Telecom News - לסעוד בחו"ל: אפליקציות בחינם לאיתור מסעדות ומשלוחים ולהזמנת מקומות

לסעוד בחו"ל: אפליקציות בחינם לאיתור מסעדות ומשלוחים ולהזמנת מקומות

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לטיולים >> לסעוד בחו"ל: אפליקציות בחינם לאיתור מסעדות ומשלוחים ולהזמנת מקומות
לסעוד בחו"ל: אפליקציות בחינם לבחירת מסעדות, להזמנת משלוחים ומקומות ולאיתור מבצעים
מאת: מערכת Telecom News, 27.10.13, 01:17מסעדה

עונת טיולי הקיץ הסתיימה, וזה הזמן לנצל את ירידת המחירים כדי לטוס לחו"ל. קיימות אפליקציות רבות לשימוש התייר כדי לאתר מסעדות מתאימות בחו"ל על פי מיקומו. להלן מובאות 23 מהן.

בחירת מסעדות:

Yelp - אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד המאפשרת במדינות רבות בעולם איתור אלפי בתי עסק עם כתובת ומס' טלפון. היא מציגה בתי עסק ליד מיקום המשתמש - לפי מרחק, מחירים ושעות פתיחה, כולל חנויות, מסעדות, פאבים, מתקני משחקים וכד'. היא כוללת חוות דעת ותמונות ומאפשרת שיתוף. היא כוללת כאמור מסעדות במיקום המשתמש עם חוות דעת.

Foursquare- אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד, שיותר ממוקדת במסעדות ובבארים מ-Yelp ומיועדת למציאת מסעדות, בארים ומבצעים במדינות רבות בעולם. היא מציעה מקומות מומלצים, מבצעים, מקומות אהודים על חברים, מספקת מסלולים, תפריטים, שעות פתיחה, תמונות, טיפים מחברים ומאפשרת הזמנות. היא ממליצה בהתבסס על מיקום המשתמש וע"ס בדיקות, שנעשו במכשיר הנייד בעבר וטיפים של משתמשים אחרים, על מסעדות, מנות ומה כדאי להזמין.

Urbanspoon – אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד המספקת בשימוש ב-GPS מסעדות בקרבת המשתמש ומסננת לפי שכונה, מנות ומחירים. היא גם מפנה לרשימת מסעדות מקומיות מקיפה ורשימות סועדים. ניתן לרשום חוות דעת ולקרוא חוות דעת מעיתונים, בלוגים וסועדים. היא תקפה בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, בריטניה ואירלנד. ניתן גם להזמין באמצעותה מקום במסעדה
.
Great Food Nearby: Ness –אפליקציה בחינם לאייפון המאפשרת איתור מסעדות מתוך 600,000 מסעדות בארה"ב. ככל שהמשתמש משתמש בה יותר, היא מציגה לו את סוג המסעדות והתפריטים המועדפים עליו. היא מכילה 4 מיליון חוות דעת ומאפשרת שמירה במועדפים, הזמנת מקום במסעדה, צפייה במתכונים שלה ובפרטיה, מפה ומסלולי הגעה.

Wikitude – אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד לאיתור מקומות כולל מסעדות. היא מאפשרת לאחר הפניית המצלמה לכיוון כלשהו, קבלת מקומות מומלצים לפי קטגוריות - מסעדות, אטרקציות וכד', מידע על המקום מוויקיפדיה, מידע על הנחות בחנויות קרובות ועוד. היא כוללת 100 מיליון מקומות.

Time Out – אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד לבילויים בלונדון, ניו יורק ומוסקבה. היא מספקת, בין היתר, גם מידע על מסעדות. (האפליקציה לגבי מוסקבה היא רק לאנדרואיד וברוסית).

Zagat – אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד מספקת מידע על מסעדות, בתי קפה וברים ב-9 ערים: לונדון ו-8 ערים בארה"ב: אוסטין, בוסטון, שיקגו, לוס אנג'לס, ניו יורק, פילדלפיה, סן פרנציסקו, וושינגטון די.סי.: האירועים בהם, סרטוני וידאו מעודכנים, ראיונות עם שפים, דירוג מסעדות, תפריטים, ומאפשרת הזמנות. נעשה שימוש במפות גוגל. העדכון האחרון שיפר את האפליקציה שהיו בה די הרבה באגים.
 
Ruffl – אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד לאיתור ולהזמנת מסעדות בלונדון. היא מאפשרת לאתר מסעדות מתוך 450 מסעדות (נכון להיום) בלונדון במיקום המשתמש, שיש להן זמינות מיידית. רושמים מספר אנשים וסכום שרוצים להוציא, והאפליקציה מציגה את המסעדות המתאימות כולל מפת הגעה. השולחן מחכה לזמן שנקבע. בעלי המסעדות יכולים גם הם להציע הצעות בזמן אמת כדי למשוך אנשים אליהן. האפליקציה היא במסגרת אפליקציות "הגל החדש" המאפשרות להזמין בזמן אמת כל מיני שירותים כמו מלונות, מוניות וכד'. כרגע היא מתרכזת במסעדות עם כוונה להתרחב לשירותים נוספים.
 
MyTime לונדון– אפליקציה בחינם לאייפון המספקת מידע על כל האירועים בלונדון לכל הגילאים לפי קטגוריות כמו אמנות, מוזיקה, ספורט, קולנוע, אופרה, מופעי רוק, הצגות, וגם על אירועים במסעדות לשילוב ארוחה ובידור.

Gogobot – אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד לאיתור אטרקציות תיירותיות וביניהן גם מסעדות ב-60,000 יעדים ברחבי העולם.
 
הזמנת מקומות במסעדות:

OpenTable – אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד המאפשרת לאתר מסעדות בקרבת המשתמש מבין 20,000 מסעדות בארה"ב, קנדה ומכסיקו. בוחרים תאריך, זמן ומספר סועדים כדי לראות שולחנות פנויים בסביבה ומזמינים שולחן. האפליקציה מאפשרת חיפוש לפי מיקום או קטגוריה וניתן לצמצם את החיפוש לפי מחיר, דירוג ומרחק. ניתן לקרוא חוות דעת, לצפות בתמונות של המנות, לערוך רשימת מסעדות מועדפות ולהכניס בקשות מיוחדות להזמנות.  היא מציגה גם שעות פתיחה וטיפים ומאפשרת גם הזמנות ממש ברגע האחרון למסעדות מבוקשות ומלאות, שהתפנה בהן מקום. אפשר להגיע אליה גם דרך אפליקציית Yelp.

Savored - אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד לאיתור מסעדות ב-10 ערים בארה"ב, במיוחד ברגע האחרון כדי למלא שולחנות ובהנחות עד 40%. ניתן לאתר לפי מידת הקרבה למיקום המשתמש, מחירים, מנות ופופולריות ולבצע הזמנה.

יש אפליקציות בחינם בגרסה למסעדות ובגרסה לסועדים לגבי רשימות המתנה לשולחנות פנויים:
BuzzTable – WaitList for Restaurants למסעדות לאייפון  מסייעת למסעדות לנהל את רשימות ההמתנה ושולחת SMS למזמין כשהשולחן מתפנה. היא מסתכרנת עם - BuzzTable ללסועדים לאייפון ולאנדרואיד –  אפליקציה בחינם הכוללת מידע על מסעדות, תפריטים ואירועי מיוחדים ומספקת מידע לגבי ההתקדמות ברשימת ההמתנה. האפליקציה פועלת רק בעיר ניו יורק.

NoWait Host – Restaurant Waitinglist and Table Management– למסעדות לאייפון מסייעת למסעדות לנהל את רשימות ההמתנה ומשלוח הודעות למזמינים על פינוי השולחנות. היא מסתכרנת עם NoWait Consumer App to View Wait Times and Get in Line at Restaurants  לאייפון. לא צריך לעזוב את המלון אל המסעדה. האפליקציה מאפשרת למשתמש לאתר מסעדות בקרבתו ולבדוק כמה זמן נמשכת רשימת ההמתנה, להירשם לרשימה ולקבל עדכון. האפליקציה פועלת במספר מקומות מוגבל בארה"ב (למשל, היא פועלת בפיטסבורג). האפליקציה מקיפה 3,500 מסעדות ו-12 רשתות גדולות.
 
משלוחים:

מאחר שפרטי כרטיס האשראי מוזנים לאפליקציות, קל מאד להשתמש באפליקציות למשלוחים (אם כרטיס האשראי הוא בינלאומי):

GrubHub – אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד המקיפה 20,000 מסעדות בארה"ב ב-500 ערים וב-350 קמפוסים עם 130,000 הזמנו משלוחים ליום. היא מציגה תפריטים וחוות דעת וכוללת גם קופונים. להלן רשימה של חלק מהערים:
Ann Arbor, Atlanta, Austin, Baltimore, Bloomington, Boston, Boulder, Champaign-Urbana, Chicago, Columbus, Dallas, Denver, Detroit, Hartford, Houston, Ithaca, Las Vegas, Los Angeles, Madison, Miami, Milwaukee, Nashville, New Haven, New York, Oakland, Orange County, Philadelphia, Phoenix, Pittsburgh, Portland, Rochester, San Diego, San Francisco, San Jose, Scottsdale, Seattle, Syracuse, Tampa, Tempe and Washington DC.
 
Seamless – אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד המאפשרת להזמין משלוח ארוחה ב-12,000 מסעדות ביותר מ-45 ערים בארה"ב. משלמים כמובן את החשבון והטיפ בכרטיס אשראי.

Eat24 – אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד המאפשרת להזמין משלוח ארוחות ב-25,000 מסעדות בלמעלה מ-1,000 ערים בארה"ב ויש לה עשרות אלפי הזמנות ליום. לאפליקציה שת"פ עםYelp  להזמנות במסך Yelp.

איתור מבצעים  :Happy Hour -

DrinkOwl – אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד המאתרת בקרבת המשתמש ע"ס ה-GPS בארים/פאבים ומבצעים לגבי משקאות אלכוהוליים. היא פועלת בקנדה ובארה"ב.

Happy Hour Finder – אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד המאתרת מבצעים בבארים /פאבים בקרבת המשתמש ומספקת מידע על הוזלה במשקאות אלכוהוליים. היא פועלת בארה"ב.

מסעדות מיוחדות:

HealthyOut – אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד המציגה בקרבת המשתמש בארה"ב מסעדות לפי קטגוריות (צמחונית, טבעונית וכד') ותפריטים לפי קטגוריות (ארוחות דלות קלוריות, דלות שומן, עשירות בחלבונים, דלות נתרן, ללא גלוטן וכד').

Find Me Gluten Free – אפליקציה בחינם לאייפון ולאנדרואיד המבוססת על חוכמת- ההמונים ובה טיפים על מסעדות ותפריטים ללא גלוטן באזור המשתמש כולל תיאור המנות והתפריטים, מסלולי הגעה בארה"ב וחיוג למסעדות מתוך האפליקציה.

שיתוף מנות:

FoodSpooting – אפליקציה חברתית בחינם לאייפון ולאנדרואיד הפועלת ברחבי העולם וכוללת 4 מיליון מנות. האפליקציה מהווה מדריך ויזואלי לאוכל טוב והיכן ניתן למצוא אותו. היא מאתרת מסעדות בקרבת המשתמש לפי מנות מועדפות, מציגה את המנות הטובות ביותר במסעדה, מציגה מנות בתמונות ומספקת דירוגים של סועדים ומומחים והמלצותיהם.

Tastemade – אפליקציה בחינם לאייפון המאפשרת לשתף מנות אהובות במסעדות בכל מקום באמצעות קטעי וידאו של דקה ולשתף כהמלצות ברשתות החברתיות.
 
טיסה נעימה והנאה קולינרית בחו"ל.
 
 
מנת פיצה



 
 
Bookmark and Share