Telecom News - חברת דבש הטמיעה בטוטנאור מערך אחסון מתקדם

חברת דבש הטמיעה בטוטנאור מערך אחסון מתקדם

דף הבית >> זכיות פרויקטים הטמעות >> חברת דבש הטמיעה בטוטנאור מערך אחסון מתקדם
חברת דבש הטמיעה בטוטנאור מערך אחסון מתקדם
מאת: חיים חביב, 30.10.13, 22:00דבש
 
המערך מתבסס על ציוד יבמ v7000 בשילוב דיסק SSD של חצי טרה-בייט. המערכת משרתת למעלה מ- 300 משתמשים בסביבת VMware על גבי תשתיות מבוססי x86.

חברת טוטנאור, המייצרת ציוד לעיקור (סטריליזציה) ובקרת זיהום, הטמיעה מערך אחסון של יבמ מדגם v7000, בנפח כולל של 25 טרה-בייט. המערכת הועדפה על מערכות מתחרות שעליהן התבססה עד כה החברה.
 
המערכת משרתת למעלה מ- 300 משתמשים בסביבת VMware על גבי תשתיות מבוססי x86. ההתקנה מאפשרת לתמוך בקצב הגידול המהיר המאפיין את נפחי הנתונים בחברה, שצוברת מדי שנה כ- 2.5 טרה-בייט של נתונים חדשים.
 
ערן שוורץ, מנהל טכנולוגיות המידע של טוטנאור, ציין, כי המערכת החדשה נועדה להגדיל את נפח האחסון ולשפר את ביצועי המחשוב, שהוגבלו בשל צוואר הבקבוק אותו יצרה סביבת האחסון הקודמת.
 
להאצת עבודת מערכות ה- ERP בטוטנאור שולב בסביבת האחסון החדשה גם רכיב אחסון מבוסס SSD בנפח חצי טרה-בייט. מערכת הניהול האוטומטית המשולבת במערך האחסון של יבמ, יודעת לזהות ולהעביר את הנתונים בהם נעשה שימוש תכוף אל סביבת ה-  SSD המהירה יותר, תוך אופטימיזציה של הביצועים הכוללים. בעקבות הפעלת המערכת, חל שיפור משמעותי ביותר בגישה לנתונים בבסיסי נתונים טבלאיים, המנוהלים באמצעות שרת SQL של מיקרוסופט.
 
עסקת מערך האחסון, שבוצעה על ידי חברת דבש, שותף עסקי של יבמ,  כללה גם את תהליך הטמעת המערכת החדשה, לרבות העברת החומר ממערך האחסון הישן אל סביבת האחסון של יבמ והתאמת התשתיות באתר למוצר החדש.
 
חגי כהן, מנהל פרויקטים בחברת דבש: "בעבר, המלצנו ללקוחות במצבים דומים על מערכות ממותגים אחרים. מצאנו, שהסדרות האחרונות מבית IBM נותנות מענה הן ללקוח והן לנותן השירות, מכל הבחינות. בדקנו ביצועים, הנדסת אנוש, תמחור ומימון והתוצאות הראו, שבכל המבחנים המערכת של יבמ מנצחת. מכאן, ההמלצה ללקוח הפכה לפשוטה".

ערן שוורץ מחב' טוטנאור ציין, שהמערכת החדשה מספקת שירות מהיר ואיכותי למשתמשים. הפרויקט נועד לאפשר גידול מתמיד בפעילות וליעל את ניהול מערך המחשוב לאפשר גמישות תפעולית במתן פתרונות לצרכים המשתנים.

שוורץ: "המערכת פשוט עובדת. היא קלה לניהול, ואמינה במיוחד. הנוחות מדהימה: תהליך ההקמה וההקצאה של משאבי אחסון הוא חוויה שלא הכרנו בעבר. עבדנו כבר בסביבת אחסון של EMC, ושלHP , והמערכת של יבמ היא עולם אחר".

טוטנאור פועלת בבית שמש, ונמנית על החברות הגדולות בעולם בתחום יצור ושיווק ציוד לעיקור ובקרת זיהום. החברה מייצרת אוטוקלבים ומכונות שטיפה וחיטוי לבתי חולים, מעבדות, מרפאות פרטיות, תעשיה וכדומה. החברה מעסיקה 500 עובדים ומעורבת בפרויקטים ובמחקר עם מוסדות מובילים ואוניברסיטאות. מערכת האיכות שלה תואמת לתקנים בינלאומיים ולדרישות ה - FDA האמריקאי, וה SFDA הסיני. מכשירים מתוצרתה נושאים תווי תקן מוכרים - ASME, UL תקני EN ותיקני בטיחות בינלאומיים. 
 



 
 
Bookmark and Share