Telecom News - יבמ בכנס ענק: Information On Demand 2013

יבמ בכנס ענק: Information On Demand 2013

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> יבמ בכנס ענק: Information On Demand 2013
יבמ בכנס ענק: Information On Demand 2013
מאת: חיים חביב, 31.10.13, 16:30כנס יבמ בארה"ב
 
למעלה מ- 13,000 מנהלים בכירים, מפתחים ושותפים עסקיים ייטלו חלק בשבוע הבא בכנס הבינלאומי השנתי של IBM, שייפתח ביום ראשון הקרוב בלאס וגאס, ארה"ב.
 
כמיטב המסורת של יבמ צפוי הכנס, IoD 2013, להפתיע ולעלות על קודמיו. במהלך השבוע, 3-7.11.13, יוצע למשתתפים מבחר עשיר של למעלה מ- 700 מפגשים טכנולוגיים, יותר מ- 100 מפגשי התנסות מעשית (hands-on labs), כ- 300 'סיפורי לקוח' - ישירות מפיהם של מנהלים, שהעזו והזניקו את ארגוניהם לעבר אתגרים של עסקים והזדמנויות מבוססי טכנולוגיות מתקדמות. לצד כל אלה צפויות להתקיים מאות פגישות מתוכננות, פנים אל פנים, במתכונת 'אחד על אחד' עם בכירי יבמ העולמית, אסטרטגים ומובילי פיתוח קווי המוצר המרכזיים של החברה.
 
לצד הכנס תתקיים תערוכת מציגים גדולה, IBM Expo, שתקיף כ- 350 מציגים, שותפים ולקוחות.
 
ליבמ יש כיום את הפורטפוליו הגדול בעולם של מוצרי תוכנה לעבודה בעולמות ה- Big Data וה- Analytics , הלהיטים המובילים של עולם הIT , שנתמכים גם במוצרי חומרה רבי עוצמה של הענק הכחול. מגוון נושאים יוצעו למשתתפים במסלולים מקבילים: Business Analytics, Enterprise Content Management, Information Management and Business Leadership .

כל אחד מהמבקרים יוכל 'לצלול' לעומק הנושאים המעניינים אותו, לפגוש עמיתים, שכבר 'עשו את זה', ולהתרשם באופן בלתי אמצעי מניסיונם.

כרגיל באירועים אלו, לא ייפקד גם מקומה של ישראל. נודע לנו, כי חוקרים ממעבדות המחקר של יבמ בישראל יציגו בכנס פעילות מתקדמת בתחום הניתוח האנליטי של Big Data - אופטימיזציה והתאמה אישית. כך לדוגמא, תוצג המסננת הרפואית (Medical Sieve), שמבשרת את עידן המכונות החכמות, שתשמשנה בעתיד כיד ימינו של הרופא הרדיולוג. מסננת התוכן הרפואי פותחה במטרה לסייע לרופא למיין, לסנן ולהציג תמונות הדמיה בעלות משמעות קלינית, לצורך ניתוח ואבחון על ידי הרופא המומחה. המכונות הללו מהוות שכבה חדשה נוספת מעל מערכות ניהול ארכיון הרשומות ותמונות ההדמיה הרפואיות (PACS, EHR). הן משלבות בין נתונים, תמונות ומידע קליני נוסף הזמין אודות המטופל, תוך שהן מבצעות מגוון משימות קוגניטיביות כמו בניה אוטומטית של תקציר תיאור מצב החולה, אבחנות, הפניה אוטומטית לקבלת חוות דעת נוספת ואף השוואה סטטיסטית אל חולים אחרים.

הכותב יהיה שליח Telecom News ללאס-וגאס ואורח חברת IBM בכנס 2013 IoD בארה"ב.
 



 
 
Bookmark and Share