Telecom News - לנובו מכריזה על יוגה טאבלט חדש ועל מינוי אשטון קוצ'ר כמהנדס מוצר

לנובו מכריזה על יוגה טאבלט חדש ועל מינוי אשטון קוצ'ר כמהנדס מוצר

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> לנובו מכריזה על יוגה טאבלט חדש ועל מינוי אשטון קוצ'ר כמהנדס מוצר
לנובו חושפת את יוגה טאבלט ה- Multimode הראשון
מאת: מערכת Telecom News, 31.10.13, 08:00הטאבלט החדש של לנובו
 
לנובו מציגה שלושה מצבי עבודה חדשניים וזמן סוללה יוצא דופן של 18 שעות.
 
ספקית מחשוב ה-Multimode, לנובו, חשפה את Yoga Tablet מרובה המצבים הראשון שלה, במסגרת אירוע השקה מקוון (livestream launch event) עם אשטון קוצ'ר, מעתה מהנדס המוצר החדש בחברה.
 
לנובו, יצרנית המחשב הנייד Yoga convertible, מציעה כעת למשתמש דרך חדשה ליהנות מחוויית השימוש בטאבלט.
 
היוגה טאבלט משנה (כך לדברי לנובו) את חוקי המשחק, כשהוא מציג שלושה מצבי עבודה ייחודיים המעניקים למשתמש שימושיות משופרת. בעזרת מצבי אחיזה, הטייה ותצוגה, מתאים היוגה טאבלט את עצמו למשתמש, במקום לאלץ את המשתמש להתאים את עצמו לטכנולוגיה. בנוסף, מספק היוגה טאבלט חיי סוללה של 18 שעות כדי להתאים את עצמו לסגנון החיים הנייד של המשתמש.
 
ליו ג'אן, סגן נשיא בכיר ונשיא הקבוצה העסקית בלנובו: "תצפיות ומחקר לגבי הדרך בה אנשים משתמשים בטאבלטים העלו שלוש דרכים מרכזיות, ואיפשרו לנו לשבור את תבנית העיצוב השכיחה שהציגה 'הרבה מאותו דבר'. אנו מספקים כעת  למשתמשים דרך טובה יותר לקרוא, לגלוש, לצפות ולתפעל תכנים. בעוד לקוחות ממשיכים לדרוש עיצובים חדשניים מרובי מצבים, אנו מתרגשים לצרף אלינו את אשטון קוצ'ר, כדי לסייע לנו להמשיך ולפתח את החומרה ואת חווית התוכן העשיר".
 
Yoga Tablet: שלושה מצבים וזמן חיי סוללה ארוך יותר
 
מידה אחת אינה מתאימה לכל אחד, בייחוד בכל הנוגע לטאבלטים. המעצבים והמהנדסים של לנובו זיהו שלושה אתגרים איתם מתמודדים משתמשי טאבלטים: עייפות כאשר אוחזים ומשתמשים בטאבלט; היעדר מנגנון תמיכה עצמית כאשר המכשיר מונח על משטח; ובעייתיות של זווית הצפיה כאשר הטאבלט מונח על שולחן. תרחישים אלה סיפקו השראה ללנובו לפרוץ את תבנית העיצוב שהציגה "הרבה מאותו דבר", וליצור את המצבים הייחודיים של יוגה טאבלט.
 הטאבלט החדש של לנובו
בעזרת פתרון אחיזה ייחודי, מצב אחיזה תוכנן כדי להתאים לידו של המשתמש, כבאופן שיקל עליו לאחוז במכשיר ולשלוט בו בצורה משופרת, בעוד שטאבלטים אחרים דורשים אחזקה בשתי ידיים. מצב האחיזה הופך את הקריאה, הגלישה במדיה חברתית והדפדוף ברשת לקלים יותר, והוא דומה לדרך בה אנשים מחזיקים מגזינים בעת קריאה.
 
כדי להעביר את היוגה טאבלט למצב עמידה, פשוט יש לסובב את הציר הצידי ב- 90 מעלות, כך שהטאבלט עומד וניצב בעצמו על השולחן. המשתמש יכול לבחור את זווית הצפיה הנוחה לו מ- 110 מעלות ל- 135. מצב עמידה מאפשר למשתמש לצפות בנוחות בסרטים, לבצע שיחות וידאו ולעבוד עם מסך מגע בעשר אצבעות, ללא צורך בעזרים חיצוניים.
 
במצב הטייה, יכול המשתמש להשכיב את היוגה טאבלט, כדי להקליד ישירות על הטאבלט, לשחק משחקים או לגלוש באינטרנט בזווית צפיה טובה יותר. כדי לשפר אף יותר את חוויית המולטימדיה, יכול המשתמש להפעיל את תוכנת הזיהוי האוטומטי של הטאבלט, אשר מעלה במצבי עמידה ואחיזה אפליקציות שנעשה בהן שימוש תדיר.
 
העיצוב מרובה המצבים של היוגה טאבלט לא מספק רק חוויית שימוש משופרת, הוא גם מציע חיי סוללה ארוכים יותר של עד ל- 18 שעות – שיפור משמעותי בהשוואה לטאבלט הממוצע. המאחז הגלילי שלו מכיל סוללות כפולות עוצמתיות, ובשונה מרוב הטאבלטים, משתמש בסוללות הנפוצות בדרך כלל במחשבים ניידים. היוגה טאבלט יכול אף לטעון מכשירים אחרים, כגון סמארטפונים, באמצעות כבל USB. גרסאות ה-8 וה-10 אינץ' של הטאבלט מאפשרות בחירה בין מעבדי MT7125 ו- MT8389 מרובע ליבה, ומריצים אנדרואיד 4.2. בנוסף הוא מצויד ב- Dolby@ audio, וכולל רמוקלים קדמיים המייצרים חווית שמע היקפית.
 
שני הדגמים קלים להפליא – משקלו של דגם ה-10 אינץ' הוא 600 גרם ומשקל דגם ה-8 אינץ' הוא 400 גרם. הם מציעים מסך ברזולוציה גבוהה של 1280X800, מצלמה 5 מגה פיקסל אחורית עם פוקוס אוטומטי, אפשרויות אחסון של עד 32  גיגה, WiFi ואפשרות ל- 3G במדינות מסויימות, חיבור מיקרו USB, ואודיו עשיר Dolby DS1. עבור גרסת ה- 10 אינץ', מציעה לנובו מקלדת Bluetooth, שמתפקדת ככיסוי, ואף מעירה את הטאבלט כאשר מסירים אותה, ומעבירה את הטאבלט למצב שינה כאשר היא מחוברת. משתמשים יכולים גם לצרף דונגל WD100 כדי להזרים תוכן וידאו אלחוטית מהיוגה טאבלט לטלוויזיה. לנובו גם מציעה טווח של פתרונות שירות כולל אחריות מורחבת, שדרוגים ותמיכה טכנית.
 
מחיר וזמינות:
מחיר היוגה טאבלט מתחיל ב-999 ש"ח לגירסת ה-8 אינץ' ו-1,499 ש"ח לגירסת ה-10 אינץ'. שני הדגמים יהיו זמינים לקראת אמצע דצמבר 2013. 
לנובו החדש
לנובו החדש
אשטון קוצ'ר מונה לתפקיד מהנדס מוצר בלנובואשטון קוצ'ר
 
מובילת עולם ה- PC Plus והמשקיע הטכנולוגי יוצרים שותפים יוצאת דופן בתעשייה הזו.
  
ספקית המחשוב מרובה המצבים, לנובו הכריזה על שותפות חדשה עם אשטון קוצ'ר במסגרת אירוע השקה מקוון (livestream launch event) של ה-Yoga Tablet שהשיקה. בתפקידו החדש כמהנדס מוצר בלנובו, יעבוד קוצ'ר עם צוותי ההנדסה בחברה מסביב לעולם, כדי לפתח ולשווק את קו היוגה טאבלט, כשהוא מספק תובנות ומסייע בקבלת החלטות בנושאי עיצוב, מפרט, תוכנה ותרחישי שימוש.
 
אשטון קוצ'ר: "השותפות עם לנובו מחברת בין האהבה שלי לטכנולוגיה ולעיצוב, שהופכים את החיים שלך לטובים יותר. אני לא יכול לחכות ולהיכנס לעניינים, ולסייע ללנובו לפתח את עתיד מוצרי המחשוב הנייד. לנובו מביאה לשוק חדשנות והובלה חזקה. יזמות היא חלק מה- DNA שלה – לא הייתי יכול לבקש התאמה טובה מזאת".
 
קוצ'ר מככב כיום בקומדיה של CBS,  "שני גברים וחצי", שמשודרת גם בישראל. במהלך השנים האחרונות הוא גם צבר הכרה כמשקיע טכנולוגי, והוא מייסד שותף של קרן A-Grade השקעות, המושקעת במספר חברות טכנולוגיה בהן Airbnb, Fab, פורסקוור, ספוטיפיי, Path ו- Uber.
 כרטיס העובד של אשטון קוצ'ר
דיוויד רומן, סמנכ"ל שיווק בלנובו: "התיאבון הממשי של אשטון קוצ'ר לטכנולוגיה וההבנה העמוקה של לקוחות, בשילוב עם מנוע החדשנות שלנו, הופך השותפות לטבעית מאוד ועוצמתית. השותפות חוצה את הגבולות המסורתיים, על ידי הטמעה עמוקה של קוצ'ר בתוך הארגון כמהנדס מוצר, בשלב בו אנו נכנסים לפיתוח הגל החדש של המוצרים שלנו. אנו ממשיכים להתקדם אל תחומים חדשים של מוצרי PC Plus ולהוביל את המחשוב מרובה המצבים, ואשטון יסייע לנו לבצע פריצות דרך, כשהוא יאתגר הנחות יסוד, יביא תפיסות חדשות, ויתרום את המומחיות הטכנולוגית שלו ליוגה טאבלט ולמכשירים אחרים".
 
הצדדים הפיננסים של השותפות מרובת השנים לא נמסרו.  
 
שותפות



 
 
Bookmark and Share