Telecom News - בנק הפועלים במסלול פיננסי במאיץ Microsoft Ventures בישראל

בנק הפועלים במסלול פיננסי במאיץ Microsoft Ventures בישראל

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> בנק הפועלים במסלול פיננסי במאיץ Microsoft Ventures בישראל
בנק הפועלים במסלול פיננסי במאיץ Microsoft Ventures בישראל
מאת: חיים חביב, 22.10.13, 21:30חנן לביא
 
הבנק יציע לכל מיזם משתתף בתחום הפיננסי השקעה בגובה 30,000$, מנטור מקצועי, הדרכה פיננסית, אתרי ביטא להתנסות בארץ ובעולם ועוד.
 
לקראת סיום המחזור השלישי של תכנית המאיץ (אקסלרטור) Microsoft Ventures בישראל החלו ההכנות למחזור הבא,  שיפתח בראשית פברואר 2014. שורת ארגונים בינלאומיים כבר הבטיחו שיתופי פעולה עם התכנית והבטחה להעמיד ליזמים גישה ללקוחות חדשים ושווקים חדשים. 
 
בנק הפועלים חבר לתכנית, ויוביל מסלול מיוחד בתחום הפיננסי (Fin Tech). יחידת הפינטק של חטיבת האסטרטגיה, בשיתוף עם חטיבת הטכנולוגיה ופועלים שוקי הון, מובילים בשנה וחצי האחרונות יוזמה לקידום והשקעה בחברות טכנולוגיה פיננסית צעירות, לאור החשיבות הרבה שרואה הבנק בפיתוח חדשנות בתחום זה.
 
הבנק יסייע באיתור ובחירת חברות הזנק מבטיחות בתחום הפיננסי ושילובן כבר במחזור הקרוב של המאיץ. מנטורים, שיעמיד הבנק, יסייעו בהכשרת היזמים, שיבחרו במסלול הן בהיבט הפיננסי מקצועי והן בהיבט הטכנולוגי. יזמים במסלול הפינטק יקבלו גישה לסביבת הפיתוח הטכנולוגי של הבנק בארץ ובעולם, ויוכלו לבחון את יישום הרעיון בסביבת ביטא. הבנק יפעל לשלב את הפתרונות, שיפותחו כחלק מהצעת הערך ללקוחות הבנק. בנוסף,  יעניק הבנק למיזמים ליווי והדרכה בהתנהלות הפיננסית השוטפת, ויציע להם מעטפת בנקאית תומכת.
 
קבוצת בנק הפועלים תציע לכל סטארט-אפ בתחום הפיננסי הלוואה של 30 אלף דולרים. ההלוואה ניתנת להמרה למניות בסבב הגיוס הבא, שתבצע החברה, ובהמשך תשקול פועלים שוקי הון אם לבצע השקעה נוספת בחברה.
 
בנוסף לבנק הפועלים, כבר סיכמו מספר חברות גלובליות על שיתופי פעולה במחזור הקרוב של המאיץ, בהן:
eBay, Deutsche Telekom, Saatchi and Saatchi Israel,  Sears Israel ועוד.
כן צפוי המשך השת"פ של Comcast ו-Y&R, שהחל במחזורים קודמים. שיתופי הפעולה יכללו: שילוב מנטורים מטעם החברות בתוכנית, שותפות בפיתוח הפתרון (Design Partner), פתיחת אתרי ביטא לבחינת הפתרונות, קישור ללקוחות החברה ועוד. 
  
תכנית העצמת היזמים של Institute Merage, שהוקמה בארה"ב על ידי Paul Merage כדי לסייע ליזמים ישראליים מצטיינים, מצטרפת לפעילות המחזור הקרוב. במסגרת התוכנית יוזמנו יזמים ישראלים להשתתף בסדנה בת שבועיים בלוס אנג'לס המספקת מידע על התרבות העסקית בארה"ב. לסדנה השנתית נבחרים מספר קטן של יזמים מצטיינים וצפוי כי הנתונים הגבוהים של היזמים באקסלטור יבטיחו השתתפות רבים מהם בתוכנית.
 
ההרשמה למחזור הרביעי של האקסלרטור נפתחה לפני מספר ימים והוא ייפתח בתחילת פברואר 2014.
 
צביקה נגן, הממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב בבנק הפועלים: "המגזר הפיננסי משווע לחדשנות טכנולוגית כבסיס למודלים עסקיים חדשים ולהעמקת האינטראקציה עם הלקוחות. שיתוף הפעולה עם תכנית האקסלרטור מצטרף למהלכים נוספים שאנו מבצעים בשנים האחרונות, במטרה, להוביל ולקדם את תעשיית ה- Fin Tech ולרתום את חידושי הטכנולוגיה לטובת מגוון ואיכות השרותים, שאנו מעניקים ללקוחותינו. בנק הפועלים רואה עצמו כ'בית' של חברות הטכנולוגיה הפיננסית בישראל, ואנו מאמינים כי המסלול הפיננסי, שנוביל באקסלרטור, יניע יזמים רבים יותר לפעול ולפתח בתחום זה".      
 
חנן לביא, מנהל האקסלרטור של Microsoft Ventures בישראל (בתמונה למעלה): "הניסיון הבינלאומי שלנו מעיד, כי גישה בלתי אמצעית לחברות גלובליות הוא אחד המפתחות החשובים להצלחה של יזמים בשוק העולמי. משתתפי המחזור הקרוב יחוו השראה והדרכה מקצועיים של כמה מהחברות הגדולות בעולם בתחומן שתסייענה להצלחתם. בנוסף, אנחנו מעמיקים את ההתמחות הוורטיקאלית, עם מסלול פיננסי ייעודי, המצטרף להתמחויות נוספות בתחומים כמו: קמעונאות ומסחר אלקטרוני, פרסום, טלקום ועוד. ההתמחות הוורטיקאלית, בסיוע מנטורים הבאים מהתחומים הללו, חיונית להשבחת הפתרון ולהתאמתו באופן מדויק למאפיינים ולצרכים הנבדלים של כל שוק".
סטארט-אפים



 
 
Bookmark and Share