Telecom News - CFC-Free Calls&SMS-אפליקציה בחינם לשיחות VoIP ו-SMS

CFC-Free Calls&SMS-אפליקציה בחינם לשיחות VoIP ו-SMS

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> CFC-Free Calls&SMS-אפליקציה בחינם לשיחות VoIP ו-SMS
מאת: מערכת Telecom News
21/10/13,  07:40
מטרת / הייעוד של התוכנה: מסרים ושיחות ל-130מדינות בחיבור לאינטרנט בחינם (בחינם צריך גם WiFi חופשי), ע"ס צפייה בפרסומות ובחסויות.
שם התוכנה: לאנדרואיד: CFC - Free Calls and SMS. לאייפון: CallsFreeCalls.Net - Free International Calls & SMS Texting Online
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מאפשרת שיחות ומשלוח הודעות ב-130 מדינות. השיחות הן VoIP וצריך חיבור לאינטרנט. לכן, הן תהיינה בחינם אם החיבור לאינטרנט ו/או ל-WiFi הוא בחינם. האפליקציה מספקת בתחילה 30 נקודות, שמספיקות לקיום כמה שיחות לנייח או נייד, כדי שהמשתמש יבדוק את השירות. לאחר מכן, כדי שתהיה אפשרות לחייג בחינם, צריך לצפות בפרסומות ובחסויות (וידאו ובאנרים פרסומיים של נותני החסות לאפליקציה) כמה דקות לפני החיוג כדי לקבל נקודות לשימוש בחיוג ובמשלוח הודעות. ככל שצופים ביותר פרסומות כך מקבלים יותר נקודות. אפשר גם לרכוש 500 נקודות ב-4.99 דולרים בלבד. בשימוש באפליקציה זו מסתבר, שבעת משלוח הודעות ניתן לרשום כל שם ומספר של השולח, והנמען יראה את השם המזוייף והמספר המזויף אם השולח האמיתי לא נמצא אצלו כבר ברשימת הקשר. כלומר, מקבל ההודעה לעולם לא ידע מאיזה מספר אמיתי או מי האדם האמיתי ששלח לו את ההודעה. אפשר לחייג ולהתחזות למישהו אחר כאשר על הטלפון של מקבל השיחה יוצג כל מספר טלפון מתחזה שבוחרים. האפליקציה תומכת גם בעברית ובערבית.
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share