Telecom News - מפגש מדהים של עשרות גופי מדיה ופיננסים אמריקאים עם חברות ישראליות

מפגש מדהים של עשרות גופי מדיה ופיננסים אמריקאים עם חברות ישראליות

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מפגש מדהים של עשרות גופי מדיה ופיננסים אמריקאים עם חברות ישראליות
 מפגש מדהים של עשרות גופי מדיה ופיננסים אמריקאים עם חברות טכנולוגיה ישראליות בארה"ב
 מאת: מערכת Telecom News, 23.10.13, 11:55דוד חוה
 
ראשונים לדווח: עשרות גופי מדיה, חברות  וגופי השקעה, קיימו  בארה"ב סדרת פגישות ב-16 לאוקטובר עם משלחת בת 15 חברות היי-טק והזנק מישראל.
  
באירוע השתתפו גופי מדיה וסחר מובילים כמו Pepsico,  Toshiba, Lufthansa, ,Verizon ,NBCuniversal ,NICE וגופי פיננסים והשקעה כמו      MISYS,  CITI Bank, GUGGnHEIm, McKinsey, Ernst&Young,
 
בין הפתרונות החדשניים שהוצגו:
  
חברת Replay Technologies המובילה בתחום טכנולוגיות freeD ושפתרונות הצפייה בתלת מימד שהיא מאפשרת צפויים להוביל את המשחקים האולימפיים ביפן.
 
חברת  Celtick המפתחת פלטפורמת לשיווק בסלולר ומוטמעת במעל ל-50 אופרטורים בעולם.
 
חברת ,Vokee שפיתחה פתרון מבוסס VoIP OTT המאפשר מענה לשיחות סלולר מאמצעים דיגיטליים מגוונים.
 
דוד חוה (בתמונה למעלה), מנכ"ל חברת הייעוץ MIW: "הופתענו מעוצמת העניין, שעוררה המשלחת שלנו בקרב גופים אמריקאים, שרובם הביעו לאחר הכנס את רצונם להגדיל את החשיפה והמעורבות לתעשיית ההייטק הישראלית. יש לציין את ההירתמות של נספחות ישראל לצפון אמריקה, שעשתה ימים כלילות כדי לקדם את האירוע בתקשורת ובקרב בכירים בתעשייה האמריקאית ולקוחות, שסייעו בהצפת האירוע בפני שותפים ונציגים בארה"ב.
 
אין ספק וניכר בשיחות, שהכלכלה האמריקאית המתעוררת רואה בתעשיית ההיי-טק הישראלית מובילת דרך בתחום של טכנולוגיה וחדשנות. רצף העסקאות האחרונות האיץ והגדיל את הרצון האמריקאי ללמוד ולהכיר את הטכנולוגיות הבאות מישראל:
 
,Trusteer שנמכרה ל -IBM  בסכום של 900 מיליון דולרים , Waze, שנרכשה ע"י גוגל בסכום של 966 מיליון דולרים  ו- Adap.tv שנרכשה ע"י AOL  ב-405 מיליון דולרים, כל אלה סייעו ומסייעים להגדלת הרצון להתקרב, ללמוד ולאמץ פתרונות ישראליים.
 
ב-5 בנובמבר 2013 יתקיים כנס נוסף, שיתמקד במשקיעים וקרנות הון סיכון לתחום מחשוב ענן ופתרונות לארגונים עסקיים".
 
אלן לוויס, דירקטור במשרד הפטנטים המוביל AMSTER ROTHSTEIN & EBENSTEIN : "עבור חברות טכנולוגיה ישראליות המעוניינות להקים דריסת רגל בשוק האמריקאי כאשר ניו יורק היא יעד מרכזי, אזי כיום, השוק בניו יורק לחברות הזנק ממשיך להתרחב, עם יותר ויותר משקיעים, קרנות הון סיכון, גופי השקעה ומוסדות פיננסיים.
 
חשוב להכיר בכך, שספקי השירות מניו יורק יכולים להיות חלק חשוב של המערכת התומכת בחברות הזנק ויזמים ישראליים המעוניינים להיכנס לשוק. אנו מסייעים לחברות הזנק כדי להגן על הקניין הרוחני שלהן ולנווט את הקניין הרוחני של אחרים, ומביטים בכמות המדהימה של המיזמים הישראליים.
 
אנו יכולים לעזור ליזמי סטארט-אפ מישראל להשתלב בארה"ב. השנה האחרונה הייתה בהחלט מרגשת עבור אומת הסטארט-אפ (ישראל), ואנו שמחים לסייע ליזמים לחזק את הגנות הקניין הרוחניים שלהם ולהתחבר, לצמוח ולפרוח כשהם נכנסים לשוק האמריקאי ".
 
נילי שליו, הנספחת הישראלית בניו יורק: "ניו יורק מאכלסת גופי מדיה וארגונים פיננסים הגדולים בעולם, שמעסיקים עשרות אלפי עובדים ובעלי תשתיות תקשורת ומידע מורכבים וגדולים. גופים אלה מתמודדים עם מספר לא מבוטל של אתגרים טכנולוגיים ובכלל זה אתגרים הקשורים בשיפור השירות ללקוח דרך מגוון פלטפורמות.
 
עובדות אלה הופכות את ניו יורק לכר הזדמנויות עסקיות עבור חברות טכנולוגיה ישראליות. עם זאת, על החברות להבין, שעבודה מול גופים גדולים היא משימה מורכבת המצריכה בשלות טכנולוגית של החברה, ניסיון שיווקי ומחויבות ניהולית, שיווקית ופיננסית לתהליכי מכירה מתמשכים.
 
החברות הישראליות נדרשות להראות מצוינות טכנולוגית ופתרונות, שיעילים באופן משמעותי מפתרונות קיימים בשוק. כמו כן, במרבית המקרים רוצות החברות האמריקאיות  לוודא כי הפתרון המוצג כבר יושם אצל לקוחות גדולים אחרים, ויהססו להיות הראשונים לנסות מוצר חדש.
 
אמנם, מדובר בביצה ותרנגולת, אבל תמיד עדיף לבוא לפגישה עם גוף אסטרטגי אמריקאי לאחר שניתן להראות תוצאות מיישום הטכנולוגיה בגוף ישראלי / אמריקאי מוביל".
 
דניאל פנקס, מנכ"ל חברת הייעוץ האמריקאי Marketing Experience "אומת הסטארטאפ הישראלית משמשת עניין גובר והולך בקרב התעשייה האמריקאית. רשימה ארוכה של השקעות בקנה מידה מרשים במהלך השנה האחרונה הגבירה את ההתעניינות והרצון במעורבות בקרב משקיעים וגופי הון סיכון ומכאן גם הביקוש והרצון להיפגש עם משלחות המגיעות מישראל".

חברי המשלחת והפתרונות שהוצגו:
BeesAndPollen, Cell-Buddy ,  Celltick, SintecMedia, Cronsight, English Adventure,  KmoEye,  My6Sense , Top Image Systems, PANORAMA, Replay Technologies, SimilarGroup, Sintec Media, TopImageSystems, Twiize.
 
מי ומי במשתתפים (וקישור לתמונותיהם):
 
עפרה רקלין, סמנכ"ל שיווק בינלאומי בחברת הייעוץ MIWכאן.
 
נילי שלו – הנספח המסחרי של ישראל לצפון אמריקה – כאן.
 
דוד חוה, מנכ"ל חברת הייעוץ MIW: - כאן.
 
אורן יוגב, מנכ"ל חברת REPLAY Technologies - כאן.
 
רמגופל וידיאננד, סמנכ"ל שיווק חברת Celtic - כאן.  
 
אלן אבידן, סמנכ"ל שיווק Bizandpollen - כאן.
 
אבינועם רובינשטיין, דירקטור שיווק my6sense - כאן.
 
יוסי דגן, מנכ"ל Cellbody - כאן.
 
עמרי גלבTop Image Systemsכאן.
 
תמונות רבות של המשתתפים והקהל הרב באולם – כאן.
סטארטאפים



 
 
Bookmark and Share