Telecom News - Top Solutions

Top Solutions

דף הבית >> חידושים הכרזות >> Top Solutions
מאת: מערכת Telecom News
29/10/13,  15:21
החברה המודיעה: Top Solutions
נושא ההכרזה: תחילת מכירה ויישום של מערכת Attentive, שפותחה ע"י חב' רנסיס, שמאפשרת ניהול רציף של תקשורת דו-כיוונית עם לקוחות במערכי שירות לקוחות.
פירוט ההכרזה:  המערכת מאפשרת למוקדי שירות לקוחות, מכירות ומקבלי ההחלטות בארגון לאסוף מידע ולנהל דיאלוג רציף עם הלקוחות בכל פלטפורמה, לאתר בזמן אמת אי שביעות רצון ולבצע בקרת נטישה, לתחקר אירועים חריגים ברמת הארגון ולנטר את רמת השירות ותהליכי המכירה בהתאם למשובי הלקוחות. היא מבצעת פילוחים מדויקים של איכות השירות לפי קריטריונים כמו איזורים גיאוגרפיים, שונות בין קבוצות לקוחות, שביעות רצון בהתאם למוצרים השונים וכד'.
Bookmark and Share