Telecom News - Carrot Dating - אפליקציה בחינם לדייטים המציעה שוחד לנשים בתמורה לדייט

Carrot Dating - אפליקציה בחינם לדייטים המציעה שוחד לנשים בתמורה לדייט

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> Carrot Dating - אפליקציה בחינם לדייטים המציעה שוחד לנשים בתמורה לדייט
מאת: מערכת Telecom News
19/10/13,  10:32
מטרת / הייעוד של התוכנה: ראשונים לדווח: אך הושקה וכבר מעוררת האפליקציה הזו "דייט הגזר" סערה. זאת מאחר, שמטרתה היא לעודד גברים לשלם לנשים בצורה של מתנות בתמורה להסכמתן לדייט ראשון. הסערה היא עקב המשמעות שיש לתשלום/שוחד לאישה עבור פגישה. זו למעשה שערורייה נוספת של אפליקציית מין, במסווה של אפליקציית דייטים. היא הולכת כנראה בעקבותיה של שערורייה קודמת הקשורה באפליקציית המין  BWF. נשאר לחכות ולראות אם גם היא תוסר מחנות האפסטור של Apple, כמו שקרה ל-BWF (שהוחזרה תחת שם אחר - Down לאחר 3 חודשים).
שם התוכנה: התוכנה פותחה ע"י Wade Brandon (בתמונה). את הרעיון הוא קיבל מאימא שלוWade Brandon
Carrot Dating
קישור להורדה: הורדה בחינם לאנדרואיד
הורדה בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מאפשרת לגברים לשלם שוחד בדרך אל הדייט הראשון לקראת הדרך אל האושר...זאת, תחת ההנחה, שאם מציעים מתנות לנשים הן תיעננה בקלות. ניתן להציע ניתוח פלסטי, טנק של דלק, פרחים, ארוחת ערב, טיול, מסע קניות וכל מתנה שהיא. המסר: "כך ניתן לשבור את הקרח ללא צורך בבזבוז זמן על מסרים". ניתן לבחור מהנשים שנרשמו לאפליקציה עם תמונותיהן ואשר נמצאות במיקום קרוב למשתמש, ו"לשבור את הקרח" ללא צורך בהודעות. יש התראות כאשר יש הסכמה. 

סרטון הדגמה מאתמול של Carot Dating:


מסך Carrot Dating
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share