי הסטודנטים, לרשת הארגונית של מוסד הלימודים, והם אף יכולים להגדיר גישה למשתמשים נוספים במכשיריהם על גבי אותה רשת.
 
הפיתרון יכול להיות מיושם באמצעות שדרוגי תוכנה בלבד, ללא צורך בהחלפת חומרה, וכך ניתן גם לשדרג את הרשת באופן הדרגתי, חסכוני ויעיל. מנהלי ה-IT יכולים להגדיר מדיניות אבטחה ואבטחת שירות, המאפשרות לרשת להתאים את עצמה באופן דינמי על פי הדרישות באותה עת, תוך התחשבות בצרכי רוחב הפס עבור המשתמש, המכשיר, האפקליציה, המיקום והעיתוי.

אלקטל-לוסנט פועלת יחדיו עם שותפתה, Aruba Networks, להציע ערכה מלאה של שירותי BYOD, במסגרת אסטרטגיה משותפת של החברות לשילוב של טכנולוגיות ותקנים חדשים, כדוגמת (SDN (Software Defined Networking, והשילוב בין פתרונות קוויים ואלחוטים מספק את הגישה האיכותית ביותר של מוצרים, אך ללא כפיה ארוכת טווח של ספק מסויים על הלקוח.

שלומי ברגיג, מנהל פעילות Alcatel-Lucent Enterprise בישראל: "לאחרונה אנחנו עדים לדרישה גוברת מצד לקוחותינו לפתרונות ניהול פשוטים עבור תפיסת ה BYOD, המשפרת את נוחות העבודה מצד העובדים, ומגבירה את פריונם העסקי. אני בטוח שהשקת יכולות הניהול המתקדמות במוצרינו יאפשרו ללקוחותינו לאמץ באופן מהיר וקל יותר את תפיסת ה BYOD"
 
מידע נוסף
Converged Campus Networks http://enterprise.alcatel-lucent.com/?solution=Convergedcampus&page=overview
Unified Access for a Converged World [video] http://www.youtube.com/watch?v=4oRN_ileRuQ
Unify your network for a mobile enterprise http://enterprise.alcatel-lucent.com/assets/documents/public/E2013061639EN_Mobile_Enterprise_EN_AppNote.pdf
BYOD
Bookmark and Share