Telecom News - גדי גרינשטיין מונה לחבר ועדת ההשקעות של קרן ריאליטי

גדי גרינשטיין מונה לחבר ועדת ההשקעות של קרן ריאליטי

דף הבית >> מינויים >> גדי גרינשטיין מונה לחבר ועדת ההשקעות של קרן ריאליטי
גדי גרינשטיין מונה לחבר וועדת ההשקעות של קרן ריאליטי
מאת: מערכת Telecom News, 23.10.13, 20:00גדי גרינשטיין

יחליף את מר יעקב פרי, שמונה לשר המדע והטכנולוגיה.
 
אוהד רוזן, שותף בקרן ריאליטי: "אנו מברכים על הצטרפותו של גדי גרינשטיין לוועדת ההשקעות.  גדי כיהן בתפקידי מפתח בשוק ההון ומכיר מקרוב את המערכת הפיננסית הפרטית והציבורית. אנו משוכנעים כי גדי יתרום רבות לקרן בשל ניסיונו הרב בניהול השקעות".
 
גדי גרינשטיין: "אני שמח מאוד להשתלב בועדת ההשקעות של אחד הגופים המקצועיים והמצליחים ביותר בתחום הנדל"ן בשנים האחרונות ומקווה, שאוכל לתרום במקצת להמשך שגשוגם והתרחבותם".
 
קרן ריאליטי, קרן פרטית המתמחה בהשבחת נדל"ן, מדווחת היום על הצטרפות בכיר במערכת הפיננסית לוועדת ההשקעות. גדי גרינשטיין (47), עד לאחרונה מנהל ההשקעות הראשי של חברת הביטוח הפניקס, מצטרף לוועדת ההשקעות בה חברים ד"ר אהוד שפירא, מר יוסי רוזן, עו"ד יעקב ברנט, ומר עוזי ורדי- זר. גרינשטיין יחליף בתפקידו את מר יעקב פרי, שפרש לטובת מעבר לתחום הפוליטיקה ומכהן כיום כשר המדע והטכנולוגיה. ועדת ההשקעות של קרן ריאליטי מהווה נדבך חשוב בפיקוח על פעילות הקרן ומאשרת רכישה ומימוש נכסים.
 
גרינשטיין, שמחזיק בתואר ראשון ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, מביא עמו ניסיון רב מתחום ההשקעות. בשנת 1991 שימש ככלכלן במשרד האוצר ומשם עבר לשורת תפקידי מפתח בסקטור הבנקאי עד אשר מונה כמנהל קופות הגמל של בנק דיסקונט. לאחר מכן, כיהן גרינשטיין כמנכ"ל גאון שוקי הון. כאמור, בתפקידו האחרון שימש כמנהל ההשקעות הראשי של חברת הביטוח הפניקס, שבשליטת קבוצת דלק וניהל השקעות בהיקף של עשרות מיליארדי שקלים. בין השאר, הוביל את עמיתי החברה להרחבת ההשקעות בנדל"ן, מתוך הכרה בצורך לגוון ולפזר את תיק ההשקעות.
 
Bookmark and Share