Telecom News - האפליקציות Glow לפוריות האישה ו-MyFitnessPal לדיאטה חתמו שת"פ

האפליקציות Glow לפוריות האישה ו-MyFitnessPal לדיאטה חתמו שת"פ

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> האפליקציות Glow לפוריות האישה ו-MyFitnessPal לדיאטה חתמו שת"פ
האפליקציות בחינם Glow לפוריות האישה ו-MyFitnessPal לדיאטה חתמו על שיתוף פעולה

ספורט נשימאת: מערכת Telecom News, 17.10.13, 22:00

מטרת השת"פ היא להטמיע מידע בריאותי רלוונטי מאפליקציית הדיאטה באפליקציית הפוריות. בשלב זה מועבר מידע על ה-BMI. 

Max Levchin מייסד PayPal השיק בחודש שעבר בארה"ב אפליקציה בחינם לעזר לכניסה להיריון בשם Glow לאייפד, אייפוד ואייפון. היא מיועדת עבור נשים ובעליהן לחשב את אחוזי הפוריות בכל יום ולבדוק את היום המיוחד בחודש בו יש סיכוי להיכנס להיריון. זו אפליקציית מעקב מתקדמת ביותר אחר ביוץ. האפליקציה החינמית Glow -Fertililty of Ovulation Tracker שונה מאפליקציות פוריות אחרות גם במרכיב המיוחד שבה, והוא השימוש ב"למידה חישובית", מאחר שהפוריות משתנה לפי לחצים, מזון, מיקום וכד'. היא למעשה מבצעת פרסונליזציה של תחזית הפוריות. Levchin הקים גם בארה"ב קרן לסיוע לנשים להיכנס להיריון אם הן לא תצלחנה להיכנס להיריון בעזרת האפליקציה ותרם לכך מיליון דולרים.

Glow  גייסה 6 מיליון דולרים כדי להתרחב יותר מחוץ לגבולות ארה"ב. היא טוענת, שיש אימוץ "מרגש" של האפליקציה בעולם ושבזמן הקצר מאד מאז השקת האפליקציה, נכנסו בעזרתה נשים רבות להיריון,  ועובדה זו "מרגשת" ומעודדת את החברה להרחיב את תפוצת האפליקציה יותר ויותר ברחבי העולם.

אפליקציית MyFitnessPal היא האפליקציה לדיאטה הפופולרית ביותר בעולםהאפליקציה בחינם MyFitnessPal - Calorie Counter & Diet Tracker מכילה מידע קלורי על 3 מיליון מזונות ומספקת 350 תרגילי ספורט. היא מאפשרת הכנת תפריטי מזון אישיים ותירגולים אישיים, סריקת ברקוד , שיתוף ועוד.

היום הודיעו 2 החברות על חתימת הסכם לשיתוף פעולה ביניהן. מטרת שיתוף הפעולה היא להטמיע מידע של נשים הקיים באפליקציית הדיאטה לתוך חשבונן של הנשים באפליקציית הפוריות. כלומר, נשים יכולות מהיום לחבר את החשבונות שלהן של 2 האפליקציות, ולכן עודכנה היום אפליקציית Glow באפסטור.

בשלב זה יכולות נשים להטמיע ב-Glow רק את הנתונים של ה-BMI שלהן מאפליקציית הדיאטה. ה-BMI מחושב עפ"י גובה ומשקל גוף. זה הנתון הראשון המוטמע, מאחר ש-BMI משחק תפקיד חשוב בסיכוי להיכנס להיריון. אם ה-BMI גבוה יותר מדי או נמוך יותר מדי מהנורמה, עלולים להיות קשיים בכניסה להיריון.

בעתיד יניתן יהיה להכניס נתונים נוספים של בריאות האישה מאפליקציית הדיאטה לתוך אפליקציית הפוריות כמו סוגי מזון, סוגי שתיה וסוגי פעילויות הספורט שעושה האישה.
 
Glow


 





 
 
Bookmark and Share