Telecom News - גרינקורן: טוויטר תזנק בשיעור של עד 100% ביום המסחר הראשון שלה

גרינקורן: טוויטר תזנק בשיעור של עד 100% ביום המסחר הראשון שלה

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> גרינקורן: טוויטר תזנק בשיעור של עד 100% ביום המסחר הראשון שלה
גרינקורן: טוויטר תזנק בשיעור של עד 100% ביום המסחר הראשון שלה בוול סטריט
מאת: מערכת Telecom News, 5.11.13, 13:00האנליסט גרינקורן

ג'וזף גרינקורן המתמחה בהשקעה במדיה חברתית:  ההנפקה של טוויטר תהיה מוצלחת מאוד, ערך המניה יזנק לפחות בשיעור של כ-40% ועשוי לעלות אף עד 100% ביום המסחר הראשון; בטוויטר למדו מהטעויות של פייסבוק.  

ההנפקה של טוויטר עומדת להיות אחת ההנפקות המוצלחות ביותר שראינו עד היום. ערך המניה צפוי לזנק בשיעור של עד 100%, כך מעריך ג'וזף גרינקורן, ברוקר בעל 20 שנות ניסיון בוול סטריט ומנכ"ל מוריס גרופ המתמחה במסחר במניות טכנולוגיה ורשתות חברתיות שהוסיף כי ההנפקה של טוויטר תהיה מוצלחת מאוד, ערך המניה יזנק לפחות בשיעור של כ-40% ועשוי לעלות אף עד 100% ביום המסחר הראשון.

לדברי גרינקורן הנתונים של טוויטר הם אלה שעושים את ההבדל. לחברה יש כ-250 מיליון משתמשים פעילים בחודש. בחישוב שנתי, שיעור המשתמשים זינק ב-50%. בתחום הפרסום, התחום המהווה את ליבת ההכנסות של החברה נרשמה בשנה האחרונה עלייה מדהימה של 60% ביחס ההמרה מפרסומות בטוויטר לעומת השנה שעברה. בשורת ההכנסות, טוויטר מכוונת גבוה אל עבר רף הכנסות של מיליארד דולרים בשנה. במבט שנתי, הכנסות החברה זינקו ב-200% ל-425 מיליון דולרים.

גרינקורן מעריך כי עד סוף השנה הכנסות החברה יעלו לכ-750 מיליון דולרים. מעבר לכך, אם בוחנים את תמהיל ההכנסות של טוויטר, ניתן לראות כי 70% מההכנסות מגיעות מתחום המובייל, התחום הצומח ביותר בתעשיית המדיה החברתית. ככלל, ניתן להעריך הצלחה של כל חברה בתחום המדיה החברתית בעתיד ובהווה באמצעות היקף החדירה שלה לתחום המובייל. המהפך האחרון שראינו בתוצאות של פייסבוק היה בעיקר בשל החדירה המוצלחת, אם כי מאוחרת של החברה לתחום המובייל. לחברה פוטנציאל צמיחה עצום. טוויטר תיסחר ביום חמישי במכפיל רווח של 13 בעוד פייסבוק נסחרת במכפיל רווח של 18 ולינקדאין נסחרת במכפיל רווח של 25, רוב פוטנציאל הצמיחה של טוויטר הוא בשלבים הראשוניים שלאחר ההנפקה.

גרינקורן הוסיף כי היציאה של טוויטר להנפקה נועדה לאפשר לה לפתח ולהטמיע את 31 החברות שהיא רכשה. בראש הרשימה של החברות האלה נמצאות חברות כמו blue fin ו- trendrrשיסייעו לטוויטר בתחום האיתור והאנליזה של הרגלי צפייה בטלוויזיה של משתמשי טוויטר. החיבור בין טוויטר לקידום של תוכניות טלוויזיה, לפני במהלך ואחרי השידור שלהן הוא מנוע צמיחה חשוב מאוד לרשת החברתית הזו שנהנית ממיליוני ציוצים של גולשים המגיבים בפלאפון/בטאבלט/או במחשב למה שמתרחש להם על מסך הטלוויזיה.

חברות נוספות שתקדם טוויטר ותטמיע ברשת החברתית שלה – Vine וזירת הפרסום החדשה של טוויטר שתפותח על ידי Mo Pub שנרכשה לאחרונה על ידי טוויטר ב-350 מיליון דולרים, צפויה להגדיל משמעותית את תזרים ההכנסות בזכות זירה מקוונת לרכישת פרסומות בטוויטר בשיטת מכרז. 
Bookmark and Share