Telecom News - Demo Day של תחרות ביזטק-נקסט של הטכניון

Demo Day של תחרות ביזטק-נקסט של הטכניון

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> Demo Day של תחרות ביזטק-נקסט של הטכניון
Demo Day של תחרות ביזטק-נקסט של הטכניון
מאת: חיים חביב, 22.10.13, 22:30הטכניון
 
מחר (23.10.13) בערב יחשפו קבוצות יזמים וסטודנטים - דור המחר של חברות ההזנק של ישראל - את רעיונותיהם ופתרונותיהם. המציגים הם הזוכים של תחרות ביזטק-נקסט.
 
אירוע ה-Demo Day של תחרות ביזטק-נקסט, תכנית הפרה-אקסלרטור של הטכניון, יתקיים מחר בערב (יום ד' 23.10.13) בקמפוס הטכניון בשרונה, תל אביב.
 
תכנית  pre-accelerator, המלווה את בוגרי "ביזטק" בדרכם לעולם המציאות התקיימה בקיץ, ועתה ההזדמנות לקהל היעד - משקיעים, אנשי תקשורת, נציגי חממות ומנהלי אקסלרטורים - להיחשף ליוזמות ולרעיונות צוותי הפיתוח, ולהתרשם במו עיניהם.
 
יוסי מולדבסקי, מהמשקיעים הפעילים בזירת הסטארט-אפ הישראלית, חבר לתכנית הפרה-אקסלרטור באמצעות Plus Ventures  שבראשה הוא עומד. החברה תעניק 5,000 דולרים לכל מיזם שישתתף ב-pre-accelerator  לכיסוי הוצאותיו הראשונות, בנוסף על ליווי וייעוץ.
 
מולדבסקי: "כבר לפני כעשור נחשפתי לחומר האנושי האיכותי, שהטכניון מזרים לתעשיית ההיי-טק הישראלית. יש לנו גם ניסיון אישי מצוין עם בוגרי המוסד. רק לאחרונה השקענו בחברת YEVVO  של שלושה בוגרי טכניון, שמהווים דוגמה מצוינת לשילוב בין מוחות טכנולוגיים מבריקים לבין רעיון עם פוטנציאל שוק אדיר. נשמח למצוא מיזמים נוספים בעלי פוטנציאל בקרב הסטודנטים ואנשי הסגל."
 
ביזטק היא תחרות יזמות ארצית המנוהלת על ידי סטודנטים מהטכניון ומתקיימת בכ-20 קמפוסים ברחבי הארץ. מטרתה לעודד ולקדם פיתוח רעיונות עסקיים של סטודנטים, ולהפוך אותם לסטארט-אפים חדשניים.
 
הקבוצות המשתתפות השנה:
Ibidlow - מסייעת למזמיני חדרי מלונות באתרי הדקה ה-90 להזמין חדרים ב-60% הנחה, בלי לקנות חתול בשק.
Svivon - רשת חברתית סביבתית המנגישה לציבור מידע על פגעי זיהום סביבתי. המיזם הוקם על ידי מהנדסי סביבה בוגרי הטכניון, ומסייע לאזרחים לדאוג לסביבתם, ולצמצם את היחשפותם למפגעים סביבתיים.
HugHeart - מפתחת מכשיר הדמיה המסייע למנתחי לב לאתר כלי דם במהלך ניתוחי מעקפים, לשפר את תוצאות הניתוח ולחסוך עלויות למערכת הרפואית.
Utopia - מנוע משחק המאפשר למפתחים ליצור משחקים הפועלים על כל סוגי המכשירים הניידים.
Scent2U - טכנולוגיה חדשנית להפצת ריחות דרך האינטרנט. ניתנת לשילוב בטלוויזיות, מחשב, טלפונים חכמים, צעצועים וקולנוע.
AppOcalypse - מסבירה למשתמש באופן אוטומטי, מה עושה כל אפליקציה ב"חנות היישומים" Appstore
CalCuopon קופון קסם לאתרי קופונים. הקבוצה מייצרת קופונים ושותלת אותם באתרי תוכן.
BuildAPP - שוק הנדל"ן מתנהל עדיין בצורה פרימיטיבית. הקבוצה פיתחה מערכת דינאמית, המסייעת למפקחי בנייה לעקוב אחר עבודות. המערכת כוללת אפליקציה להזנת נתונים בשטח ואתר אינטרנט למעקב במשרד. יישום יעיל, פשוט ונוח שיקל על חייהם של מפקחי הבנייה.
Space Ground - הקבוצה פיתחה אמצעי המגדיל את אנטנות הלווין באופן המשלש את רוחב הפס והמהירות בהשוואה ללוויין המתקדם ביותר כיום.

משתתפי האירוע
תמונה: הסטודנטים המשתתפים בתכנית יחד עם המנטורים
צילום: שיצו שירותי צילום, דוברות טכניון



 
 
Bookmark and Share