Telecom News - פתרונות המולטימדיה הדיגיטלית של Alcatel-Lucent נמכר ל- NantWorks

פתרונות המולטימדיה הדיגיטלית של Alcatel-Lucent נמכר ל- NantWorks

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> פתרונות המולטימדיה הדיגיטלית של Alcatel-Lucent נמכר ל- NantWorks
עם רכישה זו, שי הלל, מנהל פעילות פתרונות מדיה דיגיטלית באלקטל-לוסנט, יהפוך לסמנכ"ל יחידת ה- iD של NantMobile. חברי הנהלה נוספים צפויים להיכנס לתפקידי מפתח בחברת ננט-וורקס. 
מאת: מערכת Telecom News, 3.11.31, 17:30
NATWORKS

חברת אָלקַטל-לוּסֶנט וננט-וורקס (NantWorks), חברת פתרונות המחשוב הממוקדים של ד"ר פטריק סוּן-שיוֹנג, הכריזו על הסכם סופי לפיו ננט-וורקס תרכוש את חטיבת פתרונות המולטימדיה הדיגיטלית של אלקטל-לוסנט (שמרכזם מצוי בחיפה - מת"מ). תנאיה הפיננסיים של העסקה לא נחשפו.
 
תיק המוצרים של חטיבת פתרונות המולטימדיה הדיגיטלית (DMS), שכבר הוכח בתחום הטלקום ומבוסס על פלטפורמות משלימות של מחקר, מדיה אינטראקטיבית ותשתיות חיוב - יחד עם אחיזה בינלאומית וניסיון ורוח צוות עובדי החטיבה - מתקדם כיום אל עבר תחומים חדשים כגון שירותי טלוויזיה מתקדמים, ניו-מדיה, פרסום דיגיטלי, שירותי קמעונאות ותחום הבריאות. היחידה תשמש מקפצה להשקת כל הפתרונות מבוססי המובייל בתחומי הבריאות וזיהוי התמונה של ננט-וורקס ותאפשר להם להגיע רחוק יותר ומהר יותר.
 
ננט-וורקס שואפת לשנות את ההתנסות האנושית – לשפר באמת ובתמים את רווחת האנושות – באמצעות שיפור הדרך בה אנו חיים, עובדים ומשחקים. NantHealth מחויבת לצרכיהם של חולים המתמודדים עם מחלות קשות וכרוניות; NantMobile מחויבת לסיפוק חוויית משתמש יומיומית עשירה, מהנה ויעילה לצרכנים. NantHealth ו- NantMobile  הן חברות בת של ננט-וורקס.
 
NantHealth בנתה את המערכת החכמה הראשונה להפעלה קלינית משולבת (iCOS). מערכת הפעלה זו מאפשרת קישוריות אלחוטית של נתוני מכשירים רפואיים ישירות אל הגיליון הרפואי של החולה והיא מערכת תיעוד הנתונים הרפואיים מבוססת הענן, והדו-כיוונית הראשונה המשלבת החל מנתונים סטנדרטיים כגון קצב פעימות הלב, דרך נתונים מורכבים כגון MRI תלת מימדי וסריקות CT ועד לנתונים הדורשים חישוביות אינטנסיבית כגון פענוח גנום או פרוטאום מלא. מערכת ה-iCOS משלבת את מכשיר ה-EVITI, כלי טכנולוגיית מידע רפואי ותמיכה בהחלטות רפואיות-אונקולוגיות הנפוץ בארה"ב, ומבטיחה שהחולה יקבל את הטיפול הנכון, בזמן הנכון ובמקום הנכון.
 
"דמיינו את הכוח של מחשב-על בכף ידכם... הן עבור החולה והן עבור ספק שירותי הבריאות. הודות לאמינות הקפדנית ויכולת קנה המידה החישובית המוכחת של פלטפורמת אלקטל-לוסנט, אנו כעת בעלי היכולת לעבוד עם שותפי הטלקום שלנו ולספק את שירותי הבריאות המתקדמים והמתוחכמים ביותר, של המאה ה-21, ישירות לחולים ברחבי העולם. גם היום ארה"ב היא המתקדמת ביותר מבחינת פריצות דרך במדע הרפואה. כעת, הודות לפלטפורמת ה-DMS, אנו מסוגלים להפוך ידע מתקדם זה זמין לכל ובכל מקום בעולם", אמר ד"ר סון-שיונג.
 
טכנולוגיית הזיהוי של NantMobile– המבוססת על חמישים פטנטים רשומים – מאפשרת לצרכנים לגלוש בעולם הגשמי (iDBrowser) ולפתוח תוכן דיגיטלי נעול, לגלות, להגיב ולהישאר מקושרים למותגים בדרך שלא נראתה עד כה. בעזרת טכנולוגיית NantMobile, מוצרים, חומרים מודפסים, טלוויזיה ומוזיקה מתעוררים לחיים על מכשיר המובייל ומספקים חווית משתמש מרתקת ומיוחדת של תוכן, קופונים, הצעות ועוד.
 
עם רכישה זו, שי הלל, מנהל פעילות פתרונות מדיה דיגיטלית באלקטל-לוסנט, יהפוך לסמנכ"ל יחידת ה-iD של NantMobile. חברי הנהלה נוספים צפויים להיכנס לתפקידי מפתח בחברת ננט-וורקס. חטיבת ה-DMS תסקור עבור ננט-וורקס שווקים חדשים, המצויים מעבר לתחום ספקי שירותי התקשורת (CSP), על מנת לבטא את הפוטנציאל הרחב יותר הגלום בה המקיף תעשיות, מגזרים, ומרחבים החל מספורט ועד לבידור, קמעונאות-מובייל ואספקת שירותי בריאות מתקדמים.
 
"לכבוד הוא לנו לתרום את מהמומחיות, התובנות ויכולות הצוות שלנו לקידום חזונו של ד"ר סון-שיונג לעולם מקושר ומחובר", אמר שי הלל. "נעבוד לצד ננט-וורקס על מנת להציג בפני הקהלים דרכים חדשות ומרגשות להישאר מקושרים למותגים, מוזיקה, טלוויזיה ולפעילויות המועדפות עליהם מצד אחד, ומצד שני לאפשר לכל חולה גישה בטוחה למידע הרפואי והכספי שלו".
 
אחת מהצהרותיו הראשונות של שי הלל חושפת כי מרכז המחקר והפיתוח בחיפה, ישראל, יהפוך כעת לאחד ממרכזי המו"פ הגדולים של חברת ננט-וורקס. המרכז בחיפה ימשיך ליהנות מכישרון המהנדסים המובילים ומהסטודנטים למדעי המחשב ממתחם מת"ם הסמוך – פארק התעשייה הוותיק בישראל המוקדש לתעשיית ההיי-טק – וכן מהטכניון הצמוד לו – אוניברסיטת המחקר בעלת מוניטין בינלאומי המתמקדת במדעים והנדסה.
 
"תיק מוצרי ה- DMS שנרכש מאלקטל-לוסנט, בסיס הלקוחות הרחב, ומעל הכל – הצוות המוכשר האחראי לחיבור בין השניים – כולם מתאימים למשימת העל של ננט-וורקס לחבר את העולם בדרכים שבעבר היו בלתי אפשריות בתחומי הבריאות, התקשורת והבידור", אמר המנכ"ל המייסד של ננט-וורקס, ד"ר סון-שיונג. "אנו סומכים על צוות יחידת ה-DMS, המוערכת עד מאד, שלא רק יישר קו עם השאיפות האסטרטגיות של ננט-וורקס אלא גם ידע להניע אותן הלאה".
 
עסקי פתרונות המולטימדיה הדיגיטלית של אלקטל-לוסנט צמחו מתוך רכישת הסטארט-אפ הישראלי מוביליטק (Mobilitec) ב-2006. הצוות הוא אותו הצוות שראה לנגד עיניו את מציאות האפליקציות על מכשירי המובייל בשנת 2000, ומוצריו ושירותיו ימשיכו להיות מפותחים ברוח של חדשנות מתמשכת, מחויבות לסגנון החיים הדיגיטלי ואחריות כלפי לקוחות החברה הנאמנים.
 
הסכם



 
 
Bookmark and Share