Telecom News - Find My Friends+Life360: אפליקציות בחינם למעקב אחר הילדים וחברים

Find My Friends+Life360: אפליקציות בחינם למעקב אחר הילדים וחברים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> Find My Friends+Life360: אפליקציות בחינם למעקב אחר הילדים וחברים
Find My Friends + Life 360: אפליקציות בחינם למעקב אחר הילדים וחברים
מאת: מערכת Telecom News, 2.11.13, 21:14

בדרך כלל אנשים רבים נרתעים מהמחשבה, שהורים קונים סמארטפונים לילדיהם ומתקינים בהם את האפליקציות בחינם Find My Friends (תומכת בעברית) לאייפון ובגרסאות אחרות שונות לאנדרואיד / לאנדרואיד או Life360 - Family Locator + More לאנדרואיד ולאייפון. זאת, על מנת שיוכלו לעקוב אחריהם כשהם חוזרים מבית הספר או מאירוע כלשהו בבטחה. הנימוק העיקרי של אלה הנרתעים מהרעיון הוא החדירה לפרטיות של הילדים בבחינת "האח הגדול". האפליקציות מיועדות גם כדי לעקוב (מרצון) היכן נמצאים החברים. בנוסף להורים מודאגים או חברים, אימצו את האפליקציות הללו גם "זוגות חוששים" העוקבים אחר בן/בת הזוג במשך היממה...

עם כל הטענות כנגד אפליקציות המעקב הללו, מסתבר, שהן תרמו רבות במקומות שונים בעולם לא רק לקשרים בין חברים ובני משפחה, אלא גם לאיתור ילדים שהותקפו, בני זוג שנפצעו, מכוניות שנגנבו וטלפונים סלולריים שאבדו.

האפליקציות הללו משתמשות בטכנולוגיית GPS ומספקות מיקומים גם ע"ג מפה של חברים ובני משפחה (מה שמכונה אנשים "מורשים") גם לזמן מוגבל הנקבע מראש או לזמן של אירוע מסוים. זאת, לכל מיני מטרות: הנחיות לחברים שטעו בדרך לאירוע באיזור כפרי, צפייה במיקומים של שאר חברי קבוצת רוכבי אופניים, של הורה קשיש בדרכו למקום כלשהו, של ילד בדרך לבית הספר וכד'. 

היום פורסמו באתר news.com.au  סיפורים על התועלת בשימוש באפליקציות הללו החל מאיתור חברה שהייתה מעורבת בתאונת דרכים, דרך איתור רכב גנוב ועד מציאת מכשיר סלולר שנגנב גם הוא.

באפליקציה משתמשים עשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם.

 
Life360




Find My Friends



 
 
Bookmark and Share