אפליקציות מגניבות לאייפון 5 - Telecom News

אפליקציות מגניבות לאייפון 5

דף הבית >> מאגר כתבות ראשיות >> מידע נוסף >> אפליקציות מגניבות לאייפון 5

יציאתו של אייפון 5 לשוק טלטלה את עולם הסמארטפונים והציבה רף חדש למכשירים החכמים. רמה גבוהה זו מתבטאת באופן מיוחד בתחום האפליקציות אשר הפכו את השימוש במכשיר לחוויה סוחפת, מעשירה וממכרת, עם אפשרות להתעדכן מידי יום בחידושים ופיתוחים עכשוויים. אם גם אתם רוצים להתעדכן בכל הקשור למכשירכם או לגבי אפליקציות מגניבות לאייפון 5, ובכל הקשור לעולם ה- ICT בפרט, הינכם מוזמנים להיכנס לעיתון החברתי העצמאי Telecom News המספק מידע עשיר, מקיף ועדכני בתחומים אלו.

שלל אפליקציות לאייפון 5

בחנות התוכנות של אייפון 5 מוצע ללקוחות מאגר בלתי נדלה של אפליקציות אותן ניתן להוריד למכשירים האישיים, ומידי יום מאגר זה רק הולך וגדל עם אפליקציות חדשות היוצאות לאור. האפליקציות שבחנות התוכנות של אייפון מחולקות לפי קטגוריות כגון אפליקציות חינם או בתשלום, משחקים לאייפון 5, ניווט, חדשות, מוסיקה, ספורט ומזג אוויר, מה שמסייע למשתמשים למצוא את האפליקציות הרלוונטיות עבורם.

אפליקציות מגניבות ושימושיות לאייפון 5

אפליקציות מגניבות לאייפון 5 הן אלו המשדרגות את חוויית השימוש במכשיר, ומאפשרות ליהנות מקשת רחבה של אופציות נוספות בכל תחום ועניין. על האפליקציות המגניבות והשימושיות שקיימות כיום נמנות בין היתר:

  • מניעת גניבת האייפון - אפליקציית I GOT YOU מחברת את האייפון אוטומאטית ללווין ומאתרת אותו בכל שעה ומקום, כולל צילום של הגנב כשהוא מנסה להקיש קוד כניסה, ואף שולחת את הנתונים למייל של בעליה. בנוסף לכך, אם קוד הכניסה הוקש באופן שגוי המכשיר ישמיע צפצוף רועש וטורדני, שלא יפסיק עד להקשת הקוד הנכון.
  • מציאת חברים - Friends-Locator הן אפליקציות בחינם של SponTalk המאפשרות לכם למצוא חברים, בני משפחה, עמיתים לעבודה וגם את המכשיר עצמו, וזאת ללא צורך כי האפליקציה תהיה גם בחזקת הצד השני.
  • לדבר עם האייפון - סירי היא תוכנה חכמה הלומדת לזהות פקודות קוליות, מאפשרת לתת פקודות מורכבות למכשיר האייפון ולהתקשר לכל איש קשר שתרצו ללא צורך לחייג. מדובר בפעולה חיונית במיוחד בשעה שנוהגים ברכב.
  • פקודות קוליות לאייפון גם בעברית - אפליקציית Dragon Dictation מאפשרת ביצוע חיפושים, שליחת טקסטים ומסרונים ומציאת אנשי קשר, הכל בשפה העברית.

עולם האפליקציות לא נח לרגע...

מבין האפליקציות לאייפון 5 תוכלו למצוא גם לא מעט אפליקציות מגניבות שאינן בגדר ההכרח, אך בהחלט חביבות ומהנות:

  • מקלדת טרולים מגניבה - מעל לאלף פרצופי טרולים המתעדכנים בכל עת, אותם ניתן לשלוח בהודעות sms. לטרולים החביבים אינספור פרצופים והבעות פנים שמתאימים לכל מצב רוח.
  • אייפון כאילו שבור - אפליקציה מגניבה פרי המצאה ישראלית, המכונה Tap 2 Break HD, מדמה מסך אייפון שבור עם שלל אפשרויות לשכלול אפקט המסכנות שתזכו לקבל מחבריכם.
  • הארי המדבר - הפעם מדובר באפליקציה חינמית של קיפוד חמוד החוזר אחרי כל מה שתגידו לו. הקיפוד מתחיל בקצב איטי ביותר עד שמשקים אותו במשקה אנרגיה המעביר אותו לדיבור מהיר בקצב קראטה.
Bookmark and Share