Telecom News - העתיד מצוי ב- Node.js, אם במקרה לא שמעתם על כך

העתיד מצוי ב- Node.js, אם במקרה לא שמעתם על כך

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> העתיד מצוי ב- Node.js, אם במקרה לא שמעתם על כך
העתיד מצוי ב- Node.js, אם במקרה לא שמעתם על כך
מאת: אבי וייס, 2.11.13, 18:30אייל ורדי
 
עולם פיתוח התוכנה מצוי בתזזית, מול ההתפתחות המהירה של עולם העננים והעולם הנייד. הפתרון מגיע מכיוון מפתיע, ששם דגש על מהירות שינוע המידע, ומאחד שרת עם אפליקציה. חשיפת המהפכה בתחילת דרכה.  וגם: על כינוס המפתחים הגדול בישראל לעולם מיקרוסופט. 
 
"יש למערכת Node.js כ- 35 אלף הורדות ביום (!) מהאתר. זה מדהים בכל קנה מידה", טוען אייל ורדי, מנכ"ל משותף E4D. "אנו מצויים היום בעולם תלוי תקשורת מהירה. כל הבעיות הקיימות בעולם המידע נובעות מבעיות של שינוע מידע. הפתרון של Node.js פותר את הבעיות הללו בגישה מהפכנית שעובדת. לכן הוא העתיד".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם אייל ורדי (בתמונה), כדי לשמוע על החידושים בעולם התוכנה, לאן עולם התוכנה הולך (במסגרת מהפכת הסלולר המשתלטת על כל פינה בעולם ה- ICT) ועל הכנס הגדול השנתי שהם יוזמים ועורכים לקהילת המפתחים והמומחים בישראל (Expert Days 2013) בדגש על עולמות הפיתוח של מיקרוסופט.
 
שאלה: מי זאת E4D?
אייל ורדי: "חזון החברה, שהוקמה על ידי בשת"פ עם שרון עזרא, היה לבנות חברה המפתחת קוד איכותי. אנו, מהניסיון שלנו בעולם פיתוח התוכנה, הבנו, שהשוק לא זקוק רק לקוד עובד. הוא זקוק לקוד איכותי, מה שלא היה בשוק.
 
איכות התוכנה מאוד חשובה למשתמשים וללקוחות עולם ה- IT, במיוחד כשהם רוצים ROI גבוה. דהיינו: שהקוד יישאר אתנו זמן רב. רבים מדי לוקחים פיתוחי קוד, שמתקלקל די מהר. זה קוד, שאנו מכנים אותו "קוד שנשבר". דהיינו: קשה להרחיב אותו, קשה לתחזק אותו, קשה לשדרג אותו וכך הלאה. התוצאה: הארגון \ העסק נדרש לפתח קוד חדש, לעיתים ממש מאפס".
 
שאלה: מה המשמעות הכלכלית של "קוד שבור"?
תשובה: "רוב הכסף בעולם ה- IT הולך לתחזוקה של הקוד ולא לפיתוח שלו. זו המציאות. זה קורה כל הזמן ובכל הארגונים.
 
יש לזה גם סיבה ברורה: במכרזים רבים הדגש הוא על המחיר ולא על האיכות של פיתוח הפתרונות. לכן, זה מוביל לאיכות קוד מאוד נמוכה. למעשה, מנהלים רבים לא יודעים למדוד את איכות הקוד ומשלמים על כך ביוקר, תרתי משמע".  
 
שאלה: למה בכלל לפתח קוד כשאפשר היום לקחת מוצרי Commodity של עולם התוכנה "ישר מהמדף"?
תשובה: "גם כיום ארגונים נזקקים למפתחים ולפיתוחים. זה לא נגמר. בנוסף, צריך לבצע אינטגרציה של מערכות תוכנה ולעיתים מערכות תוכנה וחומרה.
 
בתעשייה, שאני מכיר, תפיסת העולם של איכות של הקוד היא דבר מאוד חריג. הרוב רוצים פתרון ומהר, מחר בבוקר, ועובדים בלחץ של זמן וכסף. למרות, שיש מתודולוגיה שלמה לעניין איכות הקוד, זה רק על הנייר. בדיקות איכות הקוד, שנעשות כיום בסיום התהליך, הן מאוחרות מדי וחלקיות בלבד. קשה לתקן קוד בסוף התהליך של הפיתוח.
 
אני האמנתי ועדיין מאמין, שאנו כמפתחים צריכים לחזות את העתיד. צריך לדעת לחבר בין האיש הטכני של עולם ה- IT לאיש השיווק והמכירות המציג את הצרכים של הצרכנים והמשתמשים, ולהתחבר לאיש התכנון והפיתוח העסקי. חשוב לדעת להתנתק מהטכנולוגיות, כי הן כל הזמן משתנות. צריך לעקוב אחרי הדרישות של המשתמשים".
 
שאלה: מדוע אתם מתמקדים בפתרונות מיקרוסופט?
תשובה: "התחלנו כיועצים, בעיקר בעולם של מיקרוסופט. אחר כך הקמנו מחלקות של CRM, Mobile, ובהמשך נכנסנו לעולמות חדשים. הצלחנו מיד בתחילת הדרך, כי לא היינו שבויים באיזה קונספט, שהיה או ישנו בעולם התוכנה. עבדנו עם מחולל יישומים הנקרא xRM, שמתחרה ב- .Net וזה די מצליח, למשל, בפתרונות שעשינו למשרדי הממשלה. נכנסו לפתרונות בכל התחומים, למשל, במערכות השו"ב ומערכות ה- Homeland Security. כך, שאנו מצויים כיום כמעט בכל תחום, שיש לו ביקוש בשוק. אנחנו ממוקדים כיום ביישום והרחבת הפלטפורמות העסקיות שמיקרוסופט מציעה לארגונים: 
Dynamics xRM/CRM ו-SharePoint. 
אני מאמין שאלו פלטפורמות מודרניות שמביאות לארגונים ערך מוסף אמיתי".
 
שאלה: מה הלקוחות בעיקר מחפשים?
תשובה: "עדיין רבים מחפשים פתרונות בעולמות של מיקרוסופט. אולם, לא מעט נכנסו כבר לעולמות המובייל, שנמצאים בצמיחה מהירה. יש לנו פתרונות בכל הרמות, עם ידע נרחב גם באנדרואיד וגם באייפון – iOS. כיום, התחומים הללו די פופולאריים.
 
אנו פועלים בשוק קשה מלא בתחרות, עם עלויות עובדים הגדלות כל הזמן מול ירידת מחירים מתמדת. לדעת להתמודד עם שתי המגמות ההפוכות הללו זה לא קל. עובדה שאנו מצליחים וגדלים".  
 
שאלה: למה אתם עורכים כנס שנתי כל כך גדול?
תשובה: "המטרה הראשונית שלנו הייתה לערוך כנס מקצועי לאנשי המקצוע, כמו שהיה בעבר בשוק. רצינו לתת ימים של הכשרה מקצועית למקצוענים וע"י מקצוענים. אני מריץ את הכנס הזה מ- 2008, כשבעבר עשינו את הכנסים בשת"פ עם המכללות להכשרת מפתחים. כיום, אנו עושים זאת לבד, וזה יותר יעיל ומוצלח.
 
אנו לוקחים את הנושאים הכי חשובים, חלק המרכזי מהם הם בעולמות של מיקרוסופט. לקחנו את מיטב המרצים בארץ ובעולם בעולמות הפיתוח של מיקרוסופט ואנו משלמים להם, לא כמו מה שנעשה בכנסים אחרים. לכן, יש אצלנו רמה מקצועית גבוהה. יש כאן נטו של העברת ידע מקצועי הכי עדכני למשתתפים.
 
כיום, יש התמקדות בנושאים סביב ה- Web, שזה כרגע התחום הכי חזק בעולמות הפיתוח. מגיעים לזה 500 עד 600 איש וזה ממתג אותנו כחברה מובילה בעולם פיתוח התוכנה האיכותית".
 
שאלה: מה מצב מיקרוסופט מול מתחרותיה בארגונים בישראל?
תשובה: "ממה שאני רואה וחש, מצבה של מיקרוסופט בארגונים בישראל הוא יציב, חזק וטוב. אנשי IT לא יעזבו את ה- SQL ואת ה- SharePoint. זה לא יקרה לא מחר ולא מחרתיים.
 
לכן, אנו בונים מערכות, שהן מפותחות במחולל יישומים, פתרונות המתאימים לצרכים של השוק. במחולל, שאנו מפעילים, יש יכולת לבצע שינויים באופן מהיר ולענות לדרישת לקוחות באופן מהיר וזול יחסית. זה בדיוק מה שהם רוצים. הכלים הללו יכולים לספק מענה כמעט לכל בעיה, שהם מציבים בפנינו".
 
שאלה: לאן אתם הולכים בפיתוחים שלכם?
תשובה: "אנו רוצים להתרחב לעוד תחומים, שאנו רואים אותם חשובים לעולם ה- ICT. אנו בוחנים את תחומי ה- BI ,Big Data, תחום המכשירים ותחום הסטארטאפים.
 
הבנו מזמן, שתחום המובייל הוא העתיד ולכן אנו נמצאים בו, גם מנקודת המבט של השרתים והעננים וגם מנקודת המבט של מכשירי הקצה הניידים. יש לנו גם רצון לפרוץ לחו"ל".
 
שאלה: מה העתיד של עולם פיתוח התוכנה?
תשובה: "העתיד הזה כבר כאן. הוא החלום של כל מפתח רציני, אחרי שהוא לומד את התפיסה החדשה. לתפיסה הזו קוראים Node.js. Node.js הפך בזמן האחרון לאחד מה- Buzzwords הכי חזק בעולם התוכנה. בקצרה, מדובר בג'אווה-סקריפט, שרץ על בסיס מנוע V8 של גוגל על שרת לינוקס. השפה הזו מאפשרת לעשות דברים עם ג'אווה-סקריפט בדומה לשפות צד שרת אחרות כגון PHP, אבל לגמרי אחרת. זו טכנולוגיה, שתשנה את העולם".
 
שאלה: הכיצד?
תשובה: "מדובר ברעיון, שפותח ע"י יוצא יאהו! שרצה לפתח מערכת, שדוחפת מידע בקצבים מסחררים. הוא הבין וחזה, שזה העולם העתידי. לכן, הוא בא במודל לגמרי חדש לעולם השרתים.
 
הדבר הזה כבר מצליח. חברות גדולות כבר משתמשות ב- Node.js לפיתוח בפרויקטים גדולים עד מאוד גדולים. בפתרונות ענן, לפי המדידות של אנליסטים, Node.js הוא כבר במקום רביעי, אחרי הג'אווה הנמצאת במקום הראשון. השימוש בזה גדול כבר יותר מהשימוש ב- PHP ודוט.נט. זו מהפכה המתרחשת ממש מול העיניים שלנו".
 
שאלה: מה המיוחד בפתרון הזה, שהוא כל כך מצליח?
תשובה: יש כאן פתרון של שרת, שהוא גם אפליקציה. זה שילוב של שרת ואפליקציה ביחד. גישת ה- Node.js היא פשוט מהפכנית. הדבר הכי חשוב: זה Single Thread. זו ממש מהפכה בעולם המחשוב, שרגיל לראות הרבה Threads (דהיינו: Multithreading). זה מצמצם את צריכת הזיכרון, זה יכול לרוץ בקלות על כל פלטפורמה. בגלל שהפיתוח הזה נעשה בשפת C, בנוי על ג'אווה-סקריפט בגרסה חדשה, זה הפך למילה האחרונה בעולם הפיתוח.
 
מאז ש- Node.js יצא לשוק, יצאו לזה פיתוחים רבים. בעיקר פיתוח של מודולים לכל דבר. חברות גדולות ביותר כבר מפתחות עם המערכת הזו. הפיתוחים הללו מכסים כיום כמעט כל שטח בעולם המחשוב. זה ממש מצוין ומתאים לעולם העננים, לעולם ה- Big Data ולעולם המובייל. גם לעולמות הישנים. אין כאן 'צמידות' למערכת ההפעלה. התוצאה: זה מספק את השרת המהיר ביותר בעולם. אין לזה מתחרים במהירות ובביצועים.

Node.js לא שייך לאף אחד, הוא קוד פתוח ומיקרוסופט מאמצת אותו בצורה מלאה, בעיקר בשירותי הענן שלה. Node.js רץ ב-IIS בצורה מושלמת ולמעשה סביבת הענן הטובה ביותר להריץ אותו הינה Azure של מיקרוסופט".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
אייל ורדי: "אני חולם לחזור לעולם היזמות ולשלב זאת בעשייה של הפיתוח ללקוחות הגדולים ולמתן מענה איכותי ביותר לצרכים שלהם. להיות סטארט-אפ חדשני וגדול. אולם, אני לא קופץ סתם כך, כדי לשבור את הראש. יזמות היא דבר שדוחף אותך כל החיים. אני מאמין, שצריך לפתח את מה שאתה מאמין בו. אני מאמין ב- Node.js וזה העתיד בעולם הפיתוח, כפי שאני רואה אותו".
תכנון תוכנה

Node.js Explained

 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים