Telecom News - חברת HOT נערכת להשקת HOT FiberBox

חברת HOT נערכת להשקת HOT FiberBox

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> חברת HOT נערכת להשקת HOT FiberBox
חברת HOT נערכת להשקת HOT FiberBox
מאת: מערכת Telecom News, 3.11.13, 12:30הוט פייבר
 
הוט: העתיד כבר כאן. פלטפורמת מדיה ותקשורת ביתית ראשונה מסוגה בישראל. בימים אלה החל ניסוי בקרב עובדי החברה.
 
חברת HOT הודיעה הבוקר, כי בכוונתה להשיק בקרוב את ה-HOT FiberBox, פלטפורמת מדיה ותקשורת מתקדמת, ראשונה מסוגה בישראל, שמרכזת את כלל שירותי התקשורת הביתיים, בסטנדרט הגבוה ביותר, בהם: ממיר מקליט HD מתקדם, ראוטר אלחוטי ומודם טלפוניה ואינטרנט.

ה-FiberBox HOT מעניק למשתמשים חווית צפייה עשירה וייחודית, ומשלב מגוון שירותים מתקדמים וחדשניים, שמאפשרים איחוד של אמצעי התקשורת הביתיים. כך, שהלקוחות יוכלו לנהל את צריכת המדיה והתקשורת מפלטפורמה מרכזית אחת.
 
הפלטפורמה תכלול ממשק משתמש ויזואלי מתקדם וניווט גרפי כנהוג בטאבלטים ובשאר מכשירים חכמים. כמו כן, היא תאפשר ללקוחות ליהנות ממגוון שירותים מתקדמים, כגון: מדיה סנטר, דפדפן, צפייה בשני ערוצים במקביל (במסך משולב) ומגוון אפליקציות מתקדמות המעשירות את חוויית הצפייה בטלוויזיה.
 
פיתוח ה-FiberBox  HOT בוצע על ידי מיטב החברות בתחומן: חברת Sagemcom, ספקית ממירים וראוטרים מהמובילות בעולם, פיתחה את ה-  Hardwareו- Middleware, וחברת אינטל פיתחה את המעבד.
 הוט PVR
פיתוח הממשק מתבצע על ידי חברתHOT , מהלך המקנה לה יתרון משמעותי וגמישות בהמשך פיתוח עתידי של הפלטפורמה, בהתאם לקצב ההתפתחויות הטכנולוגיות בעולם, תוך שמירה על מובילות וחדשנות. לשם כך, הוקם צוות ייעודי בחברה, שאחראי על פיתוח והתאמה של הפלטפורמה למוצרים הייחודיים של החברה, כגון ה- Start Over ושילוב עם טרנדים עולמיים.
 
 ה-HOT FiberBox ישווק כמוצר פרמיום בנוסף למוצרים הקיימים (ממיר ה- Magic HD ומודם (HOT BOX, ויסופק עם שלט HOT Wave החדש, שפועל בטכנולוגיית RF ומאפשר ניווט מהיר ואינטואיטיבי בממשק המשתמש.
 
הרצל עוזר, מנכ"ל ויו"רHOT : "פלטפורמת ה-FiberBox  HOT פורצת דרך, ומהווה קפיצת מדרגה משמעותית בחוויית הצפייה ובניהול צריכת שירותי המדיה והתקשורת הביתית בישראל. אין לי ספק, כי היותנו חלק מקבוצת תקשורת בינלאומית, לצד צוות הפיתוח, שהקמנו בחברה, מקנה לנו יתרון משמעותי מול המתחרים וגמישות בהמשך פיתוחים עתידיים של הפלטפורמה. בקרוב מאד, אנו נספק ללקוחותינו את המוצר המוביל והמתקדם ביותר בשוק התקשורת בישראל".
 
FTTH



 
 
Bookmark and Share