Telecom News - ארז צור, מנכ"ל קיידנס ישראל, מונה ליו"ר משותף של פורום החברות

ארז צור, מנכ"ל קיידנס ישראל, מונה ליו"ר משותף של פורום החברות

דף הבית >> מינויים >> ארז צור, מנכ"ל קיידנס ישראל, מונה ליו"ר משותף של פורום החברות
ארז צור, מנכ"ל קיידנס ישראל, מונה ליו"ר משותף של IATI
 מאת: Telecom News, 5.11.13, 12:00ארז צור
 
יכהן לצד יורם יעקובי, מנכ"ל מרכז המו"פ של מיקרוסופט כיו"ר משותף של פורום החברות הבינלאומיות באיגוד הישראלי לתעשיות המתקדמות (IATI).
 
ארז צור (בתמונה משמאל), מנכ"ל קיידנס ישראל, מונה ליו"ר משותף של פורום החברות הבינלאומיות ב-IATI, האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות, שהינו ארגון הגג הגדול בישראל של תעשיות ההיי טק ומדעי החיים.
 
צור החליף בתפקידו את מיקי שטיינר, מנכ"ל SAP שפרש לגמלאות, ויכהן כיו"ר משותף לצד יורם יעקובי (בתמונה למטה משמאל), מנהל מרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל, שהיה ממקימי הפורום ומשמש יו"ר משותף של הפורום מאז הקמתו ב- 2011.
 
ארז צור מכהן כמנכ"ל קיידנס ישראל משנת 2011. צור החל את דרכו בקיידנס ישראל לפני כאחת עשרה שנים כמנהל מכירות לשוק המקומי. לאחר מכן קודם לתפקיד מנהל הפיתוח העסקי של קיידנס אירופה ובתפקיד זה פיתח את הראייה האסטרטגית של החברה בתחום של חברות הזנק. בתפקידו האחרון בחברה לפני מינויו למנכ"ל המקומי כיהן צור כמנהל הפיתוח העסקי הבינלאומי של החברה והתמקד בשווקים וטכנולוגיות מתפתחות. קיידנס היא חברת תוכנה אמריקאית ציבורית, מובילה עולמית בפיתוח כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים לתעשיית השבבים המעסיקה בישראל מאות עובדים.
 יורם יעקובי
פורום החברות הבינלאומיות ב-IATI מאגד את מנהלי מרכזי המחקר והפיתוח של החברות הרב לאומיות המובילות בעולם הפועלות בישראל ומטרתו לקדם ולעודד את האינטרסים המשותפים של החברים בו בישראל.
 
חרף התחרות המובנית בין החברות בתחומים מסוימים, קיימים היבטים רבים בהם פורום החברות הבינלאומיות ב-IATI פועל להשגת מטרות ויעדים משותפים.
 
במסגרת הפורום פועלות קבוצות עבודה. הפורום מתכנס פעם ברבעון לצורך עדכון בהתקדמות התהליכים בפעילויות הקבוצות הפועלות תחתיו ולשמיעת מרצים אורחים בתחומי התעניינות החברים, וכן לצרכי שיתופי פעולה ונטוורקינג.
 
הקבוצות בפורום עוסקות, בין היתר, בנושאים הבאים: שיתוף פעולה אקדמי, קשרי ממשל, מיצוב ותקשורת, שיתופי פעולה בין חברות הפורום, חינוך והון אנושי.
IATA



 
 
Bookmark and Share