Telecom News - שחר אפעל מונה לנשיא נס ישראל

שחר אפעל מונה לנשיא נס ישראל

דף הבית >> מינויים >> שחר אפעל מונה לנשיא נס ישראל
שחר אפעל מונה לנשיא נס ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 30.10.13, 22:30שחר אפעל
 
נס טכנולוגיות הודיעה על מינויו של שחר אפעל לתפקיד נשיא נס ישראל. במהלך החודשים האחרונים, עם עזיבתו של אפי קוטק את תפקיד נשיא נס ישראל, מילא עופר שגב, נשיא ומנכ"ל נס טכנולוגיות, תפקיד זה, בנוסף להיותו מנכ"ל נס הגלובלית.

מטרת המינוי הינה לחזק את פעילות החברה בישראל לקראת האתגרים העומדים בפני השוק ולהעמיק את אחיזתה בתחומים בהם היא מובילה ופעילה.

שחר אפעל מביא עימו ניסיון רב בתחום שירותי ה-IT ומילא בעבר שורה של תפקידי ניהול בכירים בנס טכנולוגיות ובחברות אחרות. בין השאר שימש כמנכ"ל בקרן ההשקעות Quantum Wave Capital, שמתמחה בטכנולוגיה, מדיה וטלקומוניקציה, כמשקיע וכיו"ר של מספר חברות טכנולוגיה.

לפני Quantum Wave שימש שחר אפעל במספר תפקידי ניהול בכירים בנס ואף שימש כנשיא נס ישראל. לפני הצטרפותו לשורות נס, הקים אפעל את חברת New-X Systems, ספקית שירותי IT, ומיזג אותה בהצלחה עם ספקית שירותי ה-IT הגלובלית Ipex, בה שימש כמנכ"ל. מאוחר יותר נרכשה החברה על ידי נס טכנולוגיות.

לשחר אפעל תואר ראשון (B.Sc.) בהנדסת תעשיה וניהול עם התמחות ב-IT וטלקומוניקציה מטעם אוניברסיטת בן גוריון.

מנכ"ל נס טכנולוגיות, עופר שגב, אמר עם המינוי: "השינויים בשוק והפעילות הענפה של נס בישראל, על כל תחומי עיסוקה ושלוחותיה, מחייבים נוכחות של נשיא לנס ישראל במשרה מלאה, aירכז את כלל הפעילות והמאמצים לקראת אתגרי העתיד. אני מברך על מינויו של שחר אפעל, שביצע תפקיד זה בעבר בהצלחה וצבר ניסיון רב בתפקידים אותם ביצע עד היום. בטוחני כי שחר יצעיד את נס ישראל קדימה".   

עדכון: עופר שגב המנכ"ל סיים את תפקידו היום (30.10) בנס טכנולוגיות. שחר אפעל מחליף אותו בינתיים בתפקיד. 
Ness



 
 
Bookmark and Share