Telecom News - מועצת הכבלים והלוויין הטילה על חברת הוט עיצום כספי בגובה 100,800 ₪

מועצת הכבלים והלוויין הטילה על חברת הוט עיצום כספי בגובה 100,800 ₪

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> מועצת הכבלים והלוויין הטילה על חברת הוט עיצום כספי בגובה 100,800 ₪
מועצת הכבלים והלוויין הטילה על חברת הוט עיצום כספי (קנס) בגובה 100,800 ₪
מאת: מערכת Telecom News, 27.10.13, 11:30נתי שוברט

הקנס הוטל בגין חריגות משמעותיות מזמני מענה במוקדי שירות,  וזאת בניגוד להוראות הרישיון.

שר התקשורת גלעד ארדן: "התלונות הרבות בדבר השירות הניתן במוקדי חברת הוט, מחייבות אותנו להגביר את האכיפה ולדרוש מענה מהיר יותר לצרכן ".

כחלק ממאמצי המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין להגביר את הפיקוח והאכיפה בתחום הגנת הצרכן, הטילה המועצה על חברת הוט עיצום כספי בסך 100,800 ₪. העיצום הוטל על הוט בשל חריגות משמעותיות בזמני המענה במוקדי שירות הלקוחות במהלך השנה.

בעקבות תלונות ציבור רבות שנתקבלו, ועל סמך נתונים ומידע שהצטברו בידי המועצה על כך, שזמני המענה במוקדי השירות של חברת הוט חורגים באופן ניכר מדרישות רישיונה, נפתח הליך בירור מקיף בעניין.

בסופו של הליך הבירור, ולאחר שניתנה לחברת הוט הזדמנות להציג את עמדתה, נדחו טענותיה של הוט ונקבע כי חברת הוט הפרה את הוראות רישיונה הנוגעות לזמני המענה במוקדי השירות.

בנוסף, מ"מ יו"ר המועצה נתי שוברט (בתמונה למעלה משמאל), החליט להטיל על הוט עיצום כספי בגין התנהלותה זו והובהר להוט כי עליה לפעול במהירות לשיפור זמני המענה במוקדי השירות.

כמו כן נמסר להוט כי הפיקוח והאכיפה בעניין זה יימשכו וכי לא מן הנמנע כי בעתיד תבחן הטלת עיצומים נוספת על החברה ובסכומים גבוהים יותר
 
מ"מ יו"ר המועצה נתי שוברט: "המועצה ממשיכה להקפיד על אכיפת הוראות הרישיון של חברות הכבלים והלוויין, על מנת להבטיח כי ציבור הצרכנים יקבל את השירות המגיע לו. החריגות של הוט עד כה בעניין זמני המענה היו משמעותיות ועל כן הוטל עיצום כספי בגינן. אני תקווה כי כולנו נחוש בשיפור משמעותי בזמני המענה, כמובטח על ידי החברה". 

בהערת אגב נוכל להוסיף, שרמת השירות בחברות הסלולר (כמעט בכולן) הדרדרה בחצי השנה האחרונה עוד יותר ממה שניתן לסבול ולהבליג, וחבל שלא ננקטים צעדים דומים כנגדן. כמות התלונות בתחום זה עצומה: אלפי תלונות מוצדקות בשנה מתבררות בגופים הציבוריים השונים העוסקים בצרכנות, לרבות במשרד התקשורת עצמו. 
הוט



 
 
Bookmark and Share